Part 21

7K 134 0
                                    

အပိုင်း (၂၁)

" သမီး "

" အန်တီဒီကိုဘာလာလုပ်တာလဲ "

" အန်တီတောင်းပန်ချင်လို့ပါ "

" မလိုတော့ပါဘူး အားလုံးပြီးသွားခဲ့ပြီ "

" သမီးသိသင့်တယ်လို့ထင်တဲ့ကိစ္စကို အန်တီပြောပြချင်လို့ပါ "

" ထိုင်ပါ "

" တကယ်တော့ အန်တီက သမီးအမေရင်းမဟုတ်ပါဘူးကွယ် "

" ဟင် "

" တကယ်တော့ သမီးအမေရင်းက ဒီမြို့ရဲ့တစ်နေရာမှာရှိပါတယ် "

" အန်တီ ပေလွှာ့ကိုသေချာပြောပြပါ အခုထိကိုဘာတစ်ခုမှနားမလည်ဘူး "

" ဒီလိုပါ အခုသမီးဆီ အန်တီ့ကိုလွှတ်လိုက်တာကလဲ သူ့ရဲ့ခိုင်းစေမှုကြောင့်ပါပဲ "

" သူက ပေလွှာ့ကိုလိုက်စုံစမ်းနေတာလား "

" ဟုတ်ပါတယ် အန်တီက သူ့ရဲ့အိမ်မှာအကူလုပ်နေတဲ့ ဒေါ်နုရင်ပါ "

" ဒါဆို ဘာလို့အခုလိုတွေလုပ်ခိုင်းနေရတာလဲ ပေလွှာကသူ့သမီးဆို ဘာလို့သူကိုယ်တိုင်တွေလာမ‌တွေ့ရတာလဲ "

" အဲ့တာကိုပဲ အန်တီနု လာပြောပြတာပါ "

" ပေလွှာ့ကိုမခြွင်းမချန်ပြောပြပါ "

" သူကအခုသမီးရဲ့အဖေအရင်းနဲ့ အတူရှိနေတာ "

" အဖေရင်း ဦးနိုင်းခန့်က ပေလွှာ့အဖေမဟုတ်ဘူးလား ပေလွှာငယ်ငယ်ကသိခဲ့တာသူပဲလေ "

" မဟုတ်ဘူး မိုးပေလွှာက သမီးလိုပဲမြို့ပြအင်ဂျင်နီယာတစ်ယောက်လေ တစ်နေ့တော့ သမီးအဖေရင်းဖြစ်သူရဲ့အတင်းအကျပ်ခိုင်းစေမှုနဲ့ မှောင်ခိုလက်နက်ခဲယမ်းကုန်သွယ်ဖို့လမ်းတံတားစီမံကိန်းမှာ အလုပ်ဝင်ခဲ့တယ် ဆောက်လုပ်ရေးလုပ်နေတဲ့ကာလအတွင်းမှာပဲ သမီးအဖေနဲ့သူငြိစွန်းခဲ့တာ သူလျှိုတစ်ယောက်ရဲ့လက်တို့မှုနဲ့ ထွက်ပြေးပုန်းရှောင်ဖို့ဖြစ်လာတော့ မိုးပေလွှာက သမီးဗိုက်နဲ့ ရွာကိုခပ်တည်တည်ပြန်လာခဲ့ပြီး နိုင်းခန့်နဲ့ယူလိုက်ကြတယ် ဒီအဖြစ်တွေကိုနိုင်းခန့်ဘယ်ကဘယ်လိုသိသွားလဲမသိဘူး မိုးပေလွှာရဲ့ဗိုက်ထဲက ကလေးကသူ့ကလေးမဟုတ်မှန်းသိသွားခဲ့တော့ နောက်မယားကောက်ယူလိုက်တယ်လေ "

ကိုယ့်နှလုံးသားပေလွှာ (𝗖𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲)Where stories live. Discover now