Het was weer tijd voor een ouderwets goed feestje bij Keegan. Ik zat op mijn kamer met Megan en Tess en maakte me op. Ik trok een witte broek aan, zwarte pumps en een zwart wijd shirt. Ik krulde mijn haren en deed mijn make-up op.Megan en Tess waren nog niet klaar toen ik al klaar was. Ik ging op mijn bed zitten en scrolde wat door Instagram.
"Tess, jij en Keegan? Zijn jullie nou al samen of niet?" Vroeg Megan. Tess knikte. "We zijn nog niet officieel ofzo, maar we zijn wel veel samen en zouden beide niet met andere mensen, dus eigenlijk wel"
"Ingewikkeld" zei ik lachend. "Ach ja, zolang mensen het gezellig hebben" zei Megan. Ik kon mijn lach niet meer houden. "Blijven we daar nou over praten?" Megan knikte. "Ja, waarschijnlijk wel"
Eindelijk waren ze klaar en konden we gaan. Ik stapte als eerste in de taxi en gaf het adres door. Lachend zaten we in de taxi. De chauffeur keek af en toe door zijn spiegel en schudde lachend zijn hoofd als we weer in de zoveelste lach bui zaten.
Het was super druk toen we binnen kwamen. Ik wurmde me door de mensenmassa en ging naar de keuken. Daar was natuurlijk Keegan te vinden. Ik gaf hem een knuffel en ging daarna bij de rest van de groep staan.
"Waarom is je broer er niet?" Vroeg Greg. Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb hem niet gezien vandaag" Greg knikte en haalde zijn schouders op. "Ach, wij hebben het dan toch wel gezellig" Ik rolde met mijn ogen. "Stop met je gezellig" Hij begon te lachen.
"Doe je mee shotjes?" Vroeg Rick. Ik knikte en en nam een glaasje van hem aan. Ik gooide het in een keer achterover en voelde de drank in mijn keel branden. Het deed me niks dus nam ik er nog een paar. Voor ik het wist lag ik op de bank met Rick, Greg en Megan omdat we te snel waren gegaan met de shotjes.
Het maakte ij niet uit. Daar was tenslotte een feestje voor. Als je niet wilde drinken kon je net zo goed thuis op de bank blijven zitten met je kat.
De avond vloog voorbij tot om 3 uur de vader van Keegan kwam en iedereen naar huis stuurde. Megan ging met Greg mee naar huis en Tess bleef bij Keegan dus moest ik alleen naar mijn huis toe. Ik zuchtte.
Als ik nu nog een taxi moest bellen zou die er pas over een half uur zijn. Een halfuur in de kou stilstaan had ik geen zin in dus besloot ik maar naar Dean te gaan. Dat was misschien een halfuur lopen en nog een halfuur in de kou zijn, maar daar kon ik meteen gaan slapen.
Ik wandelde voorzichtig naar zijn huis. Dat was niet al te makkelijk aangezien ik mijn hoge pumps nog aan had. Als het nou zomer was liep ik wel op mijn blote voeten maar daar was het nu echt veel te koud voor. Ik zou meteen ziek neervallen als ik dat deed.
Eindelijk, eindelijk zag ik het huis van Dean. Ik stapte rustig door maar toen ik dichterbij kwam zag ik de deur open staan. Een meisje kwam naar buiten gelopen, gevolgd door Dean. Ze gaf hem een kus en een knuffel en liep toen naar de taxi die stond te wachten.
Een naar gevoel kroop naar binnen. Een gevoel dat ik pas één keer verder had ervaren. En dat was toen ik een verkeerd berichtje van Jaden kreeg op de boot, begin dit schooljaar. Ik liep naar de taxi toen de deur van het huis weer dicht was en trok de taxi open.
"Heyy, moet je toevallig naar het centrum?" Het meisje knikte, en zo te zien was ze ook aardig dronken. "Mag ik met je meerijden?" "Ja tuurlijk" ze schoof opzij zodat ik erbij kon.
