Bu bölüm ağlama garantili...
.
.
.
Burnundaki acıyla uyanan Naruto gözlerini açarken elini burnuna götürdü. Tuttuğu minik el ve gördüğü yüzle gülümsedi. Akaimo'nun elini dudaklarına götürüp öptü."Sana da günaydın Domates..."
Arkasından gelen gülme sesiyle minik eli bırakıp o tarafa döndü. Sasuke'yi ve kucağındaki Menma'yı gördü. Menma hala uyuyordu. Uykucu...
"Günaydın..."
Oturur pozisyona geldi ve Akaimo'yu kucağına alıp yanaklarını öptü, biraz da ısırdı. Akaimo minik kahkahalar atarak onu itmeye çalışıyordu. Birazcık aşağıya kayan Naruto boynunu da öpücükler kondurdu.
En sonunda ayrılmaya karar verdiğinde Akaimo ellerini Sasuke'ye doğru uzatarak
"Babi!"
Demişti. Naruto biraz şaşkınlıkla baksa da sonra gülümsedi ve onu son kez yanaklarından öpüp yatağa bıraktı.
Akaimo emekleyerek Sasuke'nin dizinin dibine gelmişti. Kaşlarını çatarak Menma'ya bakmış onun kıyafetini çekiştirerek kimsenin anlayamadığı şeyler söylemişti.
İkiydiler, üç oldular... Hadi, bana kolay gelsin! Naruto mutfaktan gelen gürültüyle kaşlarını çatarak kapıya döndü. Gülümsemesi silinirken cam kırılma sesini de duydu.
Heh, şimdi çıranızı yaktım! Yataktan hızla kalktığı sırada kolundan tutulunca Sasuke'ye döndü.
"Boşver, çocuklar halle-"
Dudaklarına bırakılan küçük öpücük susmasını sağladı. Sarışının sinirli ifadesini görünce karışmamayı tercih ederek kızına döndü.
Kawaki ve Akane yere düşürdükleri bardağın kırıklarını toplamaya çalışırken arkalarında hissettikleri anneleri ile durmuşlar ve gelecek tepkiyi gözleri kapalı beklemişlerdi.
Başlarında hissettikleri acıyla sızlanarak geriye çekildiler. Elleri başlarında Naruto'ya masum bir şekilde bakıyorlardı. Aynı anda mırıldandılar.
"Özür dileriz okaasan..."
Derin nefes verip ikisinin de yanağını sıktı.
"Affedildiniz... Bakalım ne hazırlamışsınız."
Masaya döneceği sırada ikili onu tutup engellemişti.
"Sürpriz!"
"Okaasan bakma!"
"Tamam, tamam! Sakin olun. Şimdi bakmadan içeriye geçiyorum..."
Gülümseyerek gözlerini sıkıca kapattı ve kapıya ilerleyip mutfaktan çıktı. Bunları bir gün yiyeceğim ama hangi gün bilmiyorum... Ha! Günaydın Kurama! 'Sana da. Sabah sabah yine sinirler tavan?' N'apayım? Çocuklar yerinde durmuyor.
Banyoya girip yüzünü yıkadı. İşlerini halledip çıktı. Yatak odasına girdi. Menma uyanmış yatakta uzanırken Akaimo üstüne çıkmış sanki onu dövüyor gibi elleriyle yüzüne vuruyor, burnunu ve yanağını sıkıyordu.
Kapıda durup onları izlemeye başladı. Menma Akaimo'nun yaptıklarını gülerek izliyordu. Sasuke üstünden alıncaya kadar Menma'nın burnu ve yanakları kıpkırmızı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I AM NOT ▪︎Yan Hikaye▪︎
FanfictionMerhabalar! I AM NOT'un yan hikayesine hoş geldiniz! Özel bölüm taleplerinizi bu kitapta değerlendireceğim. İsteklerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz. !! MINI SPOILER !! Kısa bir açıklama geçiyorum; Öncelikle buradaki diğer e...