Christmas

104 8 2
                                    

December. Erről mindenkinek a Mikulás, a Karácsonyi forgatag, és maga az ünnepek jut eszébe.  Párizsban is mindenki nagy erőkkel készült az ünnepekre, köztük Katica. Fekete Macska vele ellentétben utálta a karácsonyt, egyenesen gyűlölte a többi ünneppel együtt. Kivéve a Valentin napot, hiszen akkor Katica is hagyta, hogy bókoljon neki. Azonban azt hitte, ez a karácsony is hasonló lesz a többihez. Egyedül tölti a barátai, Nathalie és Marinette nélkül. Marinette viszont hetek óta tervezgette az ajándékát, azt, hogy idén együtt töltik az ünnepeket, és reménykedett benne, hogy Adrien örülni fog ennek. Képes volt éjszakákat fent lenni, csak hogy az ajándékán dolgozzon. A szülei is többször szóltak rá, hogy pihenjen, de mintha meg sem hallotta volna, folytatta, amit elkezdett. Végül Alya-t is bevonta a terveibe, majd a csajokat is, akik segítettek neki. Még a recepteket is leírta, amiket az édesapja diktált, hiszen azt tervezte, sütiket fog sütni Adrienn-nel. De ekkor még nem sejtette, hogy ebből bizony katasztrófa lesz.

–Marinette, biztosan nem kell majd segítség? Tudom, hogy Macaront és szuflét már készítettél egyedül, de a mézes kalácsot és a húsos pitét még egyszer sem próbáltad elkészíteni. A többiről nem is beszélek, amiket még felírtál. -magyarázta az apja reggelizés közben, de a lány megint sietősen evett, hiszen ő maga akarta elmondani Adrienn-nek, hogy náluk töltheti a karácsonyt, Nathalie engedélyével. Hiszen Félix is Kagamival fogja tölteni az idei ünnepeket. 

–Ugyan már apu, mi baj történhet? Nem egyedül leszek a konyhában, hanem Adrienn-nel. Ha pedig valami akadályba ütközünk, majd úgy is szólok. Rendben? De most sietek, hogy még időben otthon találjam, mielőtt az idei utolsó vívóedzésére megy. -fejezte be gyorsan a reggelijét, felkapta a kabátját, és egy puszit nyomva az édesapja arcára sietve távozott. Persze kint majdnem orra esett, és többször is elcsúszott a jeges járdán, de még éppen időben érkezett meg az Agreste villához. Adrien akkor ment ki a házból, mikor a kapuhoz ért és levegőért küszködve próbálta egy szuszra elmondani az egészet, amiből a fiú semmit se értett olyan halkan mondta.

–Marinette? Mit keresel itt ennyire korán? Tudod, hogy nekem vívó edzésre kell mennem. Pontosabban idén az utolsóra, és nem hagyhatom ki, Kagami már vár. -amint észrevette, oda sétált hozzá, és beengedte a birtokra. Persze az ölelés nem maradt el, és még egy puszit is kapott a lánytól.

–Én csak, beszélni akartam veled. Elmondani, valami fontosat, mielőtt Nathalie vagy valaki mástól tudod meg. Együtt töltjük a karácsonyt! -emelte kezeit a magasba, így viszont majdnem megütötte a fiút, aki még időben elhajolt tőle. Adrien először nem akarta elhinni a dolgot, de a lány majd kicsattant az örömtől. 

–Ez tényleg igaz? De azt mondtad, a családoddal töltöd és maximum csak írni tudsz majd. Ráadásul úgy tudom, Katica is veletek ünnepel.

–Azért mondtam azt, hogy ne gyanakodj. Valójában tényleg a családommal töltöm, de már te is a családomhoz tartozol Adrien. A szerelmem vagy, és nélküled nem vagyok hajlandó ünnepelni. Katica pedig csak segítséget kért, és majd be fog nézni egyszer. Akkor mit mondasz, velem ünnepled? -kérdezte reménykedve Marinette, Adrien pedig széles mosolyt virítva magához húzta, és megcsókolta. A lány annyira meglepődött, hogy a csókba sikított, de természetesen viszonozta. 

–Ezer örömmel, hercegnőm. Később beszélünk, most már mennem kell, különben elkések. Szeretlek. -elhúzódott és elköszönt tőle, a lány pedig megvárta amíg a kocsi elhajtott, és utána kezdett ugrálni, bolondot csinálni magából a járókelők előtt. Persze ehhez már hozzá szokva indult haza, ahol újra ugrándozva ment fel a szobájába. A szülei a kántálásából tudták, Adrien elfogadta a meghívást. Marinette még Alyat is felhívta, -bár a lány éppen Ninoval díszítették a fát, -hogy elújságolja a hírt neki. Majd le is rakta, mivel eszébe jutott, nem készült el sem Adrien, sem Fekete Macska ajándéka. Egy pillanatra lefagyott, majd szélsebesen előkereste mindkettőt, és először Macskáét kezdte befejezni. Egy hímzéses sapkát és sálat készített, amit szépen becsomagolt, majd egy levelet írt hozzá. Azonban ahhoz Katicát írt, a lebukás elkerülése miatt.
Aztán Adrien ajándéka következett. Neki egy egyedi tervezésű pizsamát választott, olyan stílusban, mint Fekete Macska szerelése. A fiú monogramját bele varrta a nadrágba, és a felső egyik ujjába is. A csomagolásra ennyit írt: Marinette-től Adrien-nek. Boldog karácsonyt! Ezt direkt külön rakta, nehogy összekeverje a két ajándékot. Észre sem vette, mikor készült el, csak arra lett figyelmes, hogy a szülei felszóltak neki, vendége érkezett. Gyorsan elpakolt, a tükörben ellenőrizte magát, majd lesietett Adrienhez? A fiúnál már ott volt a pár napra összekészített sporttáska, és egy gyönyörű csokor virágot tartott az egyik kezében. Marinette a fellegekben járt újfent, hiszen ő kapta azt a csokrot az ő hercegétől.

Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang