A nyár az egyik legszebb évszak. A virágok ezerféle színben pompáznak, a fák zöldellnek, a madarak csiripelnek, és vége az iskolának. Bár ez hőseinket már nem érte, hiszen egyikük sem tanult, hanem dolgozott. Marinette divattervezőként legtöbbet otthon alkotott és tervezett, addig Adrien újra modellkedett. Persze ezúttal szabad akaratából tette, de csak is azért, mert nem tudta mi másban dolgozna szívesen. A lány ennek örült, hiszen szívesen tervezett neki is ruhákat, vagy szetteket, amikben együtt is mutatkozhatnak. 2 évig voltak együtt, mikor Lilla miatt tönkre ment a kapcsolatuk, de aztán Katica és Fekete Macska összejöttek. Akkor még nem tudták, ki rejtőzik a maszk alatt, de mikor kiderült egymás személy azonosságuk, mindketten boldogok voltak. Adrien leginkább akkor, mikor szerelme igent mondott az egyik holdfényes estén. Hősökként lettek jegyesek, de megbeszélték, hogy civilként tartják meg az esküvőt méghozzá ezen a nyáron. Nem is lett volna gond, de az első dátumkor olyan meleg volt, hogy az nap ki se tették a lábukat a házból. Aztán a következőn szakadt az eső egész nap, majd megint forróság következett. Már kezdték feladni, hogy ezen a nyáron legyen, de végre jött egy olyan hét, mikor tűrhetőbb volt az időjárás. Sikeresen kitűzték a napot, és elkezdtek készülni rá. Sokáig gondolkodtak rajta, hogy biztosan ne jelmezben kelljenek egybe, hiszen Párizs megtudta, hogy a két hős esküvőre készül, de rájöttek, jobb, ha titokban tartják meg. Persze Alya, Félix, Luka, Alix és Kagami előtt nem volt titkolni valójuk. Alya, Luka, és Alix előtt Macska kiléte nem volt titok többé. Míg Félix és Kagami csak Katicáét tudták, aki annyit mondott, nem jelmezben szeretné kimondani másodjára is az igent.
Hétfő délelőtt volt, és Marinette a csajokkal ment ruhapróbára, míg Adrien Nino és Félix segítségével a díszlet kiválasztásán ügyködött. Azt hitték könnyű dolguk lesz, de nem így volt.–Miért nem mindegy, hogy kék vagy arany színű lesz a terítő? Szerintem legyen egyszerű fehér, és akkor nem fogtok vitatkozni. Egyébként is, ti nem szakítottatok? Én úgy tudtam, rég nem vagytok együtt. Erre felhívsz, és közlöd az egyik szombati napon, hogy megházasodsz. -dobta le magát Nino a fekete bőr kanapéra, míg Félix csendben lapozgatta az újságot a fotelben ülve, és csak szótlanul megrázta a fejét.
–Ez bonyolult haver, de rájöttünk, hogy mi összetartozunk és végül is minden gyorsan történt. Mint például Katicáékkal. Mindenki ledöbbent, mikor az egyik harcuk után Macska megcsókolta Katicát. Senki nem tudja, hogyan és mikor jöttek össze. Most pedig esküvőre készülnek ők is Katica szerint. -ült le mellé Adrien, majd felbontotta az pezsgősüveget, és mind hármójuknak töltött. Bár Félix nem szokott inni, most elfogadta az alkoholt.
–Valójában nem. Katica nekem annyit mondott, civilként fogja kimondani az igent. Megkérdeztem, miért nem jelmezben, azt mondta, egy egész napot nem bírna ki abban a ruhában és a piros nem esküvőre való. De ha engem kérdeztek, a fehér a legjobb.
–Marinette ruhája is púder rózsaszín lesz, nem hófehér és sajnos a nyakkendőm is. Ő választotta, én nem ellenkezhettem. Szóval lehet, a fehér lenne a legjobb választás. Ki hívja fel a csajokat? -kortyolt az italba Adrien, mire sem Félix, sem Nino nem nyúlt a telefonhoz. Hiszen tudták, hogy le lesznek cseszve.
–Szerintem jobb, ha nem zavarjuk őket. Alya azt mondta, egy jó darabig eltart a ruhapróba. Szóval ráérünk megkérdezni. -tette le a poharát Nino, és a két szőkeség egyet értet vele. Míg ők hárman tovább beszélgettek már teljesen más dolgokról, addig a lányok éppen a 3. üzletbe léptek be. Alya, Kagami, Zoe és a többi lány ruháját megtalálták az előző két üzletben, de Marinette egyszerűen egyiket sem találta tökéletesnek, amit ő venne fel. A legnagyobb baja a színnel volt, hiszen csak hófehéret ajánlottak neki, míg ő semmiképpen sem vágyott fehérre.
–Na jól van csajszi, elárulnád mi bajod van? Szebbnél szebb ruhákat néztünk meg, és neked egyik sem tetszett azért, mert fehér. Ez hülyeség, hiszen nem várhatod azt, hogy fekete legyen a ruhád. -hívta félre Alya a többiektől, hogy elbeszélgessen a legjobb barátnőjével.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]
MaceraSokat gondolkoztam, míg végül arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok egy Miraculous One Shots történetbe. A fejezetek leginkább az 5. évadban történtekről, és az azutáni időszakban játszódnak majd. Bármiféle hasonlóság a sorozattal, pusztán...