Önceki bölümden çok emin değilim belki değiştirebilirim
Sizce değiştirmeli miyim?
Neyse iyi okumalarrr yorum ve oy vermeyi unutmayınnnn
***
"Lisa sızlanmayı bırak artık hayatım" dedim bıkkınlıkla. Annemgil ikimizide birlikte vakit geçirmeye çağırmıştı.
Annem ve lisanın annesi babamgilin düğünde karşılaşmış ve yakınlaşmışlardı.
Benim için bu hep olağanüstü bir tesedