Sokan tudják, milyen az élet 3 vagy akár több gyerekkel. Sokszor nehéz, fárasztó, de semmiért nem adnád a gyerekeidet. Ezt hőseink is nap, mint nap tapasztalják. Az első szülött, Emma után még jóval több idejük volt egymásra, barátokra, ismerősökre, és persze mellette folytatták a hősködést. Ám mikor kiderült, hogy Katica\Marinette újra babát vár, vissza kellett vonulnia egy időre. Addig Macska, és a többi szuperhős oldotta meg a gondot, hiszen Adrienre volt bízva Tikki is, hogy a csodálatos katicával, mindent helyre hozzon a harcok után. Aztán jött a neheze. Kiderült, hogy ikreik lesznek. Majd a két kisfiú születése után, minden a feje tetejére állt. Míg Louis-al könnyebb dolguk volt, mert kevésbé volt nyűgös, hisztis, addig Hugó az ellenkezője. Vele sokszor éjszakáztak, felváltva próbálták nyugtatni, és többet aludt a szülei karjaiban, mint a testvére mellett. Rendesen megkeserítette a szülei minden napjait. Ahogy cseperedtek, úgy múlt el az a viselkedése, és egy szerény, okos, de kicsit visszahúzódó kisfiúvá vállt. Míg a testvére bátor, makacs, és tiszta apjára ütött. Emma 4 évesen már nagy lánynak számított, legalábbis ő azt mondogatta, hogy már az. Persze egy 4 éves gyerek, még egyáltalán nem nagy lány. Ő külsőleg Adrien, tulajdonságokban már inkább az anyjára hasonlított. Kivéve abban, hogy nem volt ügyetlen. Marinette persze rengeteget változott az évek alatt és felnőtt. Nem csak külsőleg, de belsőleg is. Már nem volt az az ügyetlen kislány, aki a saját lábában is képes volt elesni. 22 évesen ahhoz a fiúhoz ment hozzá, akibe hajthatatlanul szerelmes volt, és akiről bár kiderült a nagy titok, még is elfogadta őt olyannak, amilyen volt. Persze féltek attól, hogy csak a páva talizmánnal lehet majd gyerekük, de arra nem volt szükség. Aminek örültek is, hiszen rossz érzés valakinek megtudnia, hogy ő egy Sentimonster, vagyis Gólemlény. Adrien nehezen fogadta el, de mivel Félix is úgy élt normális életet, -már ha annak számít, hogy Kagamival mindig hajba kapnak -így rájött, ugyan úgy boldog lehet azzal, akit szívéből szeret. Bár elméletben visszavonultak, hogy nyugodt családi életet éljenek, esténként a jelmezekbe bújva kémlelték a várost, hogy minden rendben van e. Tikki örült minden este, de Plagg szívesebben maradt volna otthon a sajtjaival. Hiszen végre ki pihenhette az éveket, és még az sem zavarta, ha a gyerekek zajongtak.
Ezen az estén is készültek városnézésre, miután a két kisfiú elaludt, Emma pedig már rég kidőlt, mivel ma egész délután Alex-el játszott, Alya és Ninó egyetlen fiával, aki 1 évvel volt idősebb. A gyerekek nem voltak magukra hagyva, mivel ilyenkor Nyuszix ugrott be vigyázni rájuk, amíg Katica és Macska járőröznek egyet.
–Tikki, nem láttad Plagg-et? Ha megint elbújt, csak azért, hogy ne változzak át, akkor elveszem tőle a sajtjait. -kérdezte a kwamit Adrien, és Tikki most is a raktár felé mutatott. Ahol mindenféle dolgot tároltak, és persze Plagg büdös sajtjait is.
–Ti még itthon vagytok? Azt hittem már elmentetek. Talán korábban jöttem most? -nyílt meg a nyúlüreg, és Nyuszix lépett át rajta. Ő volt az egyik olyan hős, aki nem alapított családot, nem ment férjhez, és akinek ez így jó volt, hogy a hős életet választotta.
–Mi vagyunk késésben, Plagg miatt. Marinette a fiúknál van, téged vár. Én le rendezem a kwamim, és indulhatunk. De megint úgy gondolta, elbújik a feladat alól. -sietve távozott, hogy az említett kwami befejezze a zabálást. Nyuszix addig leváltotta Marinette-et, akinek nem volt könnyű egy barátra bíznia a gyerekeit, pedig tudta, hogy Alix megbízható. -Nem mintha Alya nem lenne az, de neki is kisgyereke van. -Még is egy anya jogosan félti a gyerekeit mindentől, ezt Marinette is tapasztalta gyerekként, hiszen őt leginkább az apja féltette.
–Kérlek Alix, nagyon vigyázz rájuk. Ígérem, most sem leszünk túl sokáig. De amint baj van, ne habozz és hívj azonnal. Ha csak... -nem tudta befejezni, mert a fiatal hősnő leállította, mert látta rajta, mindjárt összeroppan az idegtől.
YOU ARE READING
Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]
AdventureSokat gondolkoztam, míg végül arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok egy Miraculous One Shots történetbe. A fejezetek leginkább az 5. évadban történtekről, és az azutáni időszakban játszódnak majd. Bármiféle hasonlóság a sorozattal, pusztán...