Bakugo
Sajnos nem jól alakultak a dolgok. Most az egyszer, mikor egyikőjük sem aggódott, elfogták őket. Nem is olyan egyszerű a gazdagoktól lopni, mint kiderült. Mivel mindegyikőjük használta a képességét, ami a királyságnál be van tiltva, kivéve a lovagoknak, ezért ez egy nagy bűntett volt.
Francba, egy kurva hajszálon múlt az egész. Pink picsa baszta el, mert neki minden ruha kellett volna. Faszom legközelebb szólóba nyomom. Most itt rohadhatunk ebbe a szutykos szaros cellába.
-ENGEDJ KI TE FASSZOPÓ! ROHADJ MEG! –ordítottam annak a pápaszemű köcsög őrnek, aki még a szemét se mozgatta meg.
Próbáltam felvázolni milyen lehetőségeink vannak, mikor megjelent két nyomorult a cellánk előtt.
-Te ki a fasz vagy lófarok? –néztem rá szúrós szemmel, hátha össze szarja magát, a másikkal együtt. –Ha? Süket vagy?
-Öhm.. –köszörülte meg a torkát. –Én vagyok a herceg.
-Ne bassz. –lepődött meg a mellettem lévő liba.
Komolyan? Ez a herceg? Pofám leszakad.
-Oszt akkó' mivan, ha ő az? Akkor engedj ki innen felségességed ha már ide toltad a pofád. –köptem a szavakat, de az még mindig csak lesokkolva bámult.
-Te voltál az. –suttogta maga elé a szavakat.
-Mivan?
-Te voltál aki félrelökött tegnap, és majdnem megöltél csak mert neked mentem. –mondta, mire a mellette lévő meglepetten rá, majd rám nézett.
-Mit pofázol? Ja várjál, csak nem te vagy a kapucnis köcsög? –kezdtem nevetni, most komolyan? Ilyen nyámnyila ember lesz a királyunk? –Ha ekkora balfasz vagy akkor inkább ne is legyél király.
Megrázta a fejét, hogy észhez térjen, majd az előtte lévő papírokat kezdte átvizslatni.
-Hallod. –suttogott a fülembe pinky. –Ez a herceg kibaszott jól néz ki. Most már örülök, hogy behoztak és megláthattam.
-Hülye fasz, akkor szopd le, húzz már arrébb. –löktem távolabb tőlem.
Még mindig a hülye lapokat vizsgálgatta, közben nagyokat nyelt. Kezdett elfogyni a türelmem, mikor már öt perce csak csendbe rá vártunk. Kezdtem volna megszólalni, mikor végre kinyitotta a pofáját.
-Miért csináltátok ezt? –kérdezte, mire felhorkantam.
-Mert nekünk nem törlik a seggünket arannyal, hanem kurva csórók vagyunk és kellett a szajré. –vágtam rá, miközben folyamat szemkontaktusba voltunk.
-Azt tudjátok, hogy képességet nem szabad használni a falakon belül? –tette fel a második kérdést.
-Ja.
-Már megbocsáss, de nem csak veled beszélek. –lett egy kicsit ideges.
-Jaj, már megbocsáss, de nem mindegy ki válaszol a szaros kérdéseidre? –mosolyodtam el gúnyosan.
Talán valami érdekes is kisülhet a dologból. Mi lesz akkor, ha kellő képpen felidegelem? Hagyni fogja, vagy szembe száll velem a kis görcs?
-Mi a nevetek?
-Ashido Mina.
-Sero Hanta.
-Bakugo Katsuki. –mondtam gúnyosan.
-De téged hívtak az őrségbe. –nézett rám a papírok mögül.
-Szerinted majd én védelmezni fogom a seggedet és minden füttyszónak engedelmeskedek? Ugyan már.. Főleg ezek után, hogy látom mekkora egy lúzer vagy valójában.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hülye Királyi Szabályok (Kiribaku)
Romance{BEFEJEZETT} Kirishima Eijiro az ifjú herceg beleszeret egy szegény bunkó srácba, aki utálja a nemeseket és mindenki mást. Bakugo Katsuki vajon mit tesz, mikor kénytelen megismerkedni a herceggel? -Rövid Kiribaku sztori, de remélem elnyeri tetszéset...