Hoii, Ik ben Robbie, 25 jaar en heb een vriendin genaamd Jamie. Ik ben youtuber en woon met mijn beste vrienden in 1 huis en we willen vijf kinderen adopteren en een beter leven geven.
Joo, Ik ben Koen, ben ook 25 en ben single.Ik ben youtuber en woon met mijn beste vrienden in 1 huis en we willen vijf kinderen adopteren en een beter leven geven.
Hallo, Ik ben Raoul, ik ben 29 en heb een vriendin namelijk Lieke.Ik ben youtuber en woon met mijn beste vrienden in 1 huis en we willen vijf kinderen adopteren en een beter leven geven.
Hey, Ik ben milo, 24 jaar en heb een vriendin namelijk Charlotte.Ik ben youtuber en woon met mijn beste vrienden in 1 huis en we willen vijf kinderen adopteren en een beter leven geven.
Hoi, Ik ben matthy, 28 jaar en ben single.Ik ben youtuber en woon met mijn beste vrienden in 1 huis en we willen vijf kinderen adopteren en een beter leven geven.
Heyy, Ik ben Eline 15 jaar. En heb een kak jeugd gehad, ik ben mishandeld en heb veel gedaan aan selfharming en heb veel gerookt en ook drugs enzo gedaan, ik zit nu bijna 2 jaar in het weeshuis en wil wel weg. En ik ben in het begin heel verlegen maar als ik eenmaal los kom ben ik heel druk heb misschien ook adhd.
Hoi, Ik ben Tess 16 jaar, Heb een wel prima jeugd gehad alleen zijn mijn ouders en broer overleden bij een auto ongeluk en daarom zit ik al bijna 1 jaar in het weeshuis.
Jo party people, ik ben James 15 jaar. En ben door foute vrienden op het verkeerde pad gekomen en daardoor bij het weeshuis. Want heb door groepsdruk ingebroken en aan drugs en andere dingen gedaan die je niet moet doen op je 11e. Ik zit dus al bijna 3,5 jaar hier want niemand wil mij.
Hai, ik ben Floor 14 jaar. Zit in jeugdzorg al mijn hele leven omdat mijn ouders niet voor mij konden zorgen.
hoi, ik ben Mees 14 jaar wordt volgende week 15. Zit in jeugdzorg met de zelfde reden als James, wij zaten ook in de zelfde situatie . En zit hier nu dus ook bijna 3,5 jaar.
JE LEEST
Doe ik het wel goed?
RastgeleWat als je op als puber geadopteerd wordt en je weer een beetje een normaal leven krijgt na dat je leven altijd een puinhoop was. Let nie op de cover want kan niks uploaden ofzo. triggerwarings (worden niet in het boek aangekondigd) -Aanradingen -V...