Jisung şaşkınca " 40 yıl öncesi deyince şaşırdım ." dedi Seungminle gözgöze gelirken " Yüzyıllar önce doğduğunu söylemişlerdi . Kaç yaşındasın ki ? " dedi saf saf . Gerçekten takılması gereken nokta bu olmamalıydı ama elinde de değildi. Dori gülerek " Yaşlı ! Hemde çok çok çok yaşlı ! " dedi ve kahkaha attı .
" Sen ! Sen bana nasıl yaşlı diyebilirsin ! Pis kedi !"
~
"Senin o aptal ahtapotundan daha temizim bir kere !" dedi Dori sinirle . " Hani şu an senden güçlü olan ahtapotum mu ? " dedi Seungmin . " Senin yüzünden ceza alabilecek kadar önemli bir karakter değil ama ! " " Ceza aldıktan sonra kendini bir evcil hayvanla kıyaslayacak kadar düşeceğini zannetmiyorum . " sonra Jisung'u göstererek " Yoksa onun evcil hayvanı olduğunu mu düşünüyorsun." "Kes sesini ölümlü ! Şu anda olduğun konuma seni getiren benim ! "
" Açıklamalı altyazı rica edebilir miyim ? " dedi Han bıkmış bir sesle tamda Seungmin karşı atağa geçecekken . " Kanka bi durur musun altta kalmamam gerek ! " dedi Seungmin heyecanla uzun süredir bu karşılaşmayı bekliyormuş gibiydi . " Altta kalanın canı çıksın oynasak hep senin canın çıkar ölümlü ! " dedi Dori pençelerini çıkarmış bir şekilde " Büyü konum cart curt dinlemem patimde kalırsın adam ol , asabımı bozma ! " dedi saldırmaya hazırlanmış bir şekilde Dori.
O sırada Han konuştukları konunun farkına vardı ve hemen etrafındaki insanların fark edip etmediğine baktı , sakin olan Arnavut kaldırımı sokakta sadece birkaç metre ilerideki durakta oturan yaşlı bir teyzenin onları dinlediğini fark etti .
"Yeter artık bu tartışmaya bir son verin duraktaki teyze bizi dinliyor." dedi Han . Seungmin gözlerini devirerek "Üfff ! Bu teyzoşlardanda her evrende var . " dedi . Dori yavaşça kafasını teyzeye çevirip hızla Han'a baktı ve " Şu metroda çantasıyla seni pataklayan teyze değil mi o ? " dedi ve sonra Seungmin'e " Büyü polisi olup olmadığını kontrol etsene ." dedi . " Kurallara uymayan birisi ile yakalanmak istemediğim için bakacağım ." dedi Seungmin . O sırada Han duyduklarına inanamamıştı ve merakla sordu " Yok artık büyü polisi de mi var ve ayrıca bir yaşlı teyzeden mi yok artık." dedi Seungmin Han 'a döndü ve " Normal teyzeler bile her yerden çıkabildikleri için genelde teyze kılığına giriyorlar ama bana güvenin bu normal bi teyze dedikodu açlığı normal bir seviyede ." diye ekledi . Aralarında garip bir bakışma geçerken teyze usulca onlara yaklaşmaya başladı . Han tedirgin bir şekilde Seungmin 'e bakmaya başladı . Gözleri yakışıklı ve zarif beyimizdeyken teyzeyi de göz ucuyla takip ediyordu . Teyze yaklaştıkça ortamda ağır bir hava oluştu , kafasını Seungmin'in yanından uzattığında Seungmin kolunu kaldırıp tamda teyzenin gözlerinin önünde parmaklarını şıklattı.
Han 'ın tedirgin gözleri teyzedeyken donup kaldığını farketti , gözlerini etrafta gezdirdiğindeyse sadece teyzenin değil havada süzülen kuşlardan tutun sokaktaki evlerin camlarının önünü süsleyen ve devamlı parlak koku partikülü yayan Nebula Gülünün partikülleri bile havada asılı kalmıştı . Han şaşkınca sokağı ikiye bölen nehre yaklaştı ,etrafındaki koruma çitleri Nebula Gülü sarmaşığıyla süslenmiş nehir içindeki şirin balıklarla birlikte durmuştu . Nehrin üzerindeki küçük köprülerden bisikletle geçenlerin yüzlerindeki donmuş gülümsemeye baktı sonra Han . Nehri çevreleyen çitlerin biraz ilerisindeki sıra sıra dizilmiş ağaçların her bir dalını süsleyen rengarenk kuş yuvaları , onların içinde dışında olan kuşlar , ağaçların altında resim yapan ressamlar , biraz ilerideki kahvecide tek başına ya da birkaç kişiyle birlikte oturan insanlar ... Her şey öylece durmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRO / #minsung
FanfictionHan Jisung, yorucu ve korkunç bir okul gününün ardından metroya bindi. Kucağında kedi olan adamın yanına oturdu, bitkindi. Hatta fark etmedi bile ama uyuya kaldı o an. Kafası ise yandaki adamın omzuna düştü yavaşça. Adam başta onu uyandırmak istedi...