Irány Rió!

74 7 6
                                    

Párizsban beköszöntött a nyár, a jó idő és a forróság. Természetesen utóbbi senkinek sem hiányzott, de ezzel járt. Az iskolákban véget ért egy újabb tanév, sokan vakációra is mentek már az utolsó tanítási napon. Köztük Kim, Mylane és Ivan, Rose és Juleka is. Azonban Marinette ezt még nem tehette meg, hiszen akumát kellett elkapnia Macskával, Páncélossal és Renaval. Macska persze szenvedett a hőségben, hiszen a fekete bőr jelmezben kínszenvedés volt mozognia.
Így amint újabb győzelmet arattak, le is lépett, hogy vissza változzon minél hamarabb. A többiek is így tettek, Marinette pedig mehetett csomagolni. Ugyan is talált egy elveszett talizmánt Rióban, és azt meg kellett szereznie még mielőtt Lila tudomást szerez róla. Alya segített neki mindent elrakni, de valakiről megfeledkeztek. Macskáról. 

–Ugye szóltál Fekete Macskának, hogy elutazol néhány napra? Én nem szóltam, hiszen a te dolgod szólni. Bár nem értem, miért nem mehet veled. Nélküle is megtudjuk védeni Párizst, nincs szükségünk rá. Igaz, nincs mindenki itt a csapatból, de tudok üzenni. -felmutatta a telefonját jelezve, hogy minden megoldható. 

–Tudom, hogy rád számíthatok. De Macska nem tudhat az elveszett talizmánokról. Tudod, hogy ő könnyen elpusztíthatja őket, és azt nem akarom. Ráadásul egész nap nem lehetek Katica, néha vissza kell változnom. Egymás kiléte pedig titok, és nem tudhatjuk. Este beszélek vele, addig Adrientől is el köszönök. Bár rossz lesz Nélküle az a pár nap. Remélem Lila nem hálózza be. -felvette az egyik közös képet, ami már 4 éve készült róluk, mégis az volt Marinette kedvence, hiszen Adrien mosolygott, ő pedig szerelmesen figyelte őt.

 –Jól van kislány, te tudod mit akarsz. Én is lépek, ha nem gond. Nagyon vigyázz majd magadra, és írj, ha megérkeztél. Rendben? Minden nap hívj fel, ha tudsz. -szorosan ölelték meg egymást, majd egy puszi után lassan elengedte őt Alya. –Ó, és ne aggódj, Adrien téged szeret.

–Tudom, de ismered Lila-t. Mindegy, nem rágódom most ezen, ki kísérlek. Az, hogy mikor tudlak majd hívni, kiderül később. -mentek ki a szobából, majd a pékség előtt elbúcsúztak egymástól. De mindketten meglepődtek Adrien láttán, aki sokat változott az apja halála óta. Magasabb, izmosabb lett, és megtanulta milyen igazán szeretni valakit. Marinette persze elengedve legjobb barátnőjét, egyből a nyakába vetette magát, és csókolta meg szerelmét. Alya persze erre már nem volt kíváncsi, így hangosan elköszönt és távozott.

–Látni akartalak, mielőtt elutazol. Bár szívesen veled tartanék, ha tehetném. De míg valaki nyaralhat, addig nekem ott a kínai órák a gyerekeknek, a vívás, és meglátogatom Félixet. Jó neki, hogy már egy hete Londonban nyaral Kagamival. -húzódott el, hogy be tudjanak menni a pékségbe.  

–Szerencsések mindketten. De nem értem, nyári szünetben miért jársz vívásra? Kagami sincs, hogy vele gyakorolj. -foglalt helyet már a komódon Marinette, mellette pedig Adrien.

–Gyerekeknek ígértem pár leckét, de lehet csúsztatva lesz nyár végére. Veled is szeretnék időt tölteni, ha visszajöttél Rióból. Bár lehet megkérem Fekete Macskát, hogy vigyázzon rád. -karolta át a derekát, és puszilta meg a fejét. De a kék szemű nem érte be ennyivel.

–Muszáj mennem, már nem mondhatom le az utat. Neked is megígérem, hogy vigyázni fogok magamra. Fekete Macskának itt a helye, a többi hőssel. Jut eszembe, Katica egy üzenetet küldött neki. El kell utaznia egy hónapra, és Rena lesz a főnök addig. Ha találkozol vele, át adod? 

–MI?! -pattant fel a helyéről Adrien, hiszen nem akarta elhinni, hogy nem csak a szerelme nem lesz itt, de még Katica sem. Akiben annyi gerinc nincs, hogy ezt személyesen mondja el neki. –Ugye ez egy rossz vicc? Szívassuk Adrien-t nap van vagy mi?

Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now