3 частина

24 5 1
                                    

Дівчина їхала додому у поганому настрої, думаю ви розумієте чому, вона їхала та молилася, щоб не заплакати та не почати істерику у машині. Серце досі пам'ятало його, його руки, його посмішку але серце боліло через нього, вона хотіла поїхати у якийсь бар та напитися, але розуміла, що то буде неправильно та кого то бентежить? Шкода, що болить та пам'ятає, але було відчуття, що їй у душу застромили кинджал, у душі усе пало на низ, але знайдуться люди, котрі будуть її повчати, її колишня подруга кохала Ріндо та боролася за нього, але не вийшло та вона не відставала, тому раз у місяць нагадувала про себе. Кіморо знала, що вони розійшлися, але не може залишати її, тому пише їй - "Привіт, Ріндо досі не написав, аха, я б теж не написала" або "Оуу, когось кинули, вгадай кого я зараз бачу у клубі? Так, правильно Ріндо та його подружку, як тобі таке, м?" - на її повідомлення вона нічого не відповідала та просто блокувала, але вона кожен раз писала з нового номеру, тому вона блокувала любий невідомий номер. Приїхавши додому вона ледве зайшла у квартиру, вона попрямувала до кухні, але вона зачепилася через порог, який був на вході квартири де вона залишає взуття.
- Дідько, та чому мене судьба веде до нього, блять, як ж все задовбало. - сказати, що вона була злою та сумною - нічого не сказати, але десь у середині вона розуміла, що не може вбиватися через свого колишнього, але сьогодні потрібно було випити, тому узявши бокал та дві пляшки вина, вона пішла спальню кімнату, собака та кицька от її заспокійливі, вони одразу помітили, що щось не так та підійшли, усміхнувшись вона сіла на підлогу та почала усе висказувати.
- Лінк, він такий покидьок, ах - вона дивилась на стелю, а з її очей стікали солені сльози, які текли по рожевих ланітах - він сам обіцяв, що колись напише та сьогодні я бачу, що це брехня, так я отримувала і фото, і повідомлення від Кіморо, але я думала вона бреше та ні, він залишився таким же бабієм.- увесь вечір вона провела у компанії слухачів, які підтримували її, пляшка вина допомогла забути та заснути, а Лінк приніс ковдру, щоб їй спалося не холодно.

Ріндо сидів на кухні та крутив склянку де було віскі. Він увесь час думав про неї. Чому він ніколи не писав, якщо зараз добре та спокійно. Чому він шукав заміну, якщо він кохав лише одну.  З цими думками він крутив склянку дві години та вирішив навідатися до неї, хай це буде неочікувано, хай вона його відштовхне, хай зробить скандал, але їм потрібно було поговорити, він розумів, що потрібно буде усе розказати, але не зараз, бо надто рано. Він подзвонив інформатору, аби той усе дізнався про неї, хоча б де вона живе та номер телефону. На ранок було усе знайдено, тому він поїхав до неї, старий її адрес, сюди він багато разів приходив, щоб згадати моменти коли вони були ще парою. Давно він тут не був, щось побудували, а щось прибрали, він підіймався на третій поверх де жила його кохана. Ріндо дзвонив, але ніхто не відкривав. Емірі ледве встала з ліжка із словами "Хто дзвонить з самого ранку, який безсмертний?" її можна було зрозуміти, бо вона вчора пила, а зараз вона не буде свіжо виглядає, але над цим вона не задумувалася. Відчинивши двері, вона побачила високого хлопця, який був вищий за неї, але її очі піднялися та побачили Ріндо Хайтані.
- Трясця, слухай у тебе є дівчина, тому йди звідси. - вона закривала двері, як рука вчепилася у двері, що не давало закрити, хоча вона намагалася, але він фізично сильний.
- По-перше, вона мені не дівчина. По-друге, я не піду звідси поки ми не поговоримо, зрозуміло? - нічого не відповівши вона пустила його у квартиру. Переступивши поріг, він почав розуватися та оглядати квартиру, а точніше кицьку та собаку, які криво дивилися на нього, надто криво. Міка почала шипіти на нього, тому він вирішив не підходити до неї, сівши на стілець, він дивився на її домашніх улюбленців, які косо на нього дивилися.
- Будеш каву? Тобі як зазвичай? - вона робила собі, тому чому б не запропонувати йому? Емірі любила пити з ранку капучино або зелений чай, але сьогодні був настрій на каву.
- Як зазвичай. Я бачу ти досить добре тут влаштувалася, давно повернулася? - вона почала готувати американо та дівчина на його питання так і не відповідала.
- Я повернулася 12 січня, тому нещодавно, так на моє здивування дуже швидко звикла до Японії, хоча жила у Америці всі 10 років, от приїхала по роботі, бо будемо робити юкати та кімано, от, але планів досить багато, тому навіть не знаю. - що він зрозумів, що вона досить зайнята людина та час на гулянки,але вона не була настільки зайнята, як  він подумав.
- То ти зайнята, ага, а хто це? - свій погляд він направив на собаку та кішку, які лежали на дивані та дивилися на них. - Вони дивні трохи та весь час на мене дивляться.
- А, це мій собака та моя киця. Собаку звати Лінк, а кицьку Міка, досить не звичні імена для Японії, але я їх заводила ще у Америці, ти вже чув, що я жила в Америці, хах. - вона стояла спиною до нього, але він хотів обійняти її за талію, як у старі часи. Емірі ще довго говорила про них, а саме, як підібрала Міку на смітнику та відгодовувала її, а Лінка просто придбала. Вони проговорили до 10 ранку, але йому подзвонив Ран та сказав, що потрібно їхати на зустріч, тому вони попрощалися, але він вирішив дещо уточнити.
- Ти ж розумієш, що у мене нікого немає, Емірі? - дівчина трішки не розуміла його питання, але вона буквально вчора бачила його та дівчину, яку обіймав за талію.
- Ріндо, це питання недоречне, бо ми тільки вчора зустрілися і то це було, тому що я думала, хто так криво веде машину, тому це було просто співпадіння. - поки він взувався, вона говорила. Піднявшись він підійшов, що їхні губи були в парі сантиметрах від один одного, вони могли відчути подих, їм обом не вистачало дотиків, він хотів відчути її губи на своїх, але зараз це трохи складно, але кого це бентежить? Вона потягнулася ближче, що не очікував Ріндо, їхні носи торкалися, але не губи, вони відчували, як їхні видихи опаляли їхні губи, дихання було тяжке та їхні очі бігали то до очей, то до губ, але їхній момент перервав дзвінок, який поступав на телефон Емірі.
- Емірі, може ти не будеш брати слухавку, а краще побудеш зі мною? - він підходив до неї, що вона сперлась на стінку, але вчасно відштовхнувши його, вона узяла трубку, його шанс був невдалим, тому він просто пішов.

26 січня у нього була зустріч із однією людиною, яка хотіла запропонувати їм одну пропозицію, ця ідея була стосовно їхніх нічних клубів.

Підписаний документ Where stories live. Discover now