Початок їхніх стосунків розпочався ще у літом 2005 року дев'ятнадцятого серпня, цей момент не забуде кожен з них, от сьогодні вони вже були разом три місяця і вони вирішили піти у кафе. Їхня кохання було палке та невгамовне, вони ніяк не могли насолодитися один одним. Старший брат ніяк не міг зрозуміти брата, бо для нього це було дико, зазвичай із Раном зустрічались через гроші та відмінний секс, Ріндо звісно також цим не відрізнявся та усе рано чи пізно зміниться. Кожен раз коли йому казали "Та у тебе ніколи не буде нормальних стосунків, такого, як ти ніхто не покохає"- не раз чувши таке, але йому було начхати та смішно від цих слів, бо хлопцеві непотрібні були стосунки, а надо вони? Секс у нього є, нерви які тріпає йому Ран є, у нього усе є та кохання у нього також є, але невзаємне, але ми це опустимо. Та з приходом Емірі усе, наче змінилося, він навіть не зрозумів, яким чином та коли він заховався, та чи це важливо? Дівчина не знала про те хто він насправді є, він не розказував, бо не хотів, аби вона злякалася, хоч він і показував свою садиську натуру, хоча це було лише декілька разів у сексі. Ріндо міг читати її, як розкриту книжку, вивчав її погляди, доторкання, міміку, але він давно зрозумів, що дівчина боїться драк, банд, усе що могло їй нашкодити, тому не розповідав. Він довго думав чи розлучатися з нею чи ні, Ран розумів його, бо сам мріяв когось покохати та нажаль не було того самого ідеалу дівчини, який буде підходити для нього. Брати Хайтані неодноразово отримували погрози, щодо дівчини, Ріндо хотів та думав, що зможе захистити її та продовжити жити разом, але через те, що він почав ще далеко у дитинстві він не міг так просто відійти від справ та це була єдина можливість когось побити, а це йому, ой, як подобалося та тішити самолюбство завжди хотілося, як і його брату. На календарі 16 жовтня через декілька днів його день народження та от чомусь у нього не було настрою нікуди йти, але сьогодні у них було побачення із Емірі, останній день коли вони зустрінуться.
Ріндо чекав Емірі, хоча він прийшов занадто рано, але кого то бентежить. Хлопець побачив знайому голову та непомітно для себе посміхнувся, чомусь вона завжди викликала у нього посмішку, оглянувши каве вона побачила Ріндо, котрий усміхався, тому вона йому помахала та йшла до столику. Привітавши один одного, чомусь біляво-блакитний завів їхню розмову у спогади про їхні стосунки.
-Так, а пам'ятаєш як ми пішли у аквапарк та застрягли на горці, пам'ятаю, як ми гуляли рисовими полями, ха-ха, нас тоді ще Ран шукав по всьому Токіо - від дівчини чувся сміх - пам'ятаю, як ми роз'їжджали по нічному Роппонґі та Шібуї тоді я тебе познайомив із Ізаною та Какуче, досі пам'ятаю їхні обличчя коли вони взнали, що у мене є дівчина, хах, то було справді смішно. - її щира посмішка та очі, які досі пам'ятали смішні та сумні спогади блищали, їхні руки перепліталися та ставали одним цілим, вони багато говорили про спогади та Емірі десь пустила сльозу, яку одразу витер хлопець, весь вечір вони говорили та Ріндо курив, дівчина порівнювала його із потягом, бо надто часто курив, вона не раз говорила, що стільки багато курити це погано, але Рідно вже дорослий хлопець, але всеодно говорив, що буде старатись палити меньше та цієї обіцянки він ніколи не виконував. Пів вечора вони просто дивилися один одному в очі та трималися за руки, ніби їх от от розірвуть та вони ніколи більше не побачать один одного, та у цьому є якась правда. Квартира Емірі знаходилася неподалік парку.
-Слухай, якщо б нам потрібно було розійтися, ти б на це погодилася? - він хотів чути і чути її голос, аби не забути його, дівчина поглянула на нього із питанням в очах та всеодно дала відповідь.
-Я не знаю, що має статися, аби ми розійшлися, я б мабуть погодилася, але повинна бути якась причина, тому дивлячись, яка причина, та яка ситуація. - її відповідь була не зрозуміла, але він почув лише одне "я б мабуть погодилася" йому потрібно було лише це. Ріндо надійшло повідомлення від Рана, що потрібно приїхати у клуб.
-Емірі, мені потрібно на роботу, тому я вимушений побігти, вибач, якось зустрінемося, бувай. - на прощання вони поцілувалися та той побіг, це вперше коли він питає про майбутнє, зазвичай він живе теперішнім та про майбутнє говорить лише із братом, але вона то випадково послухала.
Емірі одягла навушники та пішла додому, на її вулиці, як завжди спокійно лише гуляють котики, літають птахи та на тебе можуть впасти жуки, через клімат Японії, скажімо сюрприз. Дома її чекає сестра та мама, тата у них нема, бо той пішов з сім'ї коли її молодшій сестрі не було навіть трьох років, аби вона когось пам'ятала. Мікато - її сестра,старша не любить розповідати про їх сім'ю, бо ніколи не бачила сенсу у тому, навіть Ріндо. Молодший Хайтані завжди думав, що вона живе одна,дівчина багато чого про себе не розповідала, навіть зараз вона не може дати відповідь чому. Ріндо думав, навіть не думав він знав, що вона лагідна та навіть муху не образить, але вона могла спокійно покласти чоловіка, який буде двометровим, але це не означало, що вона буде без подряпин, та на щастя у неї була подруга, котра хотіла йти на лікаря, але ще не вирішила на яке направлення, тому Емірі зазвичай дзвонила їй та просила, аби та прийшла та підлатала її.
О 23:18 їй приходить повідомлення від Ріндо.
Ріндо: Привіт, нам потрібно перестати спілкуватися.
Чому? :ЕміріРіндо: Я з дитинства був у не найкращих справах, тому нам потрібно скасувати наше спілкування, бувай.
Ми колись ще зустрінемся? :Емірі
Ріндо: Звісно, але не ближчі два роки, тому бувай, люба.
Я кохаю тебе, люби. :Емірі
!Ви були заблоковані контактом
"Ріндо"!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Підписаний документ
FanfictionЕмірі Ямада забула про важливу персону у її житті, яка колись сказала, що повернеться, але проходило рік, два роки, чотири та нікого не було видно. Це був роман коли вони були ще підлітками, але їхнє кохання було гаряче та те, що колись погасили все...