7

159 12 72
                                    

Merhaba , nasılsınız ?

Uzun bir aradan sonra tekrar burdayım . Bölümden önce bilgilendirme yapmam gerektiğini düşünerek notumu başa aldım . Kurgunun çok katmanlı ve biraz kafa karıştırıcı olduğunun farkındayım ve bölümleri uzatıp bu katmanları öncelik alan açıklayıcı bölümler koymaya karar verdim . Iıııı ... sanırım önceki bölümlerde düzenlemeye gitmem gerek ... aklıma yeni bir sürü şey geldiiiii !!! Kitapta mantık hatalarının olduğunu düşünüyordum bu bölümde toparlayacağım .

Öncelikle bir soru ... sizce şu an minsung bizim evrenimizde mi ?



Yazar anlatımıyla ...

Birkaç gün sonra ...

Hayat mucizelerle çevrili deyip duruyordu annesi . Yaşadığı son olaylardan sonra buna hak vermişti , annesi yine bir şekilde haklı çıkmıştı . Minhoyla karşılaşması kendisi hakkında yeni bilgiler öğrenmesi bir çeşit mucizeydi. Onların evreninde herkese biçilmiş bir mucize saklıydı ve Jisung mucize hakkının bu karşılaşmada saklı olup olmadığını merak ediyordu .

Odanın sıcak olduğunu düşünerek üzerindeki switi çıkarıp odadaki herhangi bir yere attı . Odaklanmak ve şarkısına uygun melodiyi bulmak istiyordu ama düşünceleri hep dönüp dolaşıp Minhoyu ve kedilerini buluyordu Odaklanmak ve şarkısına uygun melodiyi bulmak istiyordu ama düşünceleri hep dönüp dolaşıp Minhoyu ve kedilerini buluyordu . Minho ... Yanına oturduğu ilk an geldi aklına . İlk defa birinin yanında uyuyakalmıştı . Sahi uyumak için bir insanın uyanabileceği bir yerde dahası ona göre huzur bulduğu bir yerde olması gerekiyordu .Kokusunu hissetmiş ve beraberinde huzur iliklerine işlemişti . Onun kendisinde bıraktığı ilk duygu huzur olmuştu . Kulağından içeri melodilerin akışı durunca farketti daldığını . Kaçıncı defa olmuştu bu ? Sonra haline güldü yaşadıklarından sonra düşüncelere dalması normaldi . Peki düşünceleri yaşanılan ve yaşanılacak olanlara mı kayıyordu yoksa huzuru hissettiren adama mı ?

Ona gidip onunla kedilere yardım etmek , kendini ve yapabileceklerini keşfetmek istediğini söylemek istiyordu ama annesini bir daha o halde görmek istememesinden dolayı aynı saatte o metroya binemiyor erken bir saatte evde oluyordu ne kadar kedilerin verdiği süre hakkı olsada artık daha fazla uzatmadan bir noktadan başlamak istiyordu . Bugün erken bir saatte aynı hat üzerinde olan Minhoyla karşılaştıkları kabinip hatta aynı koltukları kullansada Minho yoktu . Geç saatteki metroyla asla dönemezdi.

Üzerindeki switi çıkarmak için kenara koyduğu gitarını yeniden kucağına aldı masanın üzerindeki notlarına baktı sakince melodileri denemeye devam etti ama sonrasında Alien adındaki şarkısına ara vermesi gerektiğini düşünüp kendince neşeli melodilere geçti . O böylece evi neşeli melodilerle süslerken annesi yorgunca içeriye evine girmiş duyduğu melodilerle tüm yorgunluğuna rağmen koşarak oğlunun odasına girmiş yerdeki onlarca şeyin üzerinden atlaya atlaya oğluşunun bedenine koşup sıkıca sarıldı . Heyecanla şaşkınca kendisine bakan oğluna " Neşelisin ! Hayatımmm ! Senin neşeli olman beni o kadar mutlu ediyor ki ! " deyip sıkarcasına kollarını sarmaya devam etti .

Jisung annesinin bu haline yüksek sesle kıkırdayıp annesinin kollarına kendiside sarıldı . " Neşeli olmanın bir sebebi mi var yoksa ? Yoksa ruh eşinle mi görüşebildin? " deyip umutla baktı ona annesi . Jisung annesinin ona söylediği şeyle şaşkınca kaldı , öyle bir şey vardı değil mi ? Nasılda unutmuştu ! O ruh eşiyle hiç görüşmemişti ki . Bu onların evreninde normal karşılanan bir şey değildi ve annesi ona bunu saklaması gerektiğini söylemişti .

Bu evrende anneler ve babalar vardı ama biyolojik bir bağ değildi çocukları arasındaki bağ . Her yıl kışın karı çekilmeye başlandığında gökyüzü kırmızıya boyanır yeni çocukların geleceğini müjdeler hava ısınmaya başlar ve bu defa denizler kızıllaşır sonrasında baharın çiçekleriyle Captivus gezegeninin yeni nesili çiçeklerin içinden birer birer çıkmaya başlar . Captivuslular cinsel dürtülere sahip olmazlar . Bedenleri vardır ve gezegenlerinin hava su ve toprağında yoğurulup oluşmuştur ama yemek içmek gibi ihtiyaçlarından çok daha önemlidir ruhsal ihtiyaçları . Captivus Anima İkizi denilen ikiz evrenlerden Album 'dadır ve Album da yaşayan canlıların ruh ikizleri Nigreus 'ta yaşıyorlar . Albüm ve Nigreus Anima ikizleri . İki evrenin ayırdığı ruhlar hisleriyle birbiriyle konuşur hayatlarında kendilerine sunulan tek bir mucize hakkıyla görüşme şansı yakalayabiliryorlar . Birbirlerinin hislerini hissedebiliyor ve bu yüzden gün içerisinde aniden duygusal ve davranışsal değişiklik yaşayabiliyorlar .

METRO  / #minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin