BÖLÜM 4-SİHİR DÜNYASINA HOŞ GELDİN

35 16 2
                                    


Kendimi yetimhanedeki odamda, o tuhaf adamla birlikte buldum.

"Hadi anlat! Buraya bunun için geldin! Açıklamaya başla yoksa bu odadan çıkamayacaksın." Onu tehdit ettim.

Aslında korkuyordum ama bunu ona göstermemeye çalışıyordum. Çünkü tüyler ürpertici? Odaya girdiğimizden beri bana bakıyor Ve ürkütücü aynı zamanda da sevimli bir gülümsemesi var.

Bana sadece gülümsüyordu ve bu çok rahatsız ediciydi!

"Ben Peter Lim, sizin vasiniz ve görevim sizi korumak ve hmm.. bana lütfen garip bir yaratıkmışım gibi bakmayın, bu çok rahatsız edici"  dedi ve Meigan'nın yatağına oturdu.

"Tamam sen sor ben cevaplayayım."

Şimdi karşı karşıyayız.

"Neden beni takip ediyorsun?" ilk önce ona sordum.

"Çok basit! Çünkü seni izliyorum! Çünkü ben senin koruyucunum." dedi garip bir gülümsemeyle.

Gerçekten benim koruyucum mu? Yoksa o sadece bir bağımlı ve tetikte mi? Bu yüzle bir koruyucuya benzemiyor! Ne korumasından bahsediyordu bu adam?

"Neden seni görebilen tek kişi benmişim gibi görünüyor?" ona sordum Meigan onu bir türlü görememişti gerçekten bir koruyucu olabilir miydi? Bir melek gibi falan mıydı?

"Çünkü insanlar beni göremiyor." Hala odamın tamamına bakarken bana kısa bir cevap verdi.

İnsanlar göremiyor mu? bu onun görünmez falan mı olduğu anlamına geliyor? Ne bu şimdi bu adamı sadece cidden ben mi görüyordum? Belki de şizofren olmuşumdur.

Şizofren miyim?

Ayağa kalkıp masamda duran tarağı aldım ve ona odaklandım. Yaptığım şey karşısında şok oldu ve ayağa kalktı. Şok içinde elime baktı.

"Sen insan değilsin!? Nesin sen, şeytan mı!? Söyle bana! Peri misin, ucube falan mısın?" Yatağın kenarına tekrar otururken ben de ardı ardına sordum ve ona baktım.

Biraz güldü.

Sorduğum şeyin nesi komikti?

"Haklısınız hanımefendi! Ben bir insan değilim ama siz de sıradan bir insansanız beni görebileceğinizi mi sanıyorsunuz?" o da bana sordu.

Doğru söylüyordu onu insanlar göremiyorsa neden ben görüyordum?

Şizofren değildim galiba.

"Ben bir insanım, sıradan normal bir insan!" bu onu daha da güldürdü.

Komik olan ne?

"Bayan Ruby, siz bir peri ya da kötü bir yaratık değilsiniz."

Elimde ki tarak ile birlikte yatağa geri oturdum ve ona baktım.

"Ben gerçekte neyim?"

"Şöyle söyleyebilirim ki. Önemli olduğun için seni korumamız gerekiyor?" bana doğru bakarken açıkladı.

Kaşlarımı çattım ve söylediklerini düşündüm. Konuşacak gücüm yoktu. Bu adam belli ki normal birisi değildi. Bu kadar korunaklı bir yere elini kolunu sallayarak giremezdi ve ayrıca bu kadar hızlı ortadan kaybolması da normal değildi.

"Nerden geldin? Farklı bir dünyadan falan mı?"

"Dünyamızın beş şehri vardır. Goblin, Sihir Dünyasının merkezinde yer alan en ünlü şehirdir. Incantların (Goblin'de yaşayan insanlar) evidir. Pinakamalaking  Akademisi ile sila ang şehri. Batı Yakasında Goblin'in Lureska Şehri (Skats'ın evi) bulunmaktadır. Goblin'in Doğu Yakasında Drolf'un yaşadığı Rudolf bulunmaktadır. Han'ın yaşadığı dördüncü şehir Yehan Şehridir. Beşinci Şehir ise Kral Spade Roosevelt ve halkının yaşadığı şehirdir. O, Incants'ın amansız düşmanı Quins'İn Kralıdır. Quin şehri, Goblin'in güneyinde yer alır" 

KARANLIK GÖLGELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin