1.

22.2K 763 261
                                    

Merhaba arkadaşlar kitap düzenlenmeye yeni alınmıştır ve düzeltilecek olsa bile ironisine yazıldığından anlam karmaşaları vardır.

Kitap içinde başka bir kitabın reklamını yapmak,spoiler vermek ve okuyucularıma veya bana hakaret etmek yasaktır

Kitabıma hoşgeldiniz
Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın
Sizi seviyorum
İyi okumalar

.

Bugün hasretini iliklerime kadar hissettiğim vatanıma geri dönecektim. Görevimin sonlarında ve yaklaşık bir yıldır dağdaydım,bu durumdan faydalanarak kamptaki teröristlerin arasına sızmıştım.

Oturduğum kayadan gelen seslenişle kalktığımda sesin kaynağı olan kişiye döndüm.

Mahmut "ROZA gelir misin?!"dedi bozuk ve bir o kadar rahatsız edici şivesi ile.

Mahmut bulunduğum kamptaki Sado adlı başkanın adamlarından sadece birisiydi. Burada bulunduğum sürece Sado'yu kendime aşık etmeyi başarmış ve işimide bu şekilde kolaylaştırmıştım. Bu göreve dağdaki asker lakabım olan 'Ölüm' olarak gelmiştim o nedenle kesinlikle gerçek adımı kullanmıyor,yüzümü göstermiyordum.

"Gelirim bekle"dedim aynı onun gibi bozuk olan şivemle. Rolüm icabı bu şekilde konuşmayı benimsemiştim.

Dikilmeyi bırakıp Sado'nun bana olan bakışlarını görmezden geldim,tekrardan konuşmasıyla mecburi olarak ona döndüğümde konuşmayı sürdürdü.

Mahmut "Yeni esir askerler gelecekmiş sen ilgilen Sado'nun sana hediyesi"dedi bozuk bir şive ile.

Sırıtarak dediği bu hoş olmayan teklife etkilenmiş gibi baktım ve yalancı bir mutlulukla rolüm icabı konuştum.

"Tamam sen merak etme çok güzel ilgilenirim. Ben gidip hediyesi için teşekkür edeyim" dedim bozduğum şivemle

Önümden konuşmayı bitirmemle çekildiğinde bende Sado'nun odasına kadar yürüyüp girmek için kapıyı çaldım. Kim olduğumu bilmeden okey verdiğinde içerisine girdim. Beni görünce sırıtarak ayağa kalktı.

Sado "hoş geldim Roza'm"dedi Mahmut'tan daha beter olan bozuk şivesi ile

Bu konuşmasından iğrensemde kusma isteğimi bastırarak ifademi bozmadan cilveyle konuştum.

"Başkan hediyeni çok beğendim teşekkür ederim"dedim burdakilerden farklı olmayan şivemle

Sado "Bir saate burada olur hediye paketlerin sen çadırına geç dinlen ben çağırırım seni Roza'm"dedi tekrardan bozuk şivesiyle

Konuşmasının işime gelmesiyle bu dediğini anında onayladım ve gitmek için sabırsızlandığım çadırından çıktım. Kendi çadırıma geçip bilgilendirmek için bana kurulan istihbarat timini aradım.

Çisem "Ölüm bugün dönüyorsun her şey tamam değil mi?"dedi

Can "Ölüm kendin ölme ama"dedi

Timin en şebeği Can'dı. Beş kişilerdi ve sadece Ölüm için kurulan Ölüm timilerdi.
Ben onlar hakkında her şeyi en ince detayına kadar bilsemde üstler dışında kimse benim hakkımda hiçbir şey bilmiyordu.

"Merak etme Can ölmem,Mavi beni albaya bağla"dedim

Mavi "Tamam"dedi

Kod Adı:ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin