10 частина

15 2 1
                                    

- Стій, тобі не здається, що це трохи неправильно? - дівчина промовила безглузду річ, хоча це було лише на думку хлопця, для неї те що вони зараз роблять було неправильно та безглуздо, бо вони розійшлись, тоді нащо згадувати старі почуття. Його руки були на її талії та непомітно для неї піднімалися до грудей та опускалися не заходячи на сідниці, Ріндо хотів знову відчути її солодкий смак губ, але він хоче це робити проти її волі, її тіло говорило саме за себе, воно тримтіло від його доторків, це те, що він помітив.

- Невже?) Емірі, тоді поцілуй мене на останок, якщо так сильно не хочеш. - він надто хитрий та, якщо їй би її довелося б зрівняти його тон, то це був би однозначно розпусно та повільно, вона, немов змія, рухалася на місці та що потрібно було їй визнати це те, що вона дійсно жадала Ріндо, як він її. Дівчина глянула у його фіалкові очі та поцілувала його, ба більше вони не змогли розірвати цей палкий поцілунок, їхні тіла палали від пристрасті до один одного, їй було всеодно чи правильно це, чи ні. Він підхопив її за сидниці та поніс в спальню, де кинувши її на ліжко почав її роздягати та себе також, але з цим вже допомагала дівчина та вона була рада бачити прекрасне тіло, яке бачила останній раз десять років тому сьогодні вона хотіла насолодитися його тілом. Його руки де тільки не були, але їй це подобалося, від його доторків її шкіра палала, а вона жадібно хапала повітря, поки його губи блукали по її шиї, вона шкрябила його спину та на ранок залишаться сліди він неї та йому це буде йому нагадувати сьогодні ніч у якій поєдналося два тіла, що так сильно жадали один одного. Емірі сиділа на його колінах, поки його губи доходили до її губ та вони поцілувалися, вона не могла та не хотіла розірвати цей поцілунок, вона надто довго себе стримувала, якби вона не стримувала себе, то вони вже давно переспали, його руки піднялися,аби зняти з неї бюстгальтер та йому це коштувало у один рук, аби ця річ полетіла чорт зна куди, коли Ріндо побачив такі рідні груди та водночас чужі, то просто не знав як краще поступити, тому почав їх ніжно та повільно пестити, поки вона сходила з розуму через його пальці та язик, його пальці стискали її вже тверді соски які вже встали та чекали ласки, у його долоні він, ніби масажував її груди. Одна його рука почала стискати її стегна, поки вона тяжко видихала, вона не хотіла губити час, тому полізла до його ременя, аби вивільнити його член, щопрада коли її рука вже була на ремені то той її схопив та подивився на неї лагідним поглядом, але всеодно в очах були нотки розпустності.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Dec 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Підписаний документ Where stories live. Discover now