9. Ne oluyor lan?!

73 6 1
                                    

Multimedia'da bölümdeki karakterler var.

Bu bölümde birkaç tane lise ismi kullandım, arkadaşlar bütün lise isimleri uydurma :D Google'da filan aratmayın sakın :D

Bölüm şarkısı ; Pink-Stupid Girls

İyi okumalar ^-^
•••••••••••••••••••••••••••••

Derince bir nefes aldım. Sadece yemek yiyecektim. Sonra da eve gidecektim.

Aniden zile bastım ve beklemeye başladım.

Bir ömür gibi geçen 50 saniyenin sonunda Sevim teyze ağzı kulaklarına varmışçasına gülümseyerek kapıyı açtı. Bende gülümsemesine karşılık istemeden amele gibi bir surat oluşturdum.

"Hoşgeldin Nilya. Çok mutlu oldum gelmene." Diyip bana terlik uzattı. Bende itiraz etmeden pufidik terlikleri giyindim.

Sıcak bir evdi. Koyu renk parkeleri, pudra rengi duvarları vardı. İnsan içinde kendini fazla yabancı hissetmiyordu. Sevim teyze beni salona yönlendirdi. Salona girdiğimde bana bir çok yüz dönünce ufak çaplı bir şok yaşadım. Ne kadar kalabalıktı. On kişi vardı. Sevim teyzenin dışında dört tane orta yaşlarda ebeveyin olduğunu düşündüğüm kişi vardı. Parkta gördüğüm o iki kaykaylı çocuk olduğunu düşündüğüm iki çocuk koltukta otuyorlardı. Parktaki çocukların yüzünü tam göremediğim için, onlar mı değil mi kestirememiştim. Ve birde...

Bana pörtlek gözlerle bakan Eylem'in yüzünü görünce şaşkınlıktan gözlerimi pörtlettim.

Ne oluyor?!

Burdan gitme isteğim tavan yapmıştı. O sinir kızla aynı evde, aynı odada, aynı masada yemek mi yiyecektim? Hayır. Bir adım geri attım ve hızla arkamı döndüğümde bir anda görüş açıma giren vücuda çarpmamak için gerilediğimde ayaklarım birbirine dolandı ve yere 'cuk' diye yapıştım. Kafamı kaldırdığımda gülümseyen bir Özgür gördüm.

Anasını satıyım. Nereye geldim ben, herkes burada!

Hızla ayağa kalktım. Rezil olmamak için hemen söze girdim.
"Tuvalete gidecektim de.." dedim ve Özgür'e baktım.

"Sağdaki ikinci kapı." Dedi Özgür.

Özgür'ün yanından geçip direk tuvalete girdim. Kapıyı kilitledim ve klozetin kapağını kapatıp üzerine oturdum. Yüzümü ellerimin içerisine alıp neler olduğunu anlamaya çalıştım.

Özgür'ün takılmaya geldiği kuzeni Eylem olmalıydı. Aynı evde karşılaştığımıza göre. Arkadaşta olabilirlerdi tabii. İki çocuk Özgür'ün arkadaşları olmalı. Sevim teyze de Eylem'in annesi? Böyle bir kadının nasıl böyle bir kızı olabilirdi? Yüzümü buruşturdum. Bu Sevim teyzeden soğumam için yeterli bir sebepti.

Resmen tüm sülaleleriyle yemek yiyecektim. Ben sadece kocası ve bir çocuğu olur diye düşünmüştüm..

"Hadi kızım çabuk ol. Yemek yiyeceğiz." Diye seslendi Sevim teyze.

"Geliyorum!" Dedim hemen.

Aynaya baktım. Nilya bir iki saat kadar sarışın bir sürtüğe laf atmaman ve üstüne atlamaman (!) gerek.Yapabilirsin. Kilidi açıp tuvaletten çıktım.

Salonda herkesin oturduğu masada bana ayrılan boş yere oturdum. Masada yok yoktu. Börekler... Mezeler... Sarmalar... Daha neler neler...
Sevim teyze masaya baya bir uğraşmıştı belli ki.

Tabağıma kafamı gömmek ve kimseyle konuşmamak istiyordum. Bir kaç bezelyeyi ağzıma attım.

"Özgür bana söyledi annenler ne zaman tatilden dönerler Nilya kızım? Onlarlada tanışmayı ço- Ay! Su iç su!"

HİÇSİZLİĞİN CESARETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin