<24>

80 6 0
                                    

Umarım sıkılmamışsınızdır arada yan çiftlerede yer vermek istiyorum💖💕

***

Kuşaktan kuşağa gayler 💪😈

Jennie
Gencler biz jisooyal bardayız gelsenize
Kafa dağıtalım

Felix
İstemiyorum
En son gittiğimizde pek iyi şeyler olmadı

Lisa
Bize uyar
Ayrıca bu sefer bizde varız bir şey olmaz

Changbin
hyunjinle chanı aldım
Geliyoruz

Chan

Çocuklarımla geliyoruz

Seungmin
Dede dikkatli ol şimdi sen yaşlısın görmezsin yolu fln
Djdjjdjdjd

Lisa

Bende karımı aldım geliyorum

Felix
Geldim ben sizi bekliyoruz

***

Herkes etrafa dağılmıştı yine kimisi içki almaya,kimisi tuvalete yada eğlenmeye.
Sadece Felix ve hyunjin duruyordu. İkiside konuşmuyor birbirlerine dahi bakmıyordu.
Hyunjin bir anda ortaya atılıp felixe döndü.

"Yine kiminle yazışıyorsun sevgilin sunghoonla mı?"
Ardından hafifçe aşalayan bir sırıtış bıraktı.

Felix derin bir iç çekti ve ciddi sinirli sesiyle cevap verdi.

"Suçlu benmisin gibi davranmayı kes"

"Hah aldatan birine göre çok duygusalsın Felix"

"Ben seni aldatmadım hyunjin ihanet eden sensin"

"Sunghoonla sarılırken gülüşürken böyle demiyordun"

"Ne saçmalıyorsun ne sarılması ne gülüşmesi haddini aşma hwang"

"Ne o gerçekler acı mı geldi? Yoksa yaptığın orospuluğu hatırlamak seni rahatsız mı etti Lee"

"Ağzını topla hyunjin. Beni jayle aldatan sensin"

"Bilmdediğimi mi sanıyorsun Felix o gün sunghoonla beni aldattığını"

Felix dona kalmıştı. Gözünden akan yaşları silmekle bile uğraşmadı. Etrafta kimse yoktu. Sessizliğin içinde yankılandı hyunjinin cümlesi. Felix bağırarak konuşmaya başladı.

"Gerçekten mi hyunjin o gün beni sunghoonla sarılırken gördüğün için miydi?"yutkundu ve devam etti."hayatımın en zor günleriydi biliyor musun? Babam annemle kavga etti evi darma duman etti sonrada bizi ve evi terk edip gitti"

Hyunjin anlamaz bir şekilde bakıyordu.

"Sunghoonla seni aldatmadım. Yakın arkadaşım sunoo dan hoslanıyordu onunla arasını yapmamı istemişti. Bende ona yardım ettim. O gün sunooya çıkma teklifi etmiş. Sevgili olmuslardı. Sevinçle yanıma gelip bana sarıldı bende mutlu oldum haliyle. Bu mu hyunjin bana sevgin bu muydu bana güvenin hani aşıktın bana hani bırakmayacaktın hyunjin sırf biriyle beni gördün diye miydi bu kadar acı ha hiç mi güvenmedin bana hyunjin hiç mi sevmedin beni? Bu yüzden mi yattın jayle. Babam evden gitmeden önce beni dövdü. Kapına geldim ağladım saatlerce ama sen sırf minik bir yanlış anlaşılma yüzünden jayi sikmekle meşguldün dimi? Laflarını tekrar düşün hyunjin burda hain olan ben değilim sensin" Felix hüngür hüngür ağlıyordu. Nefesi daralmaya ve zor nefes almaya başladı.

Hyunjin ise ne diyeceğini bilmiyordu ettiği onca lafın suçluluğunu hissediyordu. Yavaşca yere çöküp ağlayan felixin yanına eğildi. Sessizce konuşmaya başladı titreyen sesiyle.

"O gün babamı sonunda ikna etmiştim. İlişkimizi destekliyordu. Yanına bunu söylemek için geliyordum Ve sizi gördüm. Sunghoon sürekli birinden hoşlandığını söylüyordu. Sen olduğunu sandım. Üzgünüm telafi etmez belki biliyorum ama seni aldatmadım. Sadece bir oyundu biliyorum bu telafi edemez belki ama özür dilerim. Ben sana hep aşıktım Felix halada öyle"

Felix kafasını kaldırdı ve yanında oturan hyunjine baktı. Gözleri şişmişti. Boğuk sesiyle konuştu.


"İnsan aşık olduğu kişinin acı çekmesini öylece izlemez hyunjin"ardından kalktı ve bardan çıktı.

My Sister /chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin