BÖLÜM 1-SEN KİMSİN?

55 20 8
                                    

"Ruby!" diye bağırdı  meigan.

Bu kız gerçekten krater gücüne sahip! Çığlık  atarcasına aramızda sadece bir kaç  santim uzakta olsak bile ondan uzakta olduğumu sanıyordum.

"Ne oluyor meigan? hala bir şeyler yapıyorum, ha! sen tam bir baş belasısın"dedim sinir bozucu bir sesle.

ayağı kalktım ve yürümeye başladım.

meigan ve ben çok  iyi arkadaşız. Her zaman yanımda olan ve  her konuda güvendiğim kişi o. Yetimhanedeki ailem oydu.

"Bayan Lori kurabiye pişirdi."dedi ve hemen gülümsedi 

ikimizde bayan Lori'nin evine doğru yürüdük. Kapının önünden bile pişirdiği nefis kurabiyelerin kokusunu alabiliyordum. Masaya oturduğumuzda bayan Lori'nin yaptığı kurabiyeler  yerdeydi.

"vay be! Bayan Lori,naber ve hala kurabiyelerin var mı?"diye sordu Meigan,gerçekten ilgiliymiş gibi görünerek.

"Neden? Yemek  yapmama izin verilmiyor? Her şeyin bir anlamı olmak zorunda mı?" Bayan Lori öfkeyle söylendi.

Buraya ilk geldiğimde beni ilk karşılayan Bayan Loriydi. O da benimle ilgilendi ve beni iyi yetiştirdi. Bayan Lori çok güzel ve nazik bir kadındı.Ona baktığınızda her şeye sahipmiş gibi görünüyor du çünkü yemek pişirmede , resim yapmada , şarkı söylemede ve bir çok dil bilmekteydi .

Bayan Lori Megian ve bana bir çok şey öğretti. Bizi kendi öğrencileri olarak yetiştirdi. Yani meigan ve ben yanlızca normal okullardaki öğretilen bilgileri biliyorduk.

Bayan Lori bize karşı çok nazik.Aynı zamanda birisinin Meigan ve benim evlat edinilmem ile ilgili konularla çok ilgili. Yetimhaneden gitmemizin bizim için çok daha iyi olduğunu her zaman söylüyordu.İyi bir geleceğimiz olucağını daha da mutlu bir hayat kurucağımızdan bahsediyordu.

 Hepsinde de haklıydı evlat edinilmek bir yetimhane çocuğu için çok iyi bir şeydi ama evlat edinildiğimizde onu bir daha göremiyeceğimizin düşüncesi bizi çok fazla üzüyordu.

"Yemeğinizi bitirdiniz mi?"diye sordu Bayan Lori.

Ayağa kalkıp,yemeğimizi lavaboya koyduk ve sonra Bayan Lori'nin önüne döndüm.

"Bir sorun mu var? Biraz gergin gözüküyorsun."ellerimi silerken sordum Meigan suyunu içtikten sonra Bayan Lori'ye merakla baktı.

Sanki bir şey söylemek istiyor ama söyleyemiyor gibi bize baktı.

"Hiç bir şey yok.Tekrar dışarı çıkın ve Bayan Liz'e ekim işinde yardım edin.Şu sıralar çok yorgun."

Meigan ve ben birbirimize baktık ve Bayan Lori'nin söylediklerini dinleyerek Bayan Loria'nın yanından ayrıldık.

Yetimhanenin müdürü olan Bayan Liz tarafından inşa edilmiş bir Mini çiftliğin olduğu yetimhanenin bahçesine gittik.

"Hortumunu ver Ruby!"

Hortumu Meigan'a vermek için yaklaştım ki hortum aniden açıldı ve o sadece gülerken ben ıslandım.

"Meigan! az önce duş aldım!"sinirlendim.

Ben hala hortumu tutarken kaşlarını çatarak yavaşça bana yaklaştı.

"İsteyerek olma-"

Onu da suyla ıslattıığımda söyleyeceklerini bitiremedi. Çığlık attı ve koştu bende elimde hortumla onu kovalıyordum. Meigan eline aldığı kova suyu bana doğru savurdu ikimizde sırılsıklam olmuştuk .

"Yeter! çok ıslandım Ruby!"aniden ciddileşip bana kötü kötü baktığında gülüyordum. Hortumu bıraktım ve saklanmak için Bayan Liz'in yanına koştum.

KARANLIK GÖLGELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin