Annyit zabáltunk, hogy azt képtelenség felfogni. Utána Ni-ki és Yura elment a bálra venni ugyanolyan ékszereket és kiegészítőket. Jungwon hazament, Jay és Jake elmentek edzőterembe, Sunghoon elment jégkorizni, Chuyoung átment Heeseunghoz és Sunooval mi is elindultunk haza. Észrevettem, hogy Sunoo egész úton néz, ezért megálltam egy pillanatra.
-Van valami az arcomon? Vagy miért nézel? -kérdeztem.
-Semmi csak olyan szép vagy!!-futott oda hozzám, megölelni.
-Köszönöm! -majd átöleltem.
Nagyon durva...Nemrég csak álmodoztam arról, hogy Sunooval BARÁTOK legyünk...De mostmár egy PÁR VAGYUNK!!! Hihetetlen ezt felfognom...Még csak egy napja vagyunk együtt de én tudom, hogy sokáig leszünk egy pár.
Amikor haza értünk levettük a kabátunkat és a cipőinket. Majd átöltöztünk egy kényelmesebb ruhába és leültünk a kanapéra. Vagyis csak Sunoo.
-Kérsz forró csokit? -kérdeztem meg.
-Igeeeeeeen!!! IMÁDOM a forró csokit! Főleg télen!!! -mondta mosolyogva.
Nem bírom....Hogy lehet valaki ilyen cuki???? Kivettem a tejet a hűtőből, majd a forró csoki port. Felraktam a tejet főni majd egy perc múlva összekevertem a porral. Raktam rá tejszínhabot és gyorsan odavittem Sunoonak.
-Nyami!! -szürcsölt bele.
Szép lassan megittuk az italt. Közben kapcsolgattuk a TV-t.
-Egyébként... -kezdtem bele
-Igen? -fordult oda hozzám Sunoo
Mi van a bállal? Mármint együtt vagyunk és kiderült, hogy mind a ketten mióta szeretjük egymást...Akkor miért nem hív el???
-Ááá...Semmi! -és gyorsan felpattantam az ágyról. Kimentem a konyhába és elmosogattam a poharakat. Míg mosogattam, fel sem tűnt, hogy Sunoo indulásra készen áll az ajtónál. Már ment volna el mikor odafutottam hozzá.
-Hova mész? -kérdeztem
-Jungwonhoz -válaszolt
-Éniiis!!! -kezdtem el pattogni
-Nem. Te most nem jöhetsz.
-Jó...Amúgy is Ni-kihez megyek át! -mondtam
-Várj mi? -fordult vissza hozzám a fiú
-Yurával átmegyek Ni-kihez -ismételtem meg mondatomat.
-Miért? -kérdezte Sunoo
-Azért mert megbeszéltük...De nyugi nem lesz semmi baj! Ők együtt vannak és már a bálba is együtt mennek! Szóval nem kell aggódni. -majd megpusziltam őt.
-Rendben! Akkor érezd jol magad Soohám! Én nyolckor már visszajövök. Te is legyél addigra itt kérlek!
-Oksi! Te is érezd jól magad! -végignéztem ahogy elhagyja a házat és aztán elmegy.
Ezután én is felvettem a kabátomat a cipőmet és már indultam is Yurához. Megvártam míg kiér és azután közösen mentünk Ni-kihez. Amikor odaértünk, beszélgettünk egy kicsit. Csak annyi volt a baj, hogy Ni-ki és Yura csak a bálról beszélgettek...Nagyon várják már, hogy közösen menjenek...
Engem Sunoo még meg sem kért...
Egy idő után kicsit unatkoztam, ezért inkább elmentem. Hagyom a szerelmespárt kettesben. Elindultam valamerre...Csak mentem, mentem és mentem. Fogalmam sem volt, hol vagyok mostmár de még mindig csak sétáltam előre. Hirtelen megláttam Heeseungot az egyik utcában. Először azt hittem Chuyoungal sétál de amint közelebb értem egy másik lányt láttam mellette sétálni akit nem is ismertem. Követtem őket, és egy ékszer boltba mentek.
YOU ARE READING
That feeling when (sunoo ff. )
FanfictionSooha egy 19 éves lány. Barátnőjével Chuyoung-al egy iskolába járnak, akárcsak Sunoo-val. Sooha már 1 éve szenved abban, hogy Sunoo még egyszer sem szólt hozzá. Viszont ebben az évben, minden megváltozik. Senki sem gondolta volna, hogy pár hét alatt...