Hoofdstuk 20

9.8K 374 24
                                    

"Hanna" Siste Tess. Ik drukte mijn vinger op mijn lippen in de hoop dat ze zou begrijpen dat ze haar mond dicht moest houden. Ik klom de klimplant op. Dit zag er niet makkelijker uit als de vorige keer. Ik was even vergeten dat ik niet naar beneden moest kijken. Ik zette mijn voet weer op het balkon en verzette langzaam mijn gewicht naar mijn voet op het balkon.

Ik voelde aan de deur en gelukkig gaf hij mee. Ik gebaarde naar Tess dat ze moest wachten. Ik kroop naar binnen. Jaden lag op zijn bed te slapen, gelukkig met zijn rug richting mij. Ik kroop zachtjes over het tapijt op de grond tot ik bij zijn nachtkastje was.

Zijn telefoon zat aan de oplader. Voorzichtig haalde ik hem eraf. Ik schoof hem snel in mijn zak van mijn vest en kroop weer naar buiten. Ik sprong van het balkon en landde op het gras.

"Ben je gek geworden?" Siste Tess. We liepen richting de straat en bleven daar staan. "Nou eens kijken wat hij van me achterhoudt."

Ik scrolde door de laatst gebelde maar vond niks vreemds, alleen had hij al een lange tijd niet meer gebeld. "Waarom jatte je zijn telefoon niet gewoon met gym op school, nu moet je dadelijk weer naar boven klimmen" Vroeg Tess.

"Op school kon de coach en iedere andere jongen me op school ieder moment betrappen, hier niet. Ik moet gewoon even kijken... OMG"

Ik draaide het scherm naar Tess toe. "Nee!" Zei Tess luid. Ik draaide geschrokken om. Gelukkig bleef het stil in de straat. "Sorry" Fluisterde Tess.

Ik staarde naar het scherm. Regina. Ik kon niet geloven wat ik las.

Regina; schat ik wil je nooit meer kwijt

Jaden; ik ben echt gek op je
Regina; Je moet wel echt die meid van je dumpen, ze is toch niks voor je

Jaden; Ik weet het, maar wacht nog maar even, ze vermoedt volgens mij iets

Regina; Ik blijf niet voor altijd op je wachten Jaden...

Ik zette de telefoon uit en voelde tranen over mijn wangen stromen. "Tess..." Ze trok me in een knuffel. Na een lange knuffel liep ik naar de voordeur en gooide de telefoon simpelweg door de brievenbus, ik wilde weg hier.

~*~

"Hanna, met Keegan. Vanavond gaan we met een hoop mensen bij mij zitten, kom je ook?" Ik dacht even na. "Komt Jaden?" Vroeg ik zacht. Tess keek me lang aan. "Ja... Als je daarom niet wil komen snap ik dat" Ik keek even naar Tess. "Tess en ik komen, tot vanavond"

Ik hing op en keek weer naar Tess. "Vanavond wil ik zijn telefoon, als hij alles verwijderd heeft maak ik het meteen uit" Tess knikte. "Hanna, alsjeblieft bereid je voor op het ergste want je wil niet breken voor al die mensen" Ik knikte.

We liepen naar mijn inloopkast. Ik pakte een zwart high wasted shortje met een bordeaux rode croptop. De crop top hing los en je zat maar een klein beetje van mijn buik. Ik trok een witte blazer aan en schoof in mijn zwarte lakken Louboutins.

Tesss glimlachte goedkeurend. We liepen naar beneden en schoven aan de eettafel aan. Mijn ouders waren weer op zakenreis dus we aten met zijn vieren, Sabrina was er ook.

"Waar waren jullie vannacht, ik hoorde jullie om 3 uur vertrekken" Zei Patrick. Ik nam snel een hap van mijn eten ook Tess stak snel haar mond vol. "Dat kan ik niet zeggen" Zei ik uiteindelijk. Patrick schudde zijn hoofd. "Je hebt zoveel geluk dat pap en mam weg zijn" Hij stond op en ging de toetjes uit de keuken halen.

