Hősök Bálja

64 6 4
                                    

Mindenki tudja, általában milyen szokott lenni egy bál. Gyönyörű ruhák, kifinomult öltözékek, tánc, zene, koktélok, alkohol és még több tánc. Igen, ilyen egy normális bál, de nem a hősök bálja, ahol kedvenc hőseinken kívül, mindenki másnak is jelenése volt. A pillangó talizmán kivételével, még Nyuszixnak is kötelező volt elmennie a bálra. Ez volt az a nap, amikor a megszokott jelmezek mindenkin másképp volt kialakítva. Rena egy narancs szinte már vörös ruhában volt, ami tökéletesen illet egy róka hölgyhöz, míg Páncélos egy zöld elegáns öltöny-nadrág kombót viselt, és ő kísérte el szíve hölgyét a bálba. Viperion türkiz és világos kék öltönyben, míg Vesperia sárga és fekete mintázatú ruhában lépdelt mellette belépve a nagy épületbe. Ryuko és Argos is megérkeztek kéz a kézben, akik közül a lány egy kínai mintázatú visszafogottabb ruhát viselt, míg Argos a páva színeiben öltözött fel, bár semmi kedve nem volt ehhez a bálhoz.

Hamarosan minden szempár Fekete Macskára és Katicára szegeződött, ők bár külön érkeztek, nagyon is passzoltak a másikhoz. Míg Macska teljesen fekete öltönyt viselt, és csengő helyett csokornyakkendőt, addig Katica egy a jelmezéhez hasonló mintázatú hercegnős ruhát, aminek még szárnyai is voltak. Persze a maszk mindenkin rajta volt, de Alya tudta, hogy legjobb barátnője kitett magáért. 

–Szabad egy táncra, úrnőm? -belépve a nagy épületbe már volt bátorsága felkérnie a lányt Macskának. Bár nehezére ment türtőztetnie magát, mivel társa lehengerlően festett abban a ruhában.

–Persze cicus, most szabad. De ne bízd el magad! -fogadta el a kezét, amit már is összekulcsolt a sajátjával. Ők kezdték a táncot, és hamarosan mindenki csatlakozott hozzájuk. Ám Marinette abban reménykedett, nem kelessz táncolnia, így többször rontotta el a lépést, bocsánatot kérve a fiútól. –Bocsi! Ahj.. Jobb, ha mást kérsz fel, olyan ügyetlen vagyok most.

–Nem vagy az, csak bele kell jönnöd. Bízz bennem Bogaram, majd én vezetlek. -mosolyodott el Macska, de hamar leolvadt az arcáról, mikor Viperion kérte el Katicát. Ideje sem volt reagálni, mert a lány már is vele táncolt, Macska pedig magára maradt ezért a pulthoz ment italt kérni. Nem sokkal később Rena és Páncélos nevetve csatlakoztak hozzá, de már távoztak is, hogy tovább mulassanak, mikor Nyuszix foglalt helyet mellette. 

–Nem lépünk le Fekete Macska? Nekem nem sok kedvem van itt lenni és ahogy látom, neked sem. -fordult felé Alix, mire Macska csak vállat vont.

–Azt hittem, ma este van esélyem, hogy Katica esetleg belém szeret, de tévedtem. -vallotta be búslakodva, mikor hirtelen füttyentésre és tapsolásra kapta fel a fejét. Elfordulva a pulttól még is elborzadt a látványra. Az Ő Bogarát más csókolta szenvedélyesen, más ölelte a derekát, más csókját viszonozta Katica. Adrient elöntötte a düh és a méreg, és fájdalom. Haragjában a pultra csapott, majd felpattant és sietve indult ki a bejáraton. Ezt nem akarta végig nézni, és hallani sem, ahogy örülnek neki a többiek. Azonban mielőtt távozni tudott volna, Ryuko kapta el a csuklóját és állította meg.

–Macska, maradj kérlek. Katica biztosan megmagyarázza, mi volt ez. Ne menj el, mikor még vége sincs az estnek. 

–Számomra most ért véget az este Kagami. Láthattad, mi történt. Én ezt nem vagyok hajlandó végig nézni. Engem kellene szeretnie, nem a kígyót! De, mint tudjuk, Katica mindig ki fog kosarazni. Jó éjt Kagami, további jó szórakozást. -fel sem fogta Fekete Macska, hogy elszólta magát. De jelen pillanatban nem is érdekelte. Feldúltan távozott a helyszínről, és oda menekült, ami a közös kedvenc helyük volt Katicával. A lány nem is sejtette, hogy tulajdonképpen nem csak megcsalta Adrient, de a fiú látta is az egészet. Bár nem tudták egymásról, hogy ők azok. Félix viszont igen, és mivel látta elviharozni Macskát, ő se volt valami vidám. 

Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now