Lelepleződve

269 10 1
                                    


Újabb gonoszt sikerült legyőznünk Macskával együtt, azonban most még nehezebb dolgunk volt, mint máskor. Rám vadászott, és többször is Macska mentett meg attól, hogy elkapjon. Nem tudom, még is hogyan akumatizálódott és ki találta meg a pillangó talizmánt, de ez az új akuma 2x erősebb volt. Oké, felnőttünk és már nem kellett visszaváltoznunk harc közben, de ez most nem sokat segített. Macska többször mondta, hívjuk a többieket, de én hittem abban, megoldjuk ketten. Igazam lett. Harc után elbúcsúztunk egymástól, és miután haza siettem, fáradtan dőltem a puha ágyamba. Tikki magától távozott az ékszerből, és ő is a párnámon landolt szintén fáradtan.

–Máskor hívd legalább Alyat, Marinette! Egy ilyen akumához kevesek lesztek Fekete Macskával! -pillantott rám a kis kwamim, én pedig tudtam, hogy igaza van. De csak nyöszörögni voltam képes, annyira elfáradtam. Mégis amint a telefonom megcsörrent, ijedten ugrottam ki az ágyamból így majdnem lezuhantam. –Adrien keres téged, nem veszed fel? Biztosan aggódik érted. -nem kellett kérnie, azonnal felkaptam a készüléket, és a zöld gombot húztam el.

–Adrien! Eléggé késő van, m.... miért hívtál? -akár hányszor vele beszélek, előszokott jönni a dadogásom. Hiába, végre a páromként tudhatom magam mellett több mint 4 hónapja, még mindig szokatlan számomra.

–Aggódtam érted! Tudom, hogy egy új gonosz van és egy csatlósa rád és katicára vadászott. Ugye jól vagy? Ne menjek át? -kérdezte, a hangjában pedig tényleg lehetett érzékelni az aggódást. Önkéntelenül is elmosolyodtam azon, hogy aggódott értem. De amint realizáltam, hogy át szeretne jönni, megint bolondot csináltam magamból Tikki előtt.

 –Ne! Vagyis késő van, é... éés jól vagyok! Fekete Macska segített elbújni, bár végül Katica szabadított ki abból a szűk szekrényből. Lesz beszélni valóm Macskával, az biztos! Dee nem kell aggódnod, minden rendben van. -éreztem, ahogy az arcom egyre vörösebb lesz, miközben hallottam Adrien halk kacagását azon, hogy bezártak egy szekrénybe búvóhelyként. –Nem volt vicces a zárka!

–Gondolom nem tudott jobb helyet hirtelen, azért zárt be oda. De miért nem ő engedett ki, ha már bezárt téged? Egyébként holnap megköszönöm neki, ha látom őt.

–Katica azt mondta, ő szólt Macskának, hogy majd kienged engem. És eszedbe ne jusson megköszönni, különben nem szólok hozzád! -a mondatom végén kénytelen voltam ásítani, de Adrien is így tett, ezért gondoltam azt, ő is fáradt lehet.

–Azt majd meglátjuk. De úgy hallom fáradt lehetsz, nos én is az vagyok. Csak tudni akartam, jól vagy e. Jó éjszakát Marinette, szeretlek! 

–Jó éjszakát Adrien, én is szeretlek! -bontottam a vonalat, és öltöztem át pizsamába. Fáradt voltam, de utcai ruhában nem aludhatok el. Tikkinek adtam egy macaront, és bújtam be a kényelmes ágyamba, ahol hamar elnyomott az álom. Másnap alig vártam, hogy Adrienn-nel együtt induljunk el a suliba szokásosan. Ő is ugyan abba jelentkezett, ahova én és mivel mindketten bejutottunk így évfolyamtársak lettünk. De ez nem gátolt meg abban, hogy szünetekben és ebédnél kettesben legyünk, hiszen Chloe már nem volt a képben. Alya és Nino pedig ritkán jöttek oda hozzánk. Elmélkedésemből Tikki rántott ki, mivel késésben voltam egy icipicit. Mint oly sokszor, a támadások miatt.

–Te jó ég, Adrien vár! Búj el gyorsan Tikki! -szóltam rá, és felkapva a táskámat siettem le az emeletről. Anyuéknak csak gyorsan köszöntem volna, mikor valakibe beleütköztem, amint kinyitottam az ajtót. Csak egy kicsit húzódtam el, de akkorát ugrottam Adrien láttán, hogy majdnem levertem az egyik polcot.

–Azt hittem megint elaludtál, azért jöttem eléd. De talán rosszul tettem? -aggódva pillantott rám, de én hevesen ráztam a fejem, majd hirtelen ötlettől vezérelve a nyakába ugrottam. Komolyan néha megőrülök mellette, de ő így is szeret. Hát nem a világ legjobb pasija? Szegényt váratlanul érte a cselekedetem, ezért majdnem hátra esett velem együtt, de sikerült megállnia és megtartania. 

Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now