6

52 4 3
                                    

Heeseung szemszöge:

Reggel fura volt, hogy nem éreztem jól magam. Pedig tegnap teljesen jól voltam...

Mindegy megyek suliba...Mi bajom lehet???

Elindultam a suliba, de hirtelen Chuyoung háza előtt találtam magam. Már annyira megszoktam, hogy ide jövök mindig reggelenként, hogy már automatikusan erre kanyarodtam.

HEESEUNG!!! NE LEGYÉL HÜLYE!!!! Auu....A hasam....Miért fáj ennyire?

Végül elindultam a suliba. Mikor beértem Jay nézett a szemembe halálosan.

-Mi bajod? -kérdeztem

-Szóval te és Chuyoung szakítottatok? -mérett végig Jay

-T-te erről honnan tudsz? -vágtam le a földre a táskámat.

Jay a szemével az ajtóhoz mutatott ahol, Chuyoung sétált be a terembe. Nem néztem rá csak leültem.

Chuyoung szemszöge:

Leültem a helyemre ahol már ott ült valaki...

-Szia...Tudod mit inkább átülök valaki más mellé! -majd elfordultam és nézegettem a helyeket.

Csak Soobin mellett volt hely, szóval mellé ültem le.

-Ooo szia cica! -fordult egyből hozzám

-Ne merd mégegyszer ezt mondani! -pofoztam meg

-Rossz napunk van??? -karolt át Soobin

-NE KAROLJ ÁT!!! -ezt annyira hangosan mondtam, hogy Hee is rámnézett.

Na bakker...Pont Soobin miatt vesztünk össze.

-Értem! Összevesztetek! Na figyu! Játszuk el, hogy járunk! Emiatt féltékeny lesz és vissza akar szerezni!!! Hidd el nekem!!! -kacsintott rám

Tetszett az ötlete, szóval meg is beszéltünk egy tervet. A terv az lesz, hogy délután elsétálunk Heeseung háza előtt, mert délután mindig az ablakában ül és nézelődik. Ebben még az lesz a csavar, hogy azt a táskát fogom felvenni amit Hee az évfordulónkra adott.

Sooha szemszöge:

Ma Sunoo jött suliba. Egész nap beszélgettünk, de arról a dologról nem került szó.

-Ömm...Sunoo? -fordultam oda hozzá, miközben az ebédlőbe sétáltunk.

-Igen? -kérdezte mosolyogva.

-Hááát. Van kedved eljönni velem a- -de nem tudtam végig mondani mert Sunoo közbeszólt.

-Bárhova szeretnél menni, én megyek.

-Még el se mondtam hova megyünk!!! -ütöttem bele a vállába.

-Na akkor hova? -kérdezte Sunoo

-A plázába! Úgyis most lesz a bál és egy jó ruhám sincs! -mondtam szomorúan

-Ha már a bálról van szó.. -de nem tudta végig mondani mert valaki megzavarta

Jungwon most halsz meg...Végre tök sokat beszélgetünk Sunoo-val és most nem fogom megtudni mit akart mondani!!!

-Hali! -köszönt nekünk.

-Hali! -köszönt neki Sunoo

-Szia JUNGWON! -köszöntem én is.

Wonie nem értette miért köszöntem neki így. Az ebédlőben Jungwon és Chuyoung odaült hozzánk. Ahhoz képest, hogy Chuyoung és Wonie nem ismerik egymást tök jól elbeszélgettek.

That feeling when (sunoo ff. )Where stories live. Discover now