12

48 6 60
                                    

Tapınaktan çıktıktan sonra enerji kalkanını geçti ve Anima ikizleriyle bu evreninin konneksinine yani bağlantı noktasına gitti . Birazdan onu haftalardır delicesine bir korkuyla merak eden Minho Han'ın babasının yardımıyla bu kapıdan geçiş yapacaktı .

 Birazdan onu haftalardır delicesine bir korkuyla merak eden Minho Han'ın babasının yardımıyla bu kapıdan geçiş yapacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazar anlatımıyla

" Yani siz ruh eşi olduğunuzu öğrendiniz ve Han bir anda öylece yığılıp kaldı öyle mi ? " dedi Soongi.

" Acaba ruhu tekrar mı kayboldu ? Daha önce serbest kaldığında Bangchan'ın evreninin girişinde bulmuştum . Sizce ... sizce o da bir kayıp olabilir mi ? Ama ... ama bağlı olmaması gerekiyor bunun için hiçbir şeye ve hiçbir yere ... annesi var ! Annesini seviyor , ben ... Ben varım, ruh eşi var ! Eğer kayıpsa bulma ihtimalim var mı ? Bir kayıp bir amaca , bir yere veya birine bağlanamaz mı? " diye yalvarırcasına konuştu Minho .

" Kayıp olsaydı ruhu metro istasyonunda serbest kaldığında tek parça bir ruh görmezdik ya da ilk deneme yaptığımız gün sadece Bangchan'ın evrenine gitmemiş olurdu , en azından birden fazla evrenden toplamak zorunda kalırdın. " dedi Doongi.

" Ahtapot beyinli mi kaçırdı acaba ? Gitti gül gibi çocuk ." dedi Dori

"Yok ya ben kaçırmadım Han'ı , ben niye kaçırayım çocuğu ? Seninde dilinden düşmüyorum be pisicik hep dedikodumu yapıyorsun ." diyerek pencereden içeriye girip havada süzülerek yan bir şekilde uzanıp kollarını ensesinin altına alacak şekilde uzandı Seungmin . Yerde Minho'nun kolları arasında bilinçsizce uzanan Han'ın bedenini görünce aniden yere çakıldı .

" Off Siktir Han bu oklavanın burda ne işi var ! " diyip sürünerek ikilinin yanına gelmeye başladı .

" Ahtapot beyinli işte ! " dedi Dori .

" Dişi pisilerin pisi pisilediği pisi pisi beyni olmasından iyidir. " deyip Han'ın bileğini tuttu , Minho hızla Han'ı kendine çekmek istesede geç kalmıştı ," Adam senin ruh eşin olduğunu öğrenince bedenini terketmiş nası bir şeysin aşko sen !" deyip yere bağdambaç kurup oturdu Seungmin .

Her ne kadar Seungmin'i kedilerin ( Dori'nin) ve Han'ın anlattığı kadarıyla tanısa ve sevmesede büyüsünün ne kadar güçlü olduğunun farkındaydı Minho ama ne olursa olsun Han için değerdi . " Sen ... sen Han'ın nerde olduğunu biliyor musun ?" dedi tanımadığı birinden yardım istemenin ağır hissiyle . " Tabiki biliyorum buraya gelmemi o istedi ." dedi olayı ciddiye almadığını gösteren sesiyle .

" Nasıl o istedi ? Neyden bahsediyorsun sen ? " dedi tüm şaşkınlığıyla Minho . " Han bir çeşit kader düzenleme büyüsüne sahip muhtemelen ruh eşi bedenindeki seni görünce ruhunu hissetti ve .. " Doongi yi kucağına alıp okşamaya başladı okşanınca anında şımaran Doongi tüm sevimliliğiyle Seungmin'in ellerine sürünmeye kucağında hareket etmeye başladı . " ... ve büyüsüyle sizin geleceğiniz hakkında kötü bir bilgi aldı . Bunu düzeltmek içinde pufff gidiverdi ." dedi puff kısmında patlama efekti vermek için ellerini hareket ettirip dudaklarını büzerek . Tabi bu sırada Dori Doongiyi vatan haini ilan etmiş çoktan odada kovalamaya başlamıştı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

METRO  / #minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin