Part 21 (Zawgyi)

1.7K 15 0
                                    

အပိုင္း (၂၁)

" သမီး "

" အန္တီဒီကိုဘာလာလုပ္တာလဲ "

" အန္တီေတာင္းပန္ခ်င္လို႔ပါ "

" မလိုေတာ့ပါဘူး အားလုံးၿပီးသြားခဲ့ၿပီ "

" သမီးသိသင့္တယ္လို႔ထင္တဲ့ကိစၥကို အန္တီေျပာျပခ်င္လို႔ပါ "

" ထိုင္ပါ "

" တကယ္ေတာ့ အန္တီက သမီးအေမရင္းမဟုတ္ပါဘူးကြယ္ "

" ဟင္ "

" တကယ္ေတာ့ သမီးအေမရင္းက ဒီၿမိဳ႕ရဲ႕တစ္ေနရာမွာရွိပါတယ္ "

" အန္တီ ေပလႊာ့ကိုေသခ်ာေျပာျပပါ အခုထိကိုဘာတစ္ခုမွနားမလည္ဘူး "

" ဒီလိုပါ အခုသမီးဆီ အန္တီ့ကိုလႊတ္လိုက္တာကလဲ သူ႕ရဲ႕ခိုင္းေစမႈေၾကာင့္ပါပဲ "

" သူက ေပလႊာ့ကိုလိုက္စုံစမ္းေနတာလား "

" ဟုတ္ပါတယ္ အန္တီက သူ႕ရဲ႕အိမ္မွာအကူလုပ္ေနတဲ့ ေဒၚႏုရင္ပါ "

" ဒါဆို ဘာလို႔အခုလိုေတြလုပ္ခိုင္းေနရတာလဲ ေပလႊာကသူ႕သမီးဆို ဘာလို႔သူကိုယ္တိုင္ေတြလာမ‌ေတြ႕ရတာလဲ "

" အဲ့တာကိုပဲ အန္တီႏု လာေျပာျပတာပါ "

" ေပလႊာ့ကိုမႁခြင္းမခ်န္ေျပာျပပါ "

" သူကအခုသမီးရဲ႕အေဖအရင္းနဲ႕ အတူရွိေနတာ "

" အေဖရင္း ဦးနိုင္းခန့္က ေပလႊာ့အေဖမဟုတ္ဘူးလား ေပလႊာငယ္ငယ္ကသိခဲ့တာသူပဲေလ "

" မဟုတ္ဘူး မိုးေပလႊာက သမီးလိုပဲၿမိဳ႕ျပအင္ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ေလ တစ္ေန႕ေတာ့ သမီးအေဖရင္းျဖစ္သူရဲ႕အတင္းအက်ပ္ခိုင္းေစမႈနဲ႕ ေမွာင္ခိုလက္နက္ခဲယမ္းကုန္သြယ္ဖို႔လမ္းတံတားစီမံကိန္းမွာ အလုပ္ဝင္ခဲ့တယ္ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ေနတဲ့ကာလအတြင္းမွာပဲ သမီးအေဖနဲ႕သူၿငိစြန္းခဲ့တာ သူလွ်ိုတစ္ေယာက္ရဲ႕လက္တို႔မႈနဲ႕ ထြက္ေျပးပုန္းေရွာင္ဖို႔ျဖစ္လာေတာ့ မိုးေပလႊာက သမီးဗိုက္နဲ႕ ႐ြာကိုခပ္တည္တည္ျပန္လာခဲ့ၿပီး နိုင္းခန့္နဲ႕ယူလိုက္ၾကတယ္ ဒီအျဖစ္ေတြကိုနိုင္းခန႔္ဘယ္ကဘယ္လိုသိသြားလဲမသိဘူး မိုးေပလႊာရဲ႕ဗိုက္ထဲက ကေလးကသူ႕ကေလးမဟုတ္မွန္းသိသြားခဲ့ေတာ့ ေနာက္မယားေကာက္ယူလိုက္တယ္ေလ "

ကိုယ့်နှလုံးသားပေလွှာ (𝗖𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲)Where stories live. Discover now