6 частина

26 4 2
                                    

Ріндо стояв та вже уявляв як його брат буде знущатися над ним, особливо коли блондин буде пити, а той буде казати: " Тобі не треба пити, бо знову прийдеш до Емірі, а може у щось цікаве, мм)", а знаючи брата він це розкаже усім кого знає. Ран бачив в них двоє білих голубів, які нарешті зустрілися у чорному небі.

- Хах, Емірі я надіюсь ти хоч поспала? Ну, добре, я маю питання з приводу одягу для адміністрації та все. - вона звісно хотіла відповісти на питання, але знаючи хлопця той усе розставить так, ніби вони переспали та їм слід бути разом, тому вона просто пройшла до столу та сіла на крісло, фіолетово-волосий простягнув ноутбук з прикладом того, що він хоче, там були чорні костюми, але той дещо додав. - Але я хочу, щоб на костюмах було намальовано половини нашого татуювання, думаю ти не раз бачила, а вчора ти собі нагадала) намалюй це на костюмі) - від слів Рана її обличчя перекосило, ні, вона звісно знала, що він використовує усе, що чує та баче тож він знову підколов її.

- Окей, я тебе почула, але дай будь ласка зразок, але не на собі, мені треба фото з якого ви робити, то то референс. - дівчина дивилася на нього та той почав лазити у телефоні, бо один раз показував декому, через пару хвилин він знайшов картинку, а дівчина запам'ятала та почала набрасувати малюнок та через 7 хвилин вона вже домалювала, тому дала йому.

- Непогано, мені навіть подобається, тому залишаємо так, о, Ріндо ти як раз вчасно, як тобі? - він простягнув малюнок хлопцю, а той лише махнув головою, ніби кажучи "Так, гарно", але він більше за все любив дивитися як малює Емірі, як її локони волосся падають на дівоче обличчя, як вона старається та вимальовує кожну лінію, він обожнював її зосередженість. Вона хотіла пити випити кави та перевірити бармена наскільки він добре готує каву, дівчина встала зі стільця та пішла у сторону двері, хлопці нічого не спитали та почали щось обговорювати. Дівчина вже спускалась зі сходів та вже підходила до барної стійки, вона сказала коротке " Капучино, будь ласка" бармен тільки махнув головою та почав готувати, вона слідкувала за його руками, хоча їх було погано видно, через пару хвилин її кава була готова та вона доторкнулася губами до пишної піни і нарешті спробувала, вона була диною, не гіркою, не не смачною, вона не мала того смаку якого уявляла Емірі, раніше тут кава була дивовижною. Брюнетка допила каву та присмак був неприємний, тому вона хотіла лише одного - це воду, аби цей присмак зник, зі зіпсованим настроєм вона піднялася до кабінету та увійшла, але одразу почула голос Рана.

Підписаний документ Where stories live. Discover now