Nem akartam Nikit megbántani, hisz múltkor is amikor azt mondtam neki, hogy nem tudok lent maradni akkor lent maradtam csak Sunoo-val. Szóval elindultam a háza felé. Út közben csak Jungwon-ra tudtam gondolni és könnyeimmel visszafogva sétáltam. Mikor odaértem a ház elé, becsöngettem.
-Szia! Van valami baj? -kérdezte mert látta, hogy könnyes a szemem. Na hát nekem ez volt a végszó, és elkezdtem bőgni.
Gyorsan bekísért, és leültetett a kanapéra. Csinált nekem forró csokit, majd betakart. Mikor mindennel kész volt leült mellém és megölelt.
-Mi történt? -kérdezte meg
-J-J-jungw-won... -mondtam akadozva
-összevesztetek? -bólintottam neki és egyből megértette miért vagyok ennyire összetörve. -Nem kell többet mondani, hogy min meg miért. -ölelt meg megint.
Csak ültem és sírtam. Niki megpróbált lenyugtatni, de ez nem volt sikeres.
-Nem akarsz ma itt aludni nálam? 1 hétig nincsenek itthon a szüleim. És miközben itt vagy filmet nézünk és megpróbáljuk elfelejteni a történteket. -ajánlotta fel.
-rendben -mondtam egy mosollyal.
Hazaszaladtam egy pizsamáért és gyorsan visszamentem Nikiékhez. Ott ültünk a nappaliba egy ideig. ( egy ideig? ) Majd arra kaptuk fel a fejünket, hogy korom sötét van odakinn.
-menj fürdeni, én addig kihúzom a kanapét és itt fogunk aludni. -mondta Niki
-De Niki ez a kanapé baromi nagy! -néztem rá
-Tudom, de így legalább kényelmesen el tudunk helyezkedni. A maradék helyet meg majd párnákkal betömjük. -mutatott egy like-ot a kezével.
-Nekem aztán mindegy. -sétáltam a fürdőbe.
Nagyon nagy volt a fürdőszoba, és a kád is.
Bakker ez nem inkább egy medence??? Haloo?! Mi ez a luxus.
10 perc múlva
Elkészültem a fürdéssel, és átöltöztem a pizsamámba. Kisétáltam a szobából és a kanapé már kész állapotban volt párnákkal meg takaróval.
-Ennyire sokáig lettem volna bent? -dőltem bele egy párna kupacba.
-Hát nem vagy gyors azt meg kell hagyni. -indult el ő is a fürdő felé.
Míg ő elment fürdeni, én kiválasztottam egy sorit. Odavittem az ágyra egy kis chips-et, meg gumicukrot.
Mik vannak ebbe a Nishimura házban!
Mikor Niki is kész lett lehuppant mellém, és elkezdtük nézni a sorozatot.
Kb 3 évados volt és mindegyik évadnak 6-8 része volt. Azok meg voltak legalább huszon valahány percesek. És igen, mi végig néztük az egészet. Hajnali 2-kor sikerült elaludnunk.
Másnap
Másnap reggel gyorsan felöltöztem és csináltam egy kávét. Megpróbáltam halkan, nehogy Niki felébredjen. Mikor kész lettem, leültem egy székre. Sikeresen Niki is elkészült egy kis idő után.
-Indulhatunk? -kérdeztem.
-Aha gyere -mondta a fiú.
Út közben taliztunk Chuyoung-al és Hee-vel. Elmeséltem nekik a Jungwon-os dolgot, amin meglepődtek. Heeseung azt mondta, hogy nem érti Jungwont. Chuyoung már ment volna őt leütni, de lebeszéltük róla. A kapunál elköszöntem tőlük és bementem a terembe. Jungwon, Sunoo mellé ült. Mellettem nem ül senki.
Hála a jó istennek, hogy Jungwon elült innen, mert ha itt lenne 360 fokos fordulatot vennék és elhagynám a sulit. VÉGLEGESEN!!!
