4 частина

24 2 1
                                    

Ця зустріч була із дизайнерами клуба та одяг для персоналу також потрібно було оновити, але персонал почекає, а нові заклади ні. Ця зустріч була нудною, усі щось обговорювали, а Ран літав у хмарах, а Ріндо обирав те що йому подобалося, але знаючи усе наперед Ран завтра сам сяде та обере так, як він хоче. Якщо ви подумали, що це остання зустріч, то ні, Хайтані завтра оберуть одяг, але сьогодні вони вже зайняті. Нарешті через 4 години вони закінчили, тому вони поїхали на спільну квартиру, яку купили коли вони ще були підлітками, тому ця квартира ідеально підходила для відпочинку після тяжкого дня. Брати хотіли лише випити та розслабитися, про цю квартиру ніхто не знав, хоча знала лише одна особа, а саме Емірі, щоправда вона сюди не приходила та їй це непотрібно було, дружина Рана також не знала, хоча вона була досить близькою для нього людиною. Вони досить непогано відпочили, тому Ран поїхав додому, а Ріндо залишився, бо на даний момент це його квартира, Ойава ніколи сюди не приїжджала. Ріндо роздягнувся та почав митися, спочатку голову, а потім спускався до низу, Ріндо весь час думав про Емірі, поки не помітив, що його член встав, звісно він не міг не допомогти собі, тому почав швидко рухати рукою вверх та у низ, поки не кінчив на свою руку та у думках всеодно була його Емірі. Котрий раз він кінчив на свою руку думавши про кохану, хоч він і звик, але той хотів відчути її м'які стінки, котрі стискали його член, хоча це було давно, але він ніколи не забудуть ті відчуття. Він закінчив прийняття душу та пішов на кухню, аби приготувати щось попоїсти.

  От новий день. Нові можливості. Нові емоції. Сьогодні у Емірі була зустріч із замовниками які хотіли оновити одяг для персоналу, а дівчина не проти, тому прийняла цю роботу. Вони мали зустрітися у бізнес центрі, який знаходився у Раппонґі, тому вона прокинулася о 6 ранку т почала збиратися, їхня зустріч була назначена на 11 ранку. Емірі зібрала усю команду, бо усі її підлеглі були з США, а їхати буд них, як їхати буд рук, тому вона чекала поки усі зберуться. Дизайнер та її команда уже була тут, тому вони зайшли у приміщення для переговорів, хоча до початку зустрічі було ще 15 хвилин та вони чекали, як покірні собаки. Хайтані вже піднімалися до переговорної, брати розмовляли між собою, поки за ними йшли їхні підлеглі, коли вони увійшли у кабінет, кімната була виконана у сіро-білих кольорах, вона була світла, бо були панорамні вікна, тому було досить гарно. Хайтані закінчили роздивлятися кімнату та подивилися на людей, які сиділи за столом, фіолетові очі впізнали дизайнера, точніше Емірі, вона також очманіла коли побачили тих із ким вона повинна буде працювати.

Підписаний документ Where stories live. Discover now