Merhaba👋🏻
Yine ben🫠
Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın 💅🏻
Bugün okula gitmedim o yüzden yeni bölümümüz geldi🙃
Sizi seviyorum 🥰
İyi okumalar ❤️
Medya:Dont blame me 🔥.
Savaş ailesi yazarın anlatımıyla
——————————————————Bir güne daha uyanmıştı evin neşesi olmadan Savaş ailesi. Sevgi hanım yardımcılar eşliğinde kahvaltı hazırlıyordu. Kahvaltı hazırlandığında herkes masaya oturdu...ya da bir kişi hariç mi demeliyim?
Üçüzlerin ortasında bulunan sandalye boş kalmıştı. Orası hep Ada için olarak boş kalacaktı. Tüm aile üyeleri o sandalyeye bakıp teker teker iç çekti ve o sırada evin kahyası geldi
Önemli bir aşireti Savaş ailesi. Savaş aşireti. Konağın kahyası,Hasan'a bir mektup uzattı. Evin dedesiydi Hasan bey.
Üzerinde oğluna olduğu yazıyordu. Bu nedenle okumadan mektubu karşısında oturan oğlu Semih'e verdi.Semih bey kimden geldiğini bilmediği halde mektubu açıp okumaya başladı.
15/11/2007
Selam eski dostum beni özledin biliyorum.
Kim miyim?
İdris Şimşek ben.
Hani şu öldürdüğün kadının kocası aynı zamanda da eski en yakın arkadaşın olan.
Ben hep kızım olmasını isterdim hatırlıyor musun? Sana hayallerimden bahsederdim.
Ama sen hayallerimi elimden karımı alarak yakıp yıktın.
Senden bir intikam almam gerekiyordu.
Senin kızında çok güzeldi.
Bende intikam uğruna minik kızını,üçüzleri ile uyurken ayırdım sizden.
Eğer planım planladığım gibi olsaydı siz deli gibi onu ararken ben kızınla birlikte yaşıyor olacaktım fakat araba kazası yaptım onu kaçırırken.
Onu sizden ayıralı ortalama 7 ay oluyor ben böbrek kanserine yakalandım sayılı ömrüm var.
Kızınla arada sırda görüşüyoruz çok seviyor beni yakın arkadaşlar edindi ve sizsiz çok mutlu.
Ama kızını bulmanı isterim eski dostum bu yüzden birini görevlendirdim ve onu size bu mektubu göndermesi için iyice tembihledim.
Ha bu arada doğmamış kızımı benden çaldığın için kızını sahipleniyorum eski dostum bu nedenle kızına,kızıma koymak istediğim ismi verdim
İdil Ada Şimşek...
Kızını bulmakta iyi şanslar dostum
İdris ŞimşekSemih Bey'in sinirden seyreliyordu. Oğulları,yeğenleri,kardeşleri,yengeleri,anne-babası ve karısı kısaca bunu tüm herkes fark etmişti. Büyük abisi Semih'in elinde bulunana mektubu Semih'in elinden çekip merakla Semih'e bakan herkese hitaben sesli okumaya başladı.
İlyas "...[Mektup tepededir adam o mektubu okudu]..."dedi
Tüm aile kahrolmuştu mektup bittiğinde kadınlar ağlıyor,erkekler sinirden dik duramıyorlardı. Yumruklarını sıkan Pars bu sessizliği sonlandırarak konuştu.
Pars "Yağız araştır ve bugün içinde kardeşimizi bul hemen. Yeteri kadar ayrıydık zaten"dedi
Sesi çok sert çıkmıştı. Bu normaldi. Kim kaçırılan kardeşini yıllar önce bulurdu ki zaten? Yağız eline telefonunu alıp abisini onayladı.
Ayağa kalktı ve telefondan birilerini aradı.
Tüm polisiye araştırdı. Ama kimse Ada hakkında bir şey bulamamışlardı telefon numarası hariç.Telefon numarasını bulmak bile pek zordu.DNA testi için hastanede bulunan baş hekimi aradı Civan. Civan hastanede doktorluk yapıyordu fakat bu dosya kan bağı nedeniyle onun olamazdı.
İdil'i maalesefki başhekim arayacaktı. Sevgi hanım daha fazla dayanamadı. Koşarak kızının 12 yaşından kalma odasına çıktı.
Kapıyı kitlesi ve kızının eşyalarına sarılıp ağlamaya başladı. Oda hala eskisi gibiydi.Kapı tıklatılıyordu ama onun umrunda değildi. O kızını istiyordu. En son 16 yıl önce sarıldığı prensesini istiyordu.
Semih "Karıcım hadi çık. Yarın test yaptırmaya gideceğiz kızımız seni böyle görmesin"dedi
Ve o sırada Sevgi hanım kapıyı açtı. Semih bey karısına kendisini nasıl dinletebileceğini biliyordu. İkiz kardeşler okuldaydı. Öğrenselerdi ne olucağını kimse bilmiyordu. Onlar yıllardır ablalarını bekliyorlardı. Ablaları varken miniciklerdi şimdi ise babalarının deyişiyle eşek kadarlardı.
Herkes perişandı. Kuzenler ve abiler yumruklarını sıkıyordu. Bunun nedeni kimsenin elinden bir şey gelmiyor oluşuydu.
Günü zor bela bitirmişlerdi. Yarın kızlarını bulacak olan aile zor uyumuştu. Bu sürede ikizlerde öğrenmişti.
Sabah herkes erken kalktı. Bazıları hiç uyumamıştı bile.
Kızın kalabalıktan korkacağını düşünen dede sadece abileri,üçüzleri,kardeşleri ve anne-babanın gitmesini söylemişti. Aslında sadece anne-babasının gitmesini istesede torunları rahat durmazdı,biliyordu.İki araba olacak şekilde binip ilk önce bir mimar ayarladılar. DNA testinden önce kızlarının odasını bir gün içinde hazırlayacaklardı. Fazla umut ediyorlardı.
Hastaneye 12:00'de gidecekleri için kızları için hazırlık yaptılar. İşleri bitince ise hastaneye sürdüler. İkizler okula diğerleri ise işe gitmemişlerdi.
Onlar heyecandan bir tık erken gelmişlerdi bu nedenle başhekimin odasına geçtiler ve beklemeye başladılar.O sırada odaya çok güzel aynı zamanda fazla makyaj yapmadan bakımlı olan annelerinin gençliğinin aynısı olan 20'li yaşların sonundaki kadın girdi...
.
Merhaba👋🏻
Yine ben🥰
Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın🫠
Öpücükler💄
680 Kelime💋
Sizi seviyorum 🙃
Görüşmek dileğiyle ❤️
Hoşçakalın💅🏻
👇🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:ADA
Teen Fiction-Kız çocukları yıllar önce kaçırılmış bir aile yıllar sonra çocuklarını bulur. Fakat ailesine yakın olmak istemeyen çocuklarına kendilerini sevdirmeleri pek kolay değildir. Yıllarca onlarsız yaşamış kıdemli bir asker olan kızları ve yeni timi ile b...