Alex?! - Kate nie mogła uwierzyć w to co widzi , w końcu skąd wiedział gdzie jest? Wciąż wpatrywała się w niego , przenikliwym wzrokiem , po chwili milczenia postanowiła zabrać głos.
- Alex , co ty tutaj robisz?
Alex westchnął i pokręcił głową, patrząc na Kate. Odezwał się cichym i spokojnym głosem.
- Dlaczego nie powiedziałaś mi , że tutaj jesteś? Martwiłem się o ciebie Kate, cholernie się martwiłem.
- Ale z skąd wiedziałeś że tu jestem?
- Wiedziałaś, że w końcu te dowody i papiery mnie tu doprowadzą , dlaczego nie powiedziałaś mi prawdy?
Kate wpatrywała się w Alexa a on w nią. Poczuł się urażony, co innego mógł zrobić niż powiedzieć jej co myśli. Chciał do niej podejść ,ale wtedy Thomas zastawił mu drogę wciąż trzymając pistolet wycelowany w niego.
- Nie odpowie ci na to pytanie, radzę ci dać jej spokój. Masz przed sobą jednego z najlepszych gangsterów i nie myśl , że możesz mnie pokonać.
- Nie rozmawiam z tobą, odejdź bo chce z nią porozmawiać , Kate powiedz mu coś.
- Katie nie wychylaj się , dopóki jesteś ze mną jesteś bezpieczna.
- Poważnie słuchasz się kogoś kto jeszcze parę dni temu cię porwał? Ufasz mu bardziej niż mnie?
- A ja ci powiedziałem że, ci na nic nie odpowie. Której części nie zrozumiałeś?
Alex był wściekły, Thomas wciąż trzymał Kate za swoimi plecami, celując w Alexa pistoletem. Jego palec wciąż jest gotowy na spuście pistoletu, ale całą jego uwagę skupia na jego słowach. Kate wpatrywała się w nich obydwu , jej serce biło szybciej a oddech przyspieszał, nie wiedziała co miała teraz zrobić. Z drugiej strony musiała się wziąć w garść i pokazać że, jest silna.
- Możecie przestać się kłócić do cholery?
Oboje odwrócili wzrok na Kate która trzymała teraz pistolet w ręku wycelowanych w ich obydwu. Alex odszedł parę kroków w tył.
- Katie kochanie odłóż ten pistolet, nie jest ci potrzebny.
- Ma rację Kate odłóż ten pistolet, jeszcze zrobisz sobie krzywdę.
Kate wpatrywała się w nich wściekłym spojrzeniem , podeszła bliżej do Alexa , po czym odezwała się.
- Co jest tak ważnego , że postanowiłeś tutaj przyjść? Wiemy , że masz na nas dowody i chcesz nas zniszczyć. Nasza przyjaźń musiała być dla twoich przeszpiegów hmm?
- Kate nie zrozum mnie źle, nigdy nie chciałem dla ciebie źle, poprostu myślałem, że jeśli to zaniosę to wtedy ta mafia się rozleci i znowu będziemy spędzać razem czas.
- Nie chrzań Alex , myślisz, że jestem taka głupia i naiwna żeby nie wpaść na to , że coś kręcisz?
- Rozumiem twoją złość ,ale jak mam być z tobą szczery kiedy ty nie jesteś ze mną szczera?
- Mówi gość który kłamał od samego początku. Tak naprawdę po co tu przyszedłeś? Jaki miałeś w tym cel?
- Jest tajemnica o której nie wiesz i najprawdopodobniej nigdy się nie dowiesz, w przeciwieństwie do ciebie nie zadaję się z byle kim. Miałem idealny plan , który narazie wychodził mi dobrze.
CZYTASZ
Kobieta w Czarnym Płaszczu
AcciónŻycie Kate odmieniło się wraz z wieścią , że należy do mafii. Musi stawić czoła wszystkim przeciwnością i interesom . Po drodze poznaje Thomasa Pine'a , syna jednego z największych mafiozów w Nowym Yorku. Czy uda im się odkryć wszystkie tajemnice je...