Órák után
Az én osztályomat egy pár perccel hamarabb elengedték, szóval meg kellett várnom Nikiéket.
Phfuu de jó nekem
Mikor kijöttek a teremből, elindultunk kifelé.
-HÉ JUNGWON!!! -állt meg Niki
-Niki mit csinálsz??? -futottam oda hozzá.
-Megkapja amit érdemel.
-Mivan? -fordult meg Jungwon
-Te féltetted Sooha-t tőlem, hogy ne essen bármi baja, most meg TE összetörted a szívét!! -mondta Niki és elkezdte Jungwont verni.
Jungwon nem hagyta magát, ő is elkezdett verekedni.
-NIKI FEJEZD BE!!! NIKIII!!!! -ordibáltam de hiába
Ott ordibáltam, de nem figyeltek rám. Amikor láttam, hogy már véres az arcuk elkezdtem sírni.
-NIKI KÉRLEK FEJEZD BE!!! -ordítottam bőgve.
Az egész suli körénk gyűlt, és nézték a verekedést. Csak verték egymást, és már nagyon véres volt mind a kettőjük arca. Muszáj volt tennem valamit, mert Jungwon nagyon verte Nikit. Odafutottam közéjük és kitartottam két kezemet.
-FEJEZZÉTEK BE!! Jungwon nem látod, hogy mit teszel vele? Ömlik a sebeiből a vér!! NEM VAGY NORMÁLIS?! -ordítottam le a fejét
Ő csak nézett engem, majd a földet.
-Csak meg akart védeni! Mert ő törődik az érzéseimmel, nem úgy mint egyesek! -mondtam és felsegítettem Nikit.
Közösen elindultunk az én házamhoz, mert az volt a legközelebb a sulihoz. Visszanéztem Jungwonra aki mí meglepően, minket nézett.
Otthon
Nikit leültettem a kis fotelra. Chuyoung hozott minden féle krémet amivel ellátta Niki sebeit. Ezután Niki vért köhögött fel, ami nem volt szép látvány.
-Jól elláta a bajod ez a barom -mondta Heeseung feszülten. Attól félek, hogy ezt vissza fogja kapni Jungwon, Hee-től.
Hirtelen, egy váratlan csengőhang szólt meg az ajtóból.
-Igen? -nyitottam ki
-Szia Sooha! -köszönt Sunoo
Éreztem, hogy kezdek elpirulni.
-Szia Sunoo! Gyere be! -megfogtam a kezét és behúztam.
-Srácok! Ő itt Sunoo! -mutattam be nekik. Chuyoung már oda is szaladt bemutatkozni.
Chuyoung még sose beszélt Sunoo-val, de már hallott róla...Miattam. Nyilván.
-Sziasztok! Jungwon legjobb barátja vagyok! De ez most nem volt szép tőle...Azért jöttem, hogy megkérdezzem Niki hogy van. -mondta Sunoo.
-Egyáltalán nem vagyok jól...Jól szétvert-mondta Niki egy megeröltetett mosollyal.
1 óra múlva
Éppen Sunoo-t kísértem haza, és útközben elmeséltem neki, hogy Niki és Jungwon miért kezdtek el igazából verekedni.
-Szia Sunoo! -köszöntem el tőle. Már indultam volna el, de Sunoo a kezemnél fogva visszahúzott és szorosan megölelt.
Én visszaöleltem őt. De váratlanul amikor elengedtük egymást, Sunoo megcsókolt.
YOU ARE READING
That feeling when (sunoo ff. )
FanfictionSooha egy 19 éves lány. Barátnőjével Chuyoung-al egy iskolába járnak, akárcsak Sunoo-val. Sooha már 1 éve szenved abban, hogy Sunoo még egyszer sem szólt hozzá. Viszont ebben az évben, minden megváltozik. Senki sem gondolta volna, hogy pár hét alatt...