Kuşaktan kuşağa gayler 💪😈
Lisa
Niye bardaydınız amkChangbin
Vallaha çok merak ettikLisa
Lan hadi her şeyi anladım hyunjin
Kadınlar tuvaletinde ne işin var seninHyunjin
Yanlışlıkla olduChaeyoung
Takıldığın tek yer bu mu Lisa
Eski sevgilin olduğunu niye söylemedinLisa
Sen dur küçük hanım seninle baş başa görüşücezJennie
Chaeyoungun götü gittiHyunjin
Helvayı ona kavuralim bence
Dona gerek yok😉Chan
Ne oldu tam olarak bı anlatsanaLisa
Biz görüşmedeydik işte bu sana denen yavsak kadın chaeyounga yavsiyodu
Sonra bide Karina sapiği geldi
O da bana yavşadı
Chaeyoung bide bana abla dedi
Bı daha kimse bana abla demesin
Tramvatize oldum amkJisung
Ne desin kız amk
Bu kadın benim sikli sevgilim mi desinChangbin
Lisanın sıkı mi var amkLisa
Sonrasına zaten şahit oldunuz
Özel hayatımız kalmadıHyunjin
Hep chanbinin sucuLisa
Sus sen pic
Mobese kamerası gibi sevgilimle bı an yasayamadik tatilde senin yüzündenHyunjin
NapmisimkineLisa
Senin 2 cm sikinde füze patlasın amcikLisa-chaeyoung
Lisa
Chaeyoung
Ben şirketten geliyorum
20 dakikaya ordayım
Şu kırmızı elbiseyi giy
İç çamaşırların olmasa daha iyiGörüldü.
***
Chaeyoung telefonu bıraktı ve giyinme odasına gitti. Dolapta asılı duran kırmızı saten elbiseye bakıştı bir süre.elbiseyi eline aldı. Üstünü çıkardı. Elbiseyi giymeden önce iç çamaşırlarını çıkarıp çıkarmama ikileminde kaldı ancak sonunda çıkamaya karar verdi. Elbiseyi giydi ve yatağa uzanıp telefonunu açtı.
Oyalanırken kapıdaki silüeti gördü. Lisa sessizce içeri girmişti.
Yataktaki chaeyoungu süzdü.
Chaeyoung kalkıp lisanın yanına gittiğinde Lisa üstündeki ceketi çıkardı ve yere attı. Karşısındaki pembe dudaklara yapıştı. Chaeyoungun üzerindeki elbisesini çıkarıp bir kenara fırlattı. Hırçınca öpüyor ve dilini kullanmaktan hiç kaçınmıyordu. Öpücük chaeyoungun boynuna indiğinde.kafasını geriye atmış ve boynunu adeta bir tuval gibi lisaya sunmuştu. Lisa ise bu boş tuvali kendinden izlerle dolduruyordu. Beline kadar geldiğinde tekrardan dudaklarına yapıştı chaeyoungun. Bu sefer çok daha yavaş ama oldukça sert bir şekilde öpüşüyorlardı.İkisininde libidoları tavan yapmıştı.Lisa chaeyoungu kalçasından tutarak kucağına aldı ve onunla birlikte yatağa oturdu. Dudaklarını sadece nefes almak için bir kaç saniyeliğine ayırıyorlar ve yapışmış gibi ten tene öpüşüyorlardı. Chaeyoungun çıplak vücudu lisanın siyah kot pantolonuna değiyordu. Lisa bundan hoslanıyordu ama yeterli değildi. Chaeyoungla birlikte kalktı ve pantolonunu çıkarıp tekrar yatağa oturdu. Chaeyoung da fazlasını istiyordu. Lisanın Üstüne çıktı ve hızlıca bütün üstünü çıkarmaya başladı. Artık ikiside çıplaktı. Lisa chaeyoungun ne yapacağını biliyordu. Bacaklarını araladı ve chaeyoungun kucağına oturmasını sağladı.
Çıplak vücutları birbirleriyle ahenk içinde hareket ediyordu. Çıplak tenleri birbirine değiyor,ikiside zevk içinde kıvranıyordu. Lisa üstündeki hareketli bedenin kalçasına ellerini sarmış onu kendine daha çok bastırıyordu. Lisa tam chaeyoungu altına alacakken chaeyoung onu durdurdu.
"Birde ben deneyim sonra sen yine kendi işine bakarsın"
Lisa şikâyet etmeden kendini yatağa attı. Chaeyoung lisanın bacaklarını ayırdı. Lisanın deliğinin tadına ilk defa bakıyordu. Bu zevkle kıvranan taraf lisaydı. Lisanın inlemeleri çoğaldığında daha fazla dayanamayıp chaeyoungu yine altına aldı.
"Görünüşe göre herkes kendi yerinde sevgilim" sesi arsız ve tahrik ediciydi. Chaeyoung sadece sırıttı lisaya.
"Ben yerimden memnunum sevgilim"
Lisa tadına varmak için beklediği deliğe bir göz gezdirdi ve beklediği an yaşanmaya başladı. Odanın her yeri inlemelerle doluyordu.
saatler sonra
Lisanın bir eli chaeyoungun altında işini yapıyor diğer eli ise belinde geziniyordu. Bir yandan öpüşüyorlardı.
Chaeyoung lisanın dudaklarından ayrıldı.
"Bu kadar yetmez mi?"
Lisa chaeyoungun yorulduğunun farkındaydı. Üstü den kalktı ve yatağa uzanıp chaeyounga döndü.
"Yüzüme otur"
"Nefes alabilecek misin?"
"Sadece otur"
***
Hep yazmak istediğim o sahneyi de yazdığıma göre artık içim rahat
Sizi beklettiğim için üzgünüm
Yeni ficime destek olursanız sevinirim 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister /chaelisa
Fanfictionbabaları evlenen iki kız babalarının evlenmesi ile artık kardeş olmuşlardı ancak sadece sözde "Ben sadece üvey kardeşinim Lisa" "Fazlası olmanı istiyorum chaeyoung"