A nyár közeledtével túl volt minden Párizsi lakos a tavaszi nagytakarításon, bár ennek sok gyerkőc nem örült. Persze az új gonosz ki is használta a lehetőséget, mikor egy-egy kisgyerek haragja mérhetetlen volt. Azonban Katicának nem volt könnyű egy gyerek ellen harcolnia, mikor már ő is anya volt. Fekete Macska viszont tisztán tudott gondolkodni, annak ellenére, hogy otthon őt is otthon várta a másfél éves kislányuk Emma. A kicsi ilyenkor a nagyszülőkkel volt, és azt tudta, hogy a szülei dolgoznak. Részben igaz volt, de még is hősökként a várost védelmezték a többiekkel együtt. Bár Alya azaz Rena jelenleg nem tudott besegíteni, csak Páncélos hiszen a pár hetes kisfiú még nagyon is igényelte az édesanyját. Ugyan így volt Mylène, Kagami, és Nyuszix. Utóbbi viszont a sok utazás miatt. Ő úgy volt a családalapítással, mint nyúl a banánnal. Hallani sem akart róla. Természetesen most is sikerrel jártak, és a kisfiúnak egy mágikus karszalagot adott, ami sokkal erősebb volt az akumától. Végül Macska vitte haza a kicsit, és mindenki más is hazatért. Katica az otthonuktól pár méterre változott vissza, és Tikki társaságában ért haza. De mielőtt ki nyithatta az ajtót, Adrien is csatlakozott hozzá.
–Ez az új gonosz könyörtelen. Egy kisgyereket gonosszá tenni, csak azért, mert nem talál felnőttet. Legszívesebben felkeresném, és meg macska... -nem tudta végig mondani, mivel a kedvese egy csókkal fogta be a száját.
–Shhht, nem kell világgá kürtölned, hogy ki Fekete Macska. Elég, ha én, Luka és Alya tudjuk. A mérgedet megértem, de ne hagyd, hogy kihasználja a dühödet. Gyere van, aki már vár ránk. -kézen fogta szerelmét, és úgy léptek be a dupla ajtón. Még Adrien nézte ki a nagy kertes házat, hiszen Marinette elszólta magát előtte mikor még tinik voltak, hogy ő 3 gyereket, és egy hörcsögöt szeretne. Először hörcsögük volt, de a kis rágcsáló úgy meglépett, hogy azóta sem akartak másikat, aztán mindkettőjüket váratlanul érte Emma. Nem voltak még felkészülve, de nem volt kérdés, hogy megtartják. Bár a fiatal anyuka sokat sírt, hiszen félt az anyaság gondolatától, de végül annyira erős kötelék alakult ki közte és Emma között, hogy azt semmi nem tudja megszakítani. Belépve az otthonos nagy házba, nem a csöppség szaladt hozzájuk, hanem egy fekete kiscica. Adrien lepődött meg a legjobban, hiszen a házban Plagg volt az egyetlen "macskájuk", bár őt titkolták a kicsi előtt.
–Mamiii, jett egy sziszám! -annyira szaladt a szőke kislány, hogy majdnem kétszer is elesett, de az édesanyja felvette, és kérdőre vonta előbb a csöppséget, majd a konyhából kijövő nagyszülőt, Tomot.
–Azt látom. De még is honnan lett cicád, mikor a környéken kóbor macska sincs? Esetleg nagyapa hozta el titokban, amíg mi nem voltunk itthon? Nagy felelősség egy állat, és Emma még túl kicsi hozzá apa. Azt hiszem, ezt már beszéltük.
–Ugyan már, hogy én? Nem tudom miről beszélsz lányom, nem én hoztam ezt a macskát. Azt hittem, hogy ti hoztátok. Egyszer csak az ajtó előtt kezdett nyávogni, én pedig úgy gondoltam be engedem, mert lehet véletlenül kint maradt. -magyarázta Marinette apja, hogy bizony azt a cicát nem ő hozta.
–Nekünk nincs macskánk, de ki írom, hátha valaki keresi. Addig maradhat, amíg nem jönnek érte. Anyunak igaza van, túl kicsi vagy még egy cicához. -puszilta meg a kislányát Adrien, majd felvette a kismacskát és megnézte van e rajta nyakörv. Az nem, azonban egy apró kamera volt rá rögzítve, amit jól elrejtettek, de Adrien tanult Félixtől és észrevette az elrejtett apró készüléket. –Tom, kérlek vidd fel Emmát és maradj vele. Ezt nem hiszem el... -akadt ki a kamera láttán, amit levett a macskáról, felmutatta, hogy Marinette is lássa, majd összetörte apró darabokra, miután Tom felvitte a kicsit.
–Komolyan ennyire aljas az az ember, hogy egy kismacskával kémkedik utánunk? Ezt már fel sem bírom fogni. Szerencse, hogy Tikkit és Plagget nem lehet felvenni. Szerinted azt akarta tudni, ki Katica és Macska? -huppant le a kanapéra, míg Adrien leguggolt elé, és kezeivel a lány térdét simogatta, hogy valamennyire megnyugtassa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miraculous - One Shots (HUN) [BEFEJEZETT]
AventuraSokat gondolkoztam, míg végül arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok egy Miraculous One Shots történetbe. A fejezetek leginkább az 5. évadban történtekről, és az azutáni időszakban játszódnak majd. Bármiféle hasonlóság a sorozattal, pusztán...