Keegan trok me uit de lift en trok me tegen hem aan. HIj zoende me plots passievol en ging met zijn handen naar mijn kont toe. Ik ging met mijn handen naar zijn hoofd en ging met mijn handen door zijn haren heen.
Hij duwde me tegen de muur tegenover de lift. De familiefoto die er hing, viel op de grond en gleed over de grond. Gelukkig was het glas nog heel, niet dat ik het me op dit moment iets zou uitmaken, maar morgenochtend, moest ik dat anders nog opruimen.
Keegan tilde me op, op de zelfde manier als hij in het zwembad bij zijn huis deed. Hij hield me dicht tegen hem aan.
Langzaam zette hij me neer. Ik liet zijn haren los en deed zijn jasje van zijn pak uit en gooide die op de grond. We liepen naar de trap, al zoenend. Ik trok zijn strik los en liet die ook vallen. Ik trok de knoopjes snel los en ook zijn blouse liet ik achter op de grond.
Op mijn kamer lieten we even lost en keken we elkaar aan. Hij glimlachte naar me. "Weet je het zeker?" Ik knikte. Ik draaide mijn rug naar hem toe en deed mijn haren aan de kant. Hij opende de rits van het jurkje. De aanraking van zijn hand op mijn rug gaf me kippenvel.
Hij ging met zijn handen van mijn rug, zacht naar boven, naar mijn schouders en helemaal langs mijn handen. De jurk gleed mee en zakte af. Ik stond nu alleen nog maar in mijn zwarte kanten lingerie. Ik draaide me weer naar hem toe. Hij beet op zijn lip en nam mijn lichaam in hem op.
Ik maakte zijn riem los en gooide die op de grond. Ik liet zijn broek zakken. Hij stapte snel uit zijn schoenen en schopte zijn broek uit. Hij stond alleen nog maar in zijn boxershort. Ik ging op mijn bed zitten en deed mijn hakken uit.
Hij stond voor me en boog voorover. Hij zoende me en hield mijn hoofd tussen zijn handen. Ik pakte hem bij zijn middel en liet me langzaam achterover vallen zodat ook hij mee moest. Hij liet mijn hoofd los en zette zijn hand naast mijn hoofd en bleef me zoenen.
Hij viel op zijn rug en trok me mee zodat ik boven kwam. Onze lippen lieten elkaar niet los en bleven zoenen. Ik voelde zijn handen langzaam over mijn rug gaan. Bij mijn bh stopte hij en keek hij me kort aan voor toestemming. Ik knikte. Hij maakte hem los. Ik voelde me veilig bij hem.
Hij draaide ons weer om zodat hij weer boven lag. "Ik hou van je, Hanna"
~*~
Ik opeende mijn ogen en probeerde ze te beschermen tegen het felle licht van de late zomer zon die mijn kamer binnen scheen. Keegan lag nog naast mij en had zijn arm nog om mijn middel. Hij sliep en leek zo rustig en vredig.
Ik ging langzaam met mijn duim over zijn wang. Hij opende voorzichtig zijn ogen en glimlachte naar me. "Goedemorgen" Zijn stem was nog waar van de ochtend, een ochtendstem. Hij pakte met zijn vrije hand mijn hand op zijn wang en drukte er een kus op.
"Is het officieel?" Flapte ik eruit. Ik keek ongemakkelijk weg. Hij pakte mijn gezicht vast en forceerde me om naar hem te kijken. "Tuurlijk" Hij drukte mijn lippen op die van hem en liet me toen los. "Wat wil je vandaag doen?" Vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op.
"Ik moet om 1 uur nog footballen" Ik zuchtte. "Dat was ik helemaal vergeten" Hij drukte zijn lippen op mijn neus. "Na de wedstrijd kunnen we naar mij, want ik moet me dan nog even omkleden, en dan kunnen we de hele middag bij mij een relaxmiddag of avond houden. Trainingsbroek, films en popcorn of iets"
Ik knikte. "Klinkt als een plan" Hij glimlachte. "Blijf je dan vanavond bij mij slapen?" Ik knikte. "Maar dan ga ik nu wel douchen." Ik wilde rechtop gaan zitten maar Keegan hield me tegen. "Nee, dat mag pas na mijn wedstrijd, met mij" Ik grijnsde. "Oké"
Ik stond op en trok een schone bh aan en trok een wijd shirt aan. "Ga je mee eten of blijf je hier liggen?" Hij haalde zijn schouders op. "Ik geniet gewoon van mijn uitzicht" Ik schudde lachend mijn hoofd en liep naar beneden. Ik raapte de blouse en strik op en gooide hem op het jasje in de hoek van de kamer. Ik hing de familiefoto goed en ging naar de keuken.
Ik gooide een paar broodjes in de oven en maakte ze klaar. Ik schonk een glas jus dórange in en ging op het aanrecht zitten en bleef naar de oven kijken. "Blijf je nou zo zitten tot ze klaar zijn?" Ik schudde lachend mijn hoofd.
Hij kwam tussen mijn benen staan en pakte mijn glas uit mijn handen. Hij dronk het glas leeg. Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Je eigen schuld, door gisteravond had ik dorst" Ik schudde lachend mijn hoofd.
Ik liep naar de woonkamer en pakte mijn tasje van de grond die ik daar gister had neergegooid. Ik haalde mijn telefoon eruit. "Iemand die je miste?" Ik knikte. "Tess en Sabrina waar ik gister opeens weg was en Jaden heeft me een aantal keer gebeld." Hij kwam naast me staan. "Wat moest hij?" Ik haalde mijn schouders op. "Hij heeft geen voicemails achtergelaten of een berichtje dus ik weer het niet"
Hij pakte mijn telefoon uit mijn hand. "Ik bel hem wel" Ik griste de telefoon terug uit zijn hand. "Dat doe je niet. Ik wil niet dat je je hier mee bemoeit. Jullie zijn vrienden, jullie zitten samen in een team, ik wil dit niet tussen jullie leggen. Ik meen het, Keegan, hou je erbuiten. Dit is tussen hem en mij. Dat hij zijn slet erbij betrekt is zijn zaak. Ik wil niet dat je hier tussen komt!" Hij knikte."
"Hanna?" Ik keek naar mijn telefoon en zag dat ik Jaden aan het bellen was. Ik hing snel op en gooide mijn telefoon op de bank. "Kom, dan gaan we eten, want ik heb mega honger"
JE LEEST
My Brother's Best Friend
Teen FictionEindelijk zomervakantie! Hanna Taylor is blij dat het schooljaar achter de rug is. Omdat Hanna een heftig jaar achter de rug heeft mag ze van haar ouders op vakantie met haar broer Patrick, zijn beste vriend Jaden en haar beste vriendin Sabrine. Ze...