"Kom je van een feest?" Vroeg ik nonchalant. Ze schudde haar hoofd. "Ik was bij mijn vriend, we waren vandaag 4 maanden samen." Mijn maag draaide een slag. 4 maanden? Dan was ik degene die hun relatie aan het verstoren was zonder dat zij het wist. Ik was hun Regina.
"Gefeliciteerd" Probeerde ik zo vrolijk mogelijk te zeggen. Ze glimlachte. "Dank je" "Was je ook naar een feest?" Ik knikte. "Was onderweg naar mijn vriend maar ik bedacht me onderweg"
"Mijn vriend wilde eigenlijk ook dat ik nog langer bleef, maar de laatste maand is hij zo druk. Hij haakt op laatste momenten af, afgelopen twee weken hoorde ik bijna niks van hem. Hij zit in de drugshandel, maar hij zei dat hij was gestopt. Maar wat is er dan belangrijker dan zijn vriendin?" Zei ze.
Zijn andere vriendin, dacht ik bij mezelf. Ik keek haar meelevend aan. Ze verdiende het niet om bedrogen te worden. Ze was beter dan Dean. "Ik moet hier eruit" Zei ze. Ik knikte. "Leuk je ontmoet te hebben" Zei ze. Ik knikte. "Ja, inderdaad"
Ze gaf wat geld alvast aan de chauffeur. "Mijn vriend had geld gegeven dus je hoeft dadelijk niks meer te betalen" Ik glimlachte met een naar gevoel in mijn onderbuik. Ik gaf mijn adres door aan de chauffeur.
Misselijk stapte ik uit de auto. Ik liep naar binnen en ging in de lift zitten. Ik drukte op het knopje en zuchtte. Hoe kon ik zo stom zijn?
Toen de lift deuren open gingen stond Jaden voor me. "Nou al terug van het feest?" Ik knikte. "De politie kwam" Mompelde ik. Ik stond vermoeid op.
"Waarom was jij er niet?" Hij haalde zijn schouders op. "Patrick wilde niet en wilde liever horroravond houden, maar net belde Sabrina met iets zo belangrijks dat hij zonder nog iets te zeggen is vertrokken." Ik knikte.
"Je hoeft nog niet te gaan" Zei ik. Hij schudde zijn hoofd. "Hanna, je bent dronken" "Nee, niet meer, de waarheid heeft me nuchter gemaakt" Hij trok zijn wenkbrauwen op. "De waarheid?" Ik schudde mijn hoofd.
"Dan zeg je toch alleen maar dat jij gelijk had" Hij zuchtte. "Dean"
"Zullen wij die horrorfilms afkijken, want daar ben ik wel in de mood voor" Hij knikte. Ik stapte uit de lift en ging naar mijn kamer waar ik Netflix aanzette.
"Wat heeft hij gedaan?" Ik schudde mijn hoofd. "Hij heeft al 4 maanden een vriendin" Hij schudde zijn hoofd. "Het spijt me Hanna" Ik haalde mijn schouders op. "Ik vroeg me al af waarom we niet officieel waren. Blijkbaar is hij echt gestopt met drugs maar als hij tegen me zei ik heb een afspraak, was dat met haar"
Jaden zei niks. We keken de film in stilte. Ik keek naar Jaden. Hij keek me ook aan en boog naar voren toe. Ik trok me terug. "Jaden... Je hebt met Regina" Hij knikte. "Ik wil niet dat meisje zijn. Ik was het zonder dat ik het wist en ik vind dat al verschrikkelijk"
"Misschien kan ik beter gaan" Hij stond op en ging weg. Ik zuchtte. "Misschien moet ik toch naar LA" Mompelde ik zacht.
JE LEEST
My Brother's Best Friend
Teen FictionEindelijk zomervakantie! Hanna Taylor is blij dat het schooljaar achter de rug is. Omdat Hanna een heftig jaar achter de rug heeft mag ze van haar ouders op vakantie met haar broer Patrick, zijn beste vriend Jaden en haar beste vriendin Sabrine. Ze...