9 частина

15 2 0
                                    

Так, це була правда, бо зараз Ріндо надавав перевазі класичному одягу, але свій стиль він не забув, тому прийшов у своєму тодішньому стилі. Він стояв з кавою у руці та щось читав у телефоні крізь окуляри, давно вона його не бачила у окулярах, йому пасували окуляри та вони підкреслювали його гострий ніс, але вони закривали його прекрасні фіолетові очі, що було сумно. Ріндо не бачив як вона до нього підходила, дівчина побачила, що той не помітив як вона підійшла, тому вирішила злякати, Емірі різко схопила його талію та почала лоскотати його, а він почав сміятись та відходити від неї. Він ледве не розлив каву на себе та телефон ледве не випав, вона не могла стримати сміх через його вираз обличчя, воно було шоковане та випромінювало незрозумілість, хах, це було справді смішно.

- З чого ти смієшся? З того, що налякала мене та я ледве не розлив каву на себе? - він був правий, але це справді було смішно, тому вона швидко заспокоїлась та набрала у легені повітря вирішила сказати де що.

- Привіт, ну це справді смішно, особливо коли ти усе помічаєш, але зараз навіть мене не помітив, тому вирішила тебе полоскотати, а сміялась я з твого обличчя, воно було шоковане та твоє волосся вибилося з зачіски, тому і сміялась. - вона стояла та намагалась виправдити себе, та у неї це досить гарно получалось, він повір їй та зачесав той локон, що вибився з мальвінки, він любив робити такі прості зачіски, їх було швидко зробити, тому досить зручні.

- І тобі привіт, може у тебе щось нове сталось, ідемо у мою улюблену кав'ярню там ми зможемо поговорити, вона тут недалечко, тому йти нам прийдеться небагато. - тож вони почали йти, вони йшли мовчки, вона хотіла поговорити з приводу Сакури, бо ця ситуація дратувала та не хотілось, щоб вона лягла у їхні стосунки, хоча це навіть стосунками назвати складно. Через 7 хвилин вони були вже у кав'ярні, Ріндо пив як зажди еспрессо, а вона замовила собі капучино, її смаки не змінились це навіть на краще. - Я б хотіла поговорити з приводу Сакури, ти з нею бачився?

- М? Сакура? Так, у нас з нею були зустрічі, а що таке, та чому ти питаєш? - тихо собі попивавши каву він спитав це, йому було цікаво, бо звідки вона могла це знати? Невже Сакура нагадала про себе Емірі? Тільки не це.

- Так, вона мені надіслала деякий подарунок і сказала, що нам з тобою краще перестати спілкуватися, бо мене можуть вбити, як ту пташку. Тому і питаю. - вона мішала свою каву, поки говорила, вона не хотіла навіть дивитися у очі хлопця, тому відвела очі та це помітив Ріндо. Ріндо розумів хто батько Сакури та міг уявити, що і хто надіслав їй, він думав та надіявся, що її почуття до нього зникли, як і школа з їхнього життя, але усе не так, як було у його думках.

Підписаний документ Where stories live. Discover now