Hősökre Emlékezve

89 5 5
                                    

(Ezt a dalt ajánlom ehhez a fejezethez)

Párizsban beköszöntött az ősz, a hideg, és az egész város számára az egyik legszomorúbb nap volt a mai. Fájó szívvel emlékeztek meg Halottak napján kedvenc hőseikről, Katicáról és Fekete Macskáról. Az új halálfej, azaz Lila legyőzése az életükbe került.  A legidősebb gyerekük Louis csak 4 éves volt, míg az ikrek Emma és Hugo alig 2 évesek, mikor elveszítették a szüleiket. Azután a nagyszülőkhöz kerültek, később Alya és Nino vették magukhoz, hiszen az utolsó percekben megígérte, vigyázni fognak rájuk. Betartotta a szavát, és az ikrek a saját lányukkal nőttek fel. De Louis belebetegedett a szülei elvesztésébe, és haláluk első évfordulóján őt is elveszítették.

De mindez hogyan történt? Kezdjük az elején!

A városban nyugalom volt hetek óta, ami gyanús volt hőseinknek leginkább Katicának. Képtelen volt aludni, és nyugalomban élni úgy, hogy Lilla bármikor kieszelhetett bármit. Adrien persze próbálta terelni a figyelmét, hogy ne foglalkozzon vele, de mindhiába. Így, hogy tudták egymás kilétét, jobban féltették egymást, de a fiú nem akart az őrület határára kerülni, hogy esetleg mikor támad az az őrült nőszemély. Egy darabig Marinette is feladta az elméletek gyártását, és a családjával foglalkozott. Köztük a két aprósággal, és az ő kis hercegével Louis-al. Míg Emma tiszta Adrien volt minden értelemben, addig a két fiú inkább az anyjukra hasonlítottak. Kivéve egy dologban. Nem voltak annyira két balkezesek. Felhőtlen volt a boldogságuk, de ez nem tartott örökké. Borzalmas volt az a bizonyos nap, mindenki számára.
Már mindketten fáradtak és kimerültek voltak, Plagg és Tikkinek is többször kellett enniük, hogy bírják a harcot. Rena, Páncélos, Viperion, Vesperia, Nyuszix, Argus, és még Ryuko is segített a harcban, de senki sem úszta meg sérülés nélkül. Lilla túl erős volt, olyan képességre tett szert a hetek alatt, hogy azt hitték nem sikerül legyőzni. Végül Macska annyira bosszús lett, hogy minden erejét összeszedve egy erős macskajajt hozott létre, és az utolsó pillanatban eltalálta Lilla-t aki összeesett. De mikor hátra fordult, hogy lássa szerelme mosolyát, összetört. Katica vérben feküdt, keze az oldalát szorította, és mellette Rena, Ryuko és Argus próbálták megakadályozni, hogy elvérezzen. Adrien is megsérült, de nem érdekelte. Nem akarta elveszíteni a szerelmét, mikor végre győztek. 

–Nem... NEM! ORVOST AZONNAL! -hamar alig látott a könnyeitől, és már azt se tudta, hogy a saját vére, vagy szerelme vére fogta be a jelmezét. Nem akarta felfogni, hogy haldoklik. Az sem érdekelte, hogy ő is vérzett. Egy valami számított. Mentsék meg a lányt.

–Fekete Macska, vérzel! Valaki hívjon már egy orvost az isten szerelmére! -kiabálta el magát Viperion, és ekkor érkezett meg az orvos. De a két hős elkezdett visszaváltozni, ugyan is a két kwami is megsérült gazdáikkal együtt.

–Alya... Ígérj meg... Valamit... -próbált beszélni Katica, nem érdekelve, hogy Rena helyett Alyat mondott mindenki előtt. Ez most nem számított. –Vigyázni fogsz... Rájuk. -mindenki Katicára figyelt, mikor hirtelen Adrien is összeesett. Az orvos mindent megtett, de olyan mértékű vért vesztettek, hogy már nem volt értelme műtétnek. Fekete Macska szerelme kezét fogva változott vissza, és ezzel nem csak őt, de Adrient is elveszítették. Katica könnyes szemekkel látta, ahogy Plagg sem mozdult meg gazdája mellett, de már ő is érezte, nem láthatja felnőni a gyerekeiket. Pillanatokon belül ő is távozott. Tikki viszont életben volt, és a maradék erejével megpróbált mindent helyre hozni a csodálatos Katicával. Már csak Plagg életét tudta meg menteni, aki haragjában megtámadta a köhögő gonoszt. Újabb adag macskajajjal ajándékozta meg, hogy az őrült nőszemély, túl ne élje. Azonban Plagg annyira dühös volt, hogy kis híján megölte Nooroot is, aki semmiről nem tehetett. Azóta a kis kwami eltűnt, és senki sem tudta hol lehet. Tikki Alya kérésére maradt, hiszen a lány úgy érezte, Marinette is ezt akarná. Louis később tudta meg, hogy mi történt és a kisfiú belebetegedett. Próbáltak életet lehelni bele, kirándulni vitték, de semmi se segített. A kisfiú a szüleit akarta, akiket elveszített. Az összes hős ígérettett tett Katica és Fekete Macska tiszteletére, hogy Párizst ezentúl ők fogják védelmezni. Bár már nem kellett, hiszen a pillangó talizmánt senki sem használhatta a tragikus nap óta.

Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now