"We waren Jaden zijn telefoon aan het lenen om hem te bekijken. Hij gaat vreemd met ene Regina" Zei ik snel toen ik zeker wist dat Patrick ons niet kon horen. "Wat?" Riep Sabrina verontwaardigd. Ik knikte. "Ik weet niet wie ze is maar ik ga het uitmaken, ik had de hele week al mijn vermoedens. Ik heb maandag Keegan gezoend"

Sabrina wilde net iets zeggen toen Patrick weer de keuken uit kwam. "Heb ik iets gemist?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee" zei Sabrina.

Na het toetje gingen Tess, ik en Sabrina naar mijn kamer. "Ik had gespijbeld omdat ik Jaden niet wilde zien. Dinsdag heb ik me ook ziek gemeld. Woensdag en donderdag was ik wel op school maar heb ik Jaden vermeden en gister ben ik ook ziek thuis gebleven." Zei ik tegen haar. "Ik dacht al dat ik je weinig zag op school deze week" Zei Sabrina.

"Ik kreeg zaterdag op de boot een sms van hem dat hij het de avond daarvoor heel gezellig vond, maar ik was toen met Tess een film bij haar aan het kijken." Sabrina schudde haar hoofd. "Maar in Miami en daarna... het leek alsof hij niet meer de player was" Ik knikte. "Dat dacht ik dus ook... maar hij heeft na de vakantie nog tegen Keegan gezegd dat hij helemaal geen relatie wilde, terwijl hij al met mij had, maar dat wist toen niemand nog"

"Wat ga je nu doen?" Vroeg Sabrina. "Vanavond komt iedereen naar Keegan. Dan wil ik kijken of hij die berichten nog op zijn telefoon heeft, als ze zijn verwijderd weet ik al genoeg en maak ik het uit, als ze er nog zijn confronteer ik hem er gewoon mee"

~*~

Ik en Tess stopten voor Keegan zijn huis en liepen naar de voordeur. De deur werd meteen open gedaan door Keegan. Ik gaf hem en knuffel en Tess volgde mijn voorbeeld. "Hij is er al, ze zitten in de tuin bij het kampvuur." Ik knikte en liep naar de achtertuin.

"Hanna, leuk dat je er weer bent" Zei Harvey, de vader van Keegan, die net van buiten naar binnen wilde gaan. Ik glimlachte. Ik ging naast Jaden zitten en voelde Keegan naar me kijken. Ik zei niks en luisterde gewoon naar het gesprek dat er werd gevoerd. Iedereen keek af en toe van mij naar Jaden maar zeiden niks.

Jaden stond op en liep naar de toilet. Zijn telefoon lag nog op de plek naast mij. Ik pakte de telefoon en ging naar de berichten. Iedereen viel stil en keek naar mij. Ik keek naar Tess en schudde mijn hoofd. Ik stond op en ging naar binnen toe.

Ik wachtte op tegen de muur. "Hanna" Zei Jaden geschrokken toen hij de toilet uit kwam. "Jaden, is er iets waar ik me zorgen over moet maken?" Hij schudde zijn hoofd. "Nee, tuurlijk niet" Ik knikte en keek weg. "In dat geval... Het is uit" Ik draaide me om en liep weer naar buiten. Ik pakte mijn tasje en deed die om mijn schouder.

"Hanna" Zei Jaden. Ik schudde mijn hoofd. "Doe de groetjes aan Regina van mij" En met dat liep ik weg. Keegan stond op en liep achter me aan.

Binnen hield hij me tegen. "Hoe ben je erachter gekomen?" Ik beet op mijn lip om tegen de tranen te vechten. "Vannacht was ik naar zijn huis gegaan, op zijn telefoon gekeken en toen las ik een gesprek, een gesprek wat hij net maar snel had verwijderd" Keegan zei niks.

"Zeg het maar, je had gelijk. Je mag het erin wrijven want ik weet dat ik stom ben geweest" Hij schudde zijn hoofd. "Ik ga het er niet verder in wrijven."

"Ik ga naar huis, ik wil even alleen zijn. Heb je morgen iets te doen?" Hij schudde zijn hoofd. "Ik bel je nog wel" zei Keegan. Ik knikte en gaf hem een knuffel voor ik naar huis ging.



heyhey

laat weten wat je vond!!

als er vanavond nog 5 reacties en 20 votes zijn doe ik nog een update!

Dus stem en laat je reactie achter!

Lovee yaa all

My Brother's Best FriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu