11

41 4 0
                                    

-Szeretlek! -mondtuk egyszerre.

Sunoo...Szeret engem?

-Sooha szeretlek...Már a kezdetek óta...Azóta amióta Jungwon bemutatott minket egymásnak! Még sose éreztem ezt az érzést ezért megijedtem és inkább elkerültelek... -mondta, amitől én elpirultam.

Sokkolva néztem őt.

-Sunoo. A suli eplső napján amikor Wonie bemutatott minket egymásnak akkor egyből beléd szerettem és csak álmodoztam arról, hogy valaha jóban leszünk. Miután kezdtünk összebarátkozni akkor éreztem, hogy talán lehetünk többek mint barátok. Amikor mondtad, hogy elmész összetört a szívem. -kezdtem el könnyezni

-Sose hagynálak itt! -majd megcsókolt.

M-mi? Ez most a való élet? Va-vagy álmodom?

Sunoo közelebb húzott magához. Nem tudtam senki másra gondolni, csak Sunoora. Hirtelen amikor becsuktam a szemem, megjelent elöttem az első napunk a suliban...Az első nap amikor találkoztunk...

Visszaemlékezés:

Szóval ma van az első napunk a suliból, és nagyon kiváncsi vagyok már!!! Jungwon is ide fog járni ami nagy mázli! Chuyoung is, de ő másik osztályba...Kár..

-Hyunjin én megyek is! -üvöltöttem fel az emeletre bátyámnak.

-Rendben!!! Ha hazaérsz majd mesélj mi történt!!!

-Okés! -majd becsuktam magam mögött az ajtót, és elindultam.

A suli kapujánál találkoztam Jungwonnal. Elkezdtünk beszélgetni, de ekkor Woniet megszólította egy fiú. Ismeretlen volt számomra, mégis cuki...VÁRJ MI!?! SOOHA NEM!!! De olyan cukiii....

-Sooha!!! -integetett nekem, mert elbambultam.

-Ohh! Bocsánat!

-Semmi baj. Tehát... Azt akartam mondani, hogy ő itt Sunoo. Régi barátom. -mutatott be engem Sunoo-nak mint kiderült.

-Szia Sunoo!!! Öö...Most megyek Chuyonghoz mert ahogy látom megjött! Hello! -és elfutottam...

Soha életemben nem voltam ilyen kínos szituációban...Az előző párkapcsolatom se volt a legjobb...Toxikus volt és nem akarom újra átélni...

Viszont hirtelen feleszméltem. Sunoo elengedett és kézenfogva elkezdtünk sétálni a naplementében. Nagyon lassan sétáltunk, kiélveztük a naplementét együtt.

-Sunoo... -kezdtem el.

-Igen? -kérdezte.

-Tényleg szeretsz?

-Nem, utállak!!! Szerinted? -karolt át és magához húzott-Mindig is szerettelek, és foglak!

-Amúúúgy...Ne Jungwonnál aludj... -mosolyodtam el

-Hanem? -kérdezte.

-Nálam! Az első hétben nem lesz itt a bátyám! Aztán megyünk a szállodába január másodikáig! Utána mehetsz Jungwonhoz is!!!

-Ooooooooooooo........Benne vagyok!!!! Majd elmehetnénk venni arcmaszkot, meg mindenféle hidratáló krémet! Hidd el...Mester vagyok az ilyenekben! -kacsintott.

That feeling when (sunoo ff. )Where stories live. Discover now