Otthon
-Szóval. KIVEL JÖTTÉL ÖSSZE?!? -néztem bátyámra
-Hát...Az egyetemen van egy lány és már talán 3 napja, hogy összejöttünk. -bámult a földre
-Neve?
-Seo Haewon -mondta Hyunjin
-Jó...Holnap át jön vacsira. -mosolyogtam majd felfutottam a szobámba.
Az csak egy álom volt?! Pedig...Olyan realisztikus volt... EZT NEM HISZEM ELLL!!! SOOHA!!!
Másnap
Már csak 3 nap az 1 hetes téli szünetig. Aztán lesz a bál és utána még 1 és fél hét szünet. Ezért, muszáj Sunoo-val többet lennem. Lementem és Hyunjin épp irogatott valakivel.
Gondolom Haewon-nal! Ahogy látom most nem is csinált nekem reggelit. Se kávét... Na mindegy
-Mentem suliba! -köszöntem el
-Oksiii szia!
A suliban.
A terembe Jungwon már várt.
-Haliii !!! - ölelt meg
-Hello!!! -öleltem át
-Már csak 3 nap!
-Igen Sooha én is tudom! -pattogott Wonie
-Te kivel mész? -kérdeztem
-Ja nem hívtam meg senkit. Jay sem hívott el senkit, szóval mint haverok el fogunk menni. -válaszolt.
-Oks. Szerintem veletek fogok tartani, ugyanis még mindig senki sem hívott el.
Jungwon szemszöge:
Azt majd még meglátjuk Sooha...
Sooha szemszöge:
Az első szünetben Hee rohant oda hozzám.
-Sziaaa! -köszönt Heeseung
-Helloooo! -köszöntem én is
-Az első az, hogy Chuyoung rendben van, csak ma még bent kell maradnia. A második az, hogy el akarom őt hívni a bálba. Megmutatta egyszer, hogy milyen ruhába fog menni és egy ahhoz illő ruhát szeretnék én is. Illetve itt a suliba szeretném holnap megkérdezni, hogy eljön e velem a bálba és nagyon romantikusan szeretném. Segítesz??? -kérdezte a bambi szemeivel ( Hee-nél nem bociszemek, hanem bambi szemek vannak.)
-Jajj DRÁGA EGYETLENEM!!! Persze hogy segítek! Erre a pillanatra készülök év eleje óta! -veregettem meg a hátát.
-Ma délután a plázába jó lesz? -kérdezte
-Igen! Rakjuk le a táskánkat nálam és akkor onnan indulhatunk is! - mondtam mosolyogva
Jungwon szemszöge:
-Jungwon! Szia...A bállal kapcsolatban szeretnék mondani valamit. -jött oda hozzám Sunoo
-Persze mond csak
-Szóval...Szeretném Soohát elhívni de nem itt a suliban, hanem úgy hogy elmegyek a háza elé virágcsokorral stb...És meg kéne vennem az ajándékokat és mindennek tökéletesnek kell mennie mert nagyon beleszerettem!!! SEGÍTS -nézett komolyan a szemembe Sunoo
-Rendben benne vagyok, hogy segítek neked. Rakjuk le a táskánkat nálam és akkor onnan indulhatunk is! - mondtam mosolyogva
-Jujj köszi Jungwon!! Te vagy a legjobb barát!
Sooha szemszöge:
Még óra előtt 1 perccel beszélni akartam Sunooval, de olvasott. Úgy döntöttem csak leülök mellé, azt lesz valami. Leültem mellé.
-Szia Sooha! -ölelt meg Sunoo
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........Egész nap tudnám ölelni
-Szia Sunoo! -köszöntem én is
Sunoo ezután nem mondott semmit csak átkarolt és úgy olvasott tovább. Nem tudtam mit mondani, pánikból Jungwon-rá néztem, aki TIPIKUSAN csak mosolyogva nézett minket. Becsöngettek és már ültem volna vissza a helyemre de..
-Maradj itt mellettem Sooha! Kérlek! Már csak 3 nap és tudod ebben a 3 napban nem csinálunk semmit a suliban! Szeretnék beszélgetni! -fogta meg a kezem, majd visszahúzott és leültetett.
Bejött a tanár és mindenki csöndben várta, hogy mit fog mondani.
-Szóval gyerekek ez az óra nem 45 perces lesz hanem kétszer 45 perces. Ez azért van, mert órarend változás van és azt mondta az igazgatónő, hogy csinálhatnak bármit, csak maradjanak a terembe kétszer 45 percig. A mosdóba persze kimehetnek, de ne ötösével mert akkor valószínűleg nem a dolgukat fogják elvégezni, hanem tea partit tartanak. -majd leült és neki állt laptopozni.
Sunooval nagyon sokáig beszéltünk. De még mindig csak 15 perc telt el, és még sok van hátra. Egy idő után Sunoo átkarolt MEGINT. Én még elálmosodtam, szóval rádőltem a vállára. Ezután nagyon nem emlékszem semmire.
Jungwon szemszöge:
Az órából még csak 15 perc telt el, mikor Sooha elaludt Sunoo vállára dőlve.
Nyilván nem hagyhatom, hogy ne örökítsem meg ezt a pillanatot!
Párperc múlva, Sunoo ledöntötte Soohát a padra és betakarta őt a pulcsijaval. Rá pár percre ő is aludva végezte a padon, miközben Soohát ölelte.
Ezek nem alszanak este? A suliban rossz álmaik lesznek. Ja nem bocs mivel egymás mellett alszanak.
Sooha szemszöge:
A kétszer 45 perces óra után, bejelentették, hogy hazamehetünk. Heeseung-al futottunk ki a suliból, hozzánk. Olyan gyorsan mint még soha.
A plázában
Heeseung-al bementünk egy ruha boltba és vettünk egy sötét kék zakót, fekete nyakkendővel, nadrággal és cipővel. Ezután úgy döntöttük, hogy bemegyünk egy ajándék boltba.
Jumgwon szemszöge:
Sunoo-val bementünk az ajándék boltba, nézni valamit Soohának. Amit viszont nem gondoltuk, hogy találunk az maga Sooha volt.
Na ez nagyon nem jó...
YOU ARE READING
That feeling when (sunoo ff. )
FanfictionSooha egy 19 éves lány. Barátnőjével Chuyoung-al egy iskolába járnak, akárcsak Sunoo-val. Sooha már 1 éve szenved abban, hogy Sunoo még egyszer sem szólt hozzá. Viszont ebben az évben, minden megváltozik. Senki sem gondolta volna, hogy pár hét alatt...