"Jaden je kan me niet voor altijd blijven negeren. Ik kan het uitleggen!" Ik zuchtte. Het was 14:25 en ik had Jaden vandaag al honderd keer gebeld. Iedere keer kreeg ik weer de voicemail. Ik werd helemaal gek. Niemand wist wat er aan de hand was, behalve Tess dan want die wist dat ik en Jaden elkaar leuk vonden.
Ik stond op van mijn king size bed en liep naar mijn inloopkast en keek naar mijn kleren. Ik pakte een wit topje en een wit Chanel jasje. Ik pakte een zwarte rok met witte bloemen en mij zwart met beige hakken. Ik krulde mijn haren losjes en deed simpele make-up op. Ik pakte mijn zwarte portemonnee en mijn telefoon.
Ik liep naar beneden en liep naar de keuken. Ik pakte snel een flesje water uit de koelkast. In de lift van ons penthouse naar de lobby belde ik Jaden nog een keer en wederom kreeg ik de voicemail.
Ik liep naar de straat en hielt een taxi aan en gaf Jaden zijn adres door. Ik sprong uit de taxi en belde aan bij zijn huis. Ik zag een gedaante bij zijn voordeur maar er werd niet open gedaan. Ik zuchtte. Ik liep naar de achterkant van het huis en zag Jaden in de woonkamer zitten.
Ik trok mijn hakken aan en klom over het hek. Ik liep naar de keukendeur maar die zat op slot. Ik klom via de klimplant naar zijn balkon. Ik gooide mijn hakken op het balkon, toen mijn portemonnee en zette toen voorzichtig mijn voet op de rand. Ik keek even naar beneden, iets wat ik beter niet kon doen.
Ik verzette mijn gewicht over op mijn voet op het balkon. Ik viel bijna. Ik liet me naar voren vallen en ving me op met mijn handen. Ik opende zijn deur die gelukkig wel al open was. Ik hield mijn hakken in mijn ene hand en mijn portemonnee in de andere.
Ik liep naar beneden en opende de woonkamer deur. "Hoe kom jij binnen? Ik had alles..." "Dicht gedaan? Klopt, behalve je balkondeur" Ik liet mijn hakken vallen en ging op de bank zitten. "Jij bent op mijn balkon geklommen?" Ik knikte. "Niet te verbaasd alsjelieft, het was niet makkelijk" Hij lachte. "Dat snap ik met die kleren"
"Jaden..." Ik keek even naar de grond en toen naar hem. "Ik speelde alleen het spelletje mee. Ik ging mee naar het kampvuur en ging gewoon bij hem op schoot zitten en ik wilde het niet maar Keegan kusste me opeens en ik trok me terug maar toen had jij alles al gezien" Hij knikte. Zijn lach was van zijn gezicht. "Ik wilde me echt aan de afspraak houden en ik wilde je echt niet kwetsen"
"Het is al goed" Zei hij toen. Ik keek hem even verbaasd aan. "Dat ging makkelijker dan dat ik dacht" Hij lachte. "Dat jij in die outfit mijn balkon op klimt om me te spreken vind ik al genoeg moeite" Ik lachte. "Als je maar niet verwacht dat ik dat nog een keer ga doen hoor!" Hij lachte.
Ik ging op de andere bank naast Jaden zitten. "Krijg ik nu wel een zoen? Of moet ik er weer hard voor werken?" Ik schudde vandaag. "Nee, deze keer niet" "Deze keer niet" Mompelde hij lachend. Ik drukte mijn lippen op die van hem. Hij sloeg zijn arm om mijn middel. Zijn tong vroeg om toegang. Ik glimlachte en ging op zijn schoot zitten.
Ik trok me terug en glimlachte. Ik haalde mijn hand door zijn haren. "Klaar voor morgen?" Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "Ik weet niet wat ik aan moet" Hij lachte. "Het is maar school" Ik haalde mijn schouders op. "Maar ik moet er wel goed uit zien, aangezien ik morgen hand in hand met je moet lopen" Hij lachte. "Dan moet ik er dus ook goed uit zien?" Ik knikte. "Ja eigenlijk wel" Hij lachte wederom.
"Morgen moet ik jammer genoeg een uur eerder al op school zijn, omdat ik een jaar hoger zit, maar dan zie ik je wel als jij op school komt" Ik knikte. "Ik wil niet naar school" Hij trok me dicht tegen hem aan. "Voor je het weet is het weer weekend hoor"
~*~
Ik trok een high waisted witte short aan en stopte mijn beige hemd aan. Ik pakte mijn goud getinte jasje. Ik trok mijn beige Louboutins aan . Ik trok mijn goude tiffany ketting om. Ik deed mijn goude Micheal Kors horloge om en een ringetje wat ik ooit van mijn moeder had gekregen.
Ik pakte mijn witte Chloé tas en deed snel mijn haren en make-up. Mijn moeder zat beneden aan tafel. "Is je broer al weg?" Ik knikte. "Die moest er al een uur voor mij zijn" Ze knikte. "Moet ik je afzetten?" Ik knikte. "Alsjeblieft" "Dan eet alsjeblieft snel je ontbijt op"
Ik at mijn vers gebakken wafel en mijn aardbeien op. Snel liepen we naar beneden toe en stapten we in de Land Rover van mijn moeder. Voor school stopte ze. "Succes" Ik gaf een kus op de wang van mijn moeder en liep naar binnen.
Ik zag alle jongens in een grote groep bij een aantal kluisjes staan. "Hanna!" Het was Keegan. Die dacht nu natuurlijk dat hij een voorsprong heeft op de rest. Ik liep naar de groep toe. Keegan kwam op me af. "Over zaterdag..." Begon hij. "Ik hoop dat ik niks verkeerd deed" Ik schudde mijn hoofd. "Het is al goed" Ik liep door naar de groep.
Jaden sloeg zijn arm om mijn middel. Ik drukte mijn lippen op zijn mond. Hij zoende me meteen terug. "Waar is Patrick?" Vroeg ik alsof ik niet in de gaten had dat alle jongens me met open mond aankeken. "Die is volgens mij buiten met Sabrina" Ik knikte. "Oké mooi" "Hebben jullie nog steeds ruzie?" Vroeg Jaden. Ik knikte. "Hij is gewoon onredelijk bezig"
Jaden haalde zijn schouders op. "Ja maar jij was toen ook boos" Ik rolde met mijn ogen. "Zal wel" Keegan was de eerste die zijn keel schraapte. "Wacht, zijn jullie een stel?" Jaden knikte. "Ik ga naar mijn vriendinnen, kom je vanmiddag naar mij?" Hij knikte en gaf me een kus. "Ben je met de auto?" Vroeg ik. "Ja, hoezo?" "Wacht dan op mij want mam heeft me vanmorgen gebracht en anders moet ik met Patrick mee" Hij knikte. "Komt goed"
Ik gaf nog snel een kus op zijn wang en liep toen naar mijn vriendinnen. Tess grijnsde toen ze mij zag. "Zag ik je nou zoenen met Jaden?" Ik knikte. "Hij had me vergeven" Zei ik blij tegen Tess. "Wat was er dan?" Vroeg Liza. "Keegan probeerde haar te zoenen, dat zag Jaden maar hij heeft haar al vergeven." Zei Tess.
Iedereen moest naar de aula komen van mijn jaar en werd daar omgeroepen. Je naam werd genoemd en je moest naar het lokaal wat werd omgeroepen lopen. Ik liep het lokaal in en echt veel meiden zaten erin. Ik glimlachte. Toen kwamen er nog een paar jongens uit het footballteam. Natuurlijk waren er nog die saaie meiden maar die zaten allemaal vooraan.
De mentor was echt fijn. Een jonge vrouw die echt zo chill was. Je mocht doen wat je wilde en ze maakte grapjes en ze vertelde verhalen om haar stof altijd duidelijk te maken. Ik keek nu al uit naar dit jaar. Sabrina zat jammer genoeg niet bij mij in de klas, Tess wel gelukkig
De bel ging en iedereen stormde de klas uit. Ik liep naar de parkeerplaats. Een aantal jongens stonden bij de auto van Jaden. "Hey" Hij gaf me een zoen. "Hanna, vindt je het erg als we eerst nog met de jongens wat gaan drinken op een terras?" Ik schudde mijn hoofd. "Ik vind het prima"
laat weten wat je vond
en vergeet niet te stemmen
meer heb ik niet echt te melden
Lovee yaaa all
JE LEEST
My Brother's Best Friend
Teen FictionEindelijk zomervakantie! Hanna Taylor is blij dat het schooljaar achter de rug is. Omdat Hanna een heftig jaar achter de rug heeft mag ze van haar ouders op vakantie met haar broer Patrick, zijn beste vriend Jaden en haar beste vriendin Sabrine. Ze...