Bu bölüm içindeki yalnızlığına gömülü olan sasukemmmmm e ithaf edilmiştir...
.
.
.
Menma saklandığı yerden kablolarla makineye bağlanmış olan Naruto'yu izliyordu.Kardeşinin gücüne maruz kaldıktan sonra kendini Konoha mezarlığında bulmuştu. Etrafa bir süre bakındıktan sonra annesine benzettiği bedeni yerde yatarken görmüştü.
Endişeyle yanına gittiğinde annesi olmadığını anlamıştı. Yine de içinde hala bir endişe vardı çünkü önünde yatan kişinin kalbi giderek yavaşlıyordu.
Ne yapacağım? Kimden yardım isteyebilirim ki? Babasınkine benzeyen bir çakra hissetti. Refleksle yakındaki ağacın arkasına saklanıp çakrasını bastırdı.
"Naruto! Naruto! Beni duyuyor musun?!"
Naruto mu? Babasına benzeyen adamın 'Naruto'yu kucağına alıp götürmesini şaşkınlıkla izledi. Takip edeceğim... Belki annemle yer değiştiren o olabilir... Umarım O'dur. Geri dönmem konusunda yardımcı olabilir..uyanırsa...
Onu bu hastane odasına kadar gizliden gizliye takip etmişti. Ona uygulanan acil müdahalelere ve dökülen göz yaşlarına şahitlik etmişti.
En sonunda bu sessiz hastane odasında yalnız kalmıştı. Onunla konuşmak istese de hala uyanmadığı için yerinden kıpırdamamıştı. Aniden gelen biri olursa saklanacak fazla yeri de yoktu.
Bir yandan da duyduklarını idrak etmeye çalışıyordu. Annesine benzeyen bu kişi Hinata ile evli ve iki çocuğu vardı. Üstelik kısa bir süre önce Hinata ile boşanma kararı almıştı.
Çok saçma... Hinata-chan, Kiba-san ile evliydi..yani benim boyutumda... Aklım çok karıştı! Umarım annemler beni hızlıca bulur... Düşünmeye dalmışken bu boyut hakkında kendince çıkarımlar yapıyordu.
Babamı neden sevmiyor ki? Yoksa seviyor mu? Hinata-chan ile evli olduğuna göre sevmiyor herhalde... Yine de seviyor olabilir. Sonuçta boşanacaklar... Bir dakika! Babam ve Sakura Teyze evliydi bu boyutta, az önce bunun hakkında bir şeyler duydum... O zaman babam mı sevmiyor? Olabilir... Annem seviyordur ama babam sevmediği için bir şey demiyordur...
Derin bir nefes verdi. Yine de annem sevmediği biriyle evlenecek, üstüne çocuk yapacak değil ya? Anneme belli olmaz ki... Belki de inat etti... A! Ne düşünüyorum ben ya?! Burası benim boyutum değil! Her şey farklı olabilir!... Babamın anneme olan bitmeyen aşkı da olmayabilir...
Yatakta kıpırdanmalar olunca düşüncelerini bir köşeye atıp oraya baktı.
Naruto yavaşça doğrulurken ağzındaki hava maskesini çıkarıp yatağın kenarına bıraktı. Odada kimsenin olmadığını anlayınca kendini tekrar yatağa bırakıp yan döndü ve çoktan dolan gözlerini kapattı.
Niye hala acıyor?... Bu sefer daha fazla acıyor gibi... Demek ki hiçbir şey fayda etmeyecek..ölüm bile... Derin uyku da unutmam için yeterli olmadı... Nasıl unutacağım?... O bağdan nasıl kurtulacağım?... Hayattan ne zaman kopacağım?... Ya da hayata ne zaman tamamen bağlanacağım?... Sınırda durmaktan yoruldum... Düşecek miyim, sınırdan uzaklaşacak mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I AM NOT ▪︎Yan Hikaye▪︎
FanfictionMerhabalar! I AM NOT'un yan hikayesine hoş geldiniz! Özel bölüm taleplerinizi bu kitapta değerlendireceğim. İsteklerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz. !! MINI SPOILER !! Kısa bir açıklama geçiyorum; Öncelikle buradaki diğer e...