8 частина

18 4 1
                                    

Емірі не могла повірити, що усе повторюється, бо що зараз, що у шкільні роки вона слідкувала за нею, скільки б вона не писала заяв у поліцію жодна з них не була розглянута, знаєте чому? Тому що вона з заможної сім'ї та може собі дозволити дати хабаря поліцейському, а зараз вона ще більш впевнена, що та може не тільки зіпсувати життя, а й замовити кіллера. З цими роздумами вона лягла спати, але заснути ніяк не получилося, тому вона пішла пити чай, чай її заспокоював та надавав втоми, тому зазвичай дівчина його п'є перед сном, але сьогодні вона вимушена це робити. Чашка гарячого напою заспокоювала її та через цю рідину її клонило у царство Морфею, вона не помітила як опинилася у ліжку та от вже їй сниться перший сон. Спати це прекрасно, особливо коли тобі сняться сни та такі неперевершені, зараз їй сняться спогади з Ріндо, як той зробив сюрприз на її роботі та влаштував там побачення, а колеги спеціально пішли з кафе раніше, ці спогади такі теплі. Дівчині снилось, що вони йдуть за руки десь на березі моря, це був спогад коли вони гуляли по вечірньому Токіо, як сонце сідало за горизонт моря та двоє закоханих людей, котрі злились у пристрасному поцілунку. Царство Морфею було сповнене її приємними спогадами, тому вона ледве як вийшла з нього, хоча була не проти ще поспати, вже була 9-ата година ранку, для Японії це пізно, але для Емірі це прекрасний час. Вона довгий час ще валялась у ліжку та не хотіла, чи не мала бажання вставати, але треба було погуляти з Лінком та провітрити голову, бо у її голові надто багато було думок. Попивши каву та зачинивши квартиру вони пішли гуляти, Лінк нюхав кожну травичку, кожне деревце, усе що бачив, бо йому було цікаво куди вони переїхали, при тому що дорога була досить довго. Якщо ви думаєте, що він нікого не понюхав, то ви глибоко помиляєтесь, усіх біля кав'ярні та поїв хот-доги, ну непогано. Вони гуляли ще півтори години та ці 90 хвилин були сповнені сміху та вони залишила багато приємних спогадів у голові дівчини. От вони нарешті дійшли до квартири та обидва були втомилися та єдине, що вони зробили - це лягли у тепле ліжко, тому де довгий час вони лежали у ліжку, дівчині хотілось лишень гарячого чаю, або глінтвейну. Та, на жаль зараз виходити на вулицю не хотілось, тому вона ледве встала та пішла заварювати собі зеленого чаю, цей напій її заспокоював та не давав думати про щось погане. Емірі весь день пила чай та навіть не їла, їй просто шмат у горло не ліз, але от 8-ма вечора та її шлунок був пустий та видава досить дивні звуки, тому вона вирішила замовити м'ясну піцу. Чекати прийшлось недовго, тому вона вже їла свою їжу, звісно її домашні улюбленці вкрали пару шматочків, але вона була не проти. Дивлячись фільм вона заснула, а коробка з піци побувала у усіх куточків квартири, тому на ранок Емірі чекає "приємний" сюрприз.

Підписаний документ Where stories live. Discover now