Heeseung'ın Bakış Açısından
Yerde bulduğum vidayı aldım ve kapının aralığından kolumu geçirerek vidayı ses çıkarması için buradan görünen çöp kovasına doğru attım.
Ondan gelen sesle, zombi o tarafa doğru koşmuş ve bizden biraz daha uzaklaşmıştı.
Arabalar sayesinde o zombiye görünmeden ilerledik ve bir sonraki sokağa gelince etrafımızı kontrol ettikten sonra normal bir şekilde yürümeye başladık.
"Sizce bu zombi salgını nasıl bitecek?" diye sordu Jisoo-shi.
"Bence herkes zombi olacak." ~Niki
"Her yeri bombalayacaklar." ~Jay
"Tarayacaklar, hepimizi." ~Sunghoon
"Uzun süre böyle devam edecek." ~Jungwon
"Evet, corona gibi belirsiz olacak." ~Sunoo
"Bence zombileri buraya kapatacaklar ve insanları tahliye ettikten sonra hepsini öldürecekler." dedim, kendimden emin bir şekilde. Aralarındaki en mantıklı cevap benim ki şu an.
"Bence bizleri tahliye etmeyecekler, burada bırakacaklar." ~Jinyoung
"Aman, felaket tellalı. Hemen konuş sen." dedim, çemkirerek.
Bu herifi bir dahaki sefere yem olarak kullanabiliriz...
"Bence de. Burada bırakacaklar bizi. Süresiz. Sonra da tüm zombileri insana geri çevirmeye çalışacaklar. Öldürmelerine herkes karşı çıkar. Kamuya sunulacak çünkü. İnsaların burada sevdikleri var. Bu zombiler, insandılar." dedi Cheonsa, en arkadan yürüken.
Neyi var? Morali bozuk gibi...
"Haklı olabilirsin." ~Hyunhee
Yürümeyi bıraktım ve Cheonsa yanıma gelene kadar bekledim. O gelince, onunla aynı hızda yürümeye başladım.
"Neyin var?" diye sordum. Cevap vereceğine emin değilim ama... Belki bir ihtimal.
"Bir şeyim yok." dedi. Tahmin etmiştim...
"Hayır, var. Çekinme, söyle. Her şeyi kendine saklayarak kurtulamazsın. Bunu daha önce konuşmuştuk diye hatırlıyorum." ~Heeseung
"Kötü bir şey olacak gibi hissediyorum." dediğinde, kafasını kaldırıp bana endişeli gözleriyle baktı.
Bir insanın 6. Hislerinin kuvvetli olması soruna yol açmaz ama böyle olunca sanki bu bir sorunmuş gibi oluyor.
"Merak etme, bir aradayız. Henüz kimse zombiye dönüşmedi." ~Heeseung
"Bende bundan korkuyorum." dediğinde, benim de içime bir korku düştü. Bu içindeki hissin kesinlik kazanması demek oluyordu ve bu tarz bir olaya denk geleceğimiz apaçık ortadaydı.
"Korkma. Ben seni korurum." dedim, kendimden emin bir şekilde.
"Sen önce kendini koru." diyerek beni önümdeki KOCAMAN taştan kurtulmam için iteledi.
"Görmedim." dedim.
"Kafandan daha büyüktü." ~Cheonsa
"Bana beynin küçük mü diyorsun?" ~Heeseung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Mess With Us ⚜ Enhypen ✔
FanficPsikolojik sorunları olan bir kız, abisi ve abisinin arkadaşları ile birlikte oturdukları yerde yaşayan ölülerle karşılaşırlar. Hayatta kalmak için verdikleri mücadele sırasında, tüm umutları tükenir. Yayılmış olan bu virüs, bu grubun arasındaki anl...