<3>

275 19 5
                                    

Selammmm

Oyy ve yorum unutmayınnnnn

***

Ev bakmamızın üzerinden yaklaşık 1 hafta geçti. Lisayla hiç konuşmadık aramızda herhangi bir kardeş yada arkadaşlık ilişkisi yoktu. Sadece babamgil buluştukları da nadiren konuşuyorduk.

Düğünle ilgili birkaç şey kalmıştı herşey planlanmıştı ve 1 ay sonra düğün olacaktı.

Yarın hep birlikte yeni eve taşınacaklardı. Ev kaydet büyüktü.

Şehir merkezinden çok uzak değildi ama sessiz sakin bir yerdeydi.

Bu gün ise ev için birkaç mobilya bakmaya gidecektik çoğunluğu bitmişti ancak birkaçı kalmıştı.

Babam işte olduğu için kendim gidecektim babam ve diğerleriyle orada buluşacaktık.

Birkaç fikir ile babamın çok ünlü mobilyalar tasarlayan arkadaşının yanına geldik

Birkaç tasarımda karar kıldık ve ardından oradan ayrıldık.

***

"Baba eşyalarını unutmadın dimi"

Taehyung herşeyi kontrol ediyor bı andanda hazırlıyordu.

Yeni eşyalar alınmıs ve çoktan eve gönderilmişti. ancak  bavulları araba ile götüreceklerdi.

Taehyung eşyaları yerleştiriken Lisa ve junkook da çoktan gelmişlerdi.

Junkook- herşey hazır mı hayatım

Taehyung -hazır bitanem

Taehyung kapıya yöneldiği sırada Lisa önüne geçerek onu durdurdu.

Lisa-ben alırım siz binin

Lisa içeri girdi ve bavulu ile cebelleşen chaeyounga baktı

"Aynı anda 2 valizi taşıyabileceğini mi sanıyorsun?"

Chaeyoung cevap bile veremeden Lisa 2 valizi alıp arabaya doğru gitti.
Chaeyoung ise  koşa  koşa arabaya doğru gitti.

Lisa bavulları bıraktıktan sonra güle güle muhabbet eden çifte baktı ve babasına seslendi

"Siz birlikte gidin ben kullanırım"

Junkook-gerek yok kızım ben kullanırım

Lisa-siz muhabbetinize devam edin dedi ve göz kırptı ikiliye

Taehyung- o zaman biz gidelim

Lisa başını salladı ve gülümseyerek onayladı.

İçerden koşa koşa gelen chaeyoung önce giden babasına sonra ise karşısında onu bekleyen lisaya baktı

"Neden birlikte gittiler"

"Ee bilmem sevgililer ya hani"

"Off her zaman bu kadar gıcık olmak zorunda mısın?"

Lisa burnundan gülerek sırıttı ve memnuniyetsizce ona doğru gelen chaeyoungu süzdü.

Birbirlerine çok zırlardı Lisa,siyah kot Calvin Klein ceketi ve pantolonu,sıyah tişörtü ile maskülen bir havaya sahipti.

Chaeyoung ise mini siyah eteği,toz Pembe mini yeleği ve siyah cropu ile daha tatlı ve feminen duruyordu.

Birlikte arabaya bindiler ve yola çıktılar.

Chaeyoung ve Lisa babalarına yardım etmek için gelmişlerdi.

Kısa bir yolculuğun ardından eve vardılar. Lisa cebindeki anahtarı aldı ve kapıyı açtı.
Evdeki herşey yerlestilirmişti ve yapılacak pek bir iş yoktu.
Kızlar odalarına gittiler.ikisininde odası yanyanaydı önceden  evi dekorasyon etmişlerdi.

Kısa bir süre sonra kapı çaldı ve ellerinde poşetler olan tae ve jeon içeri girdiler.

Tae-yiyecek birkaç birşey aldık.

Chaeyoung-ben yerleştiririm

Jeon-yerleşme işini bitirdiniz mi?

Lisa-evet hallettik

Yemeklerini yediler ve herkes odasına çekildi.

My Sister /chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin