Sunoo'nun Bakış Açısından
Cheonsa'nın böyle bir şeye izin verdiğine inanamıyorum...
"Sen hani teması sevmiyordun?! Onum gibi birinin sana temas etmesine nasıl izin verirsin?!" diyerek atıldım ve Heeseung hyungla Cheonsa'nın ellerini ayırdım.
"O senin hyungun Sunoo." dedi Jay hyung. "Onun gibi biri" dememi kastediyor olmalı.
"Terbiyeni takın, sinirle hareket etme." dedi Jake hyung, Jay hyunga kıyasla daha sakin bir ses tonu ile.
"Özür dile hemen." diye üsteledi Jay hyung. Jay hyungla bile kavgaya girerim ama bunun için özür dilemem. O beni bu hale soktuğu için özür dilemeyecek nasıl olsa.
"Onun gibi biri... Derken neyi kastettin, abi?" diye sordu Cheonsa, bakışları yerdeyken.
Bana onu savunmayacaksın, değil mi? Empatlığın burada onun tarafında mı yer alıyor?!
"Bence kendisi gayet iyi anladı." dedim, bunu daha fazla sürdürmeyerek.
"Ama ben anlamadım." dedi ve kafasını kaldırıp bana baktı, "bana açıkça söyle" der gibi bakan bakışlarıyla.
Benim kardeşim neye dönüştü böyle? İlaçların etkisi mi? Ama bugün bir şey yemediği için ilaç içmedi. Onlar... Hepsi onların suçu!
"Sana nasıl davrandığını en iyi sen biliyorsun! Bir pislik gibi davrandı! Şimdi kalkıp sana yaranmaya çalışıyor, ikidir seni koruyor diye onun tarafına mı geçiyorsun?!" ~Sunoo
"O bir pislik değil!" diye bağırdı Cheonsa, dolu gözleri ile.
Emin misin, kardeşim? O acıları hatırladığın için ağlıyorsun. Bu belli olmuyor mu sanıyorsun?
"Sunoo, senin tavrın çok yanlış. Sen önce bunu bil. Heeseung hyungda suç yok demiyorum ama sende özür dilesen fena o-" Jake hyungun sözünü kesen Niki; "Neden bunu en baştan almıyoruz? Sunghoon hyung ve Heeseung hyung önce konuşmalı. Sonra da Sunoo hyung ve Heeseung hyung. En son Cheonsa'ya söz hakkı düşer. Bize ise düşmez. Yanılıyor muyum, Jungwon hyung?"
Jungwon bir süre sessiz kaldıktan sonra Niki'yi onayladığında, Sunghoon hyung Heeseung hyunga döndü. Ne diyeceğini bilmiyor gibiydi.
"Sana... Yakıştıramadım. Ondan hoşlanıyormuşsun gibi geldi. Sen... Bu kadar düşmemelisin. Yoklukta mısın, başka kız mı kalmadı? Eminim, daha iyisini bulabiliriz. Herkes zombiye dönüşmemiştir." dedi Heeseung hyung, af diler gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Mess With Us ⚜ Enhypen ✔
FanfictionPsikolojik sorunları olan bir kız, abisi ve abisinin arkadaşları ile birlikte oturdukları yerde yaşayan ölülerle karşılaşırlar. Hayatta kalmak için verdikleri mücadele sırasında, tüm umutları tükenir. Yayılmış olan bu virüs, bu grubun arasındaki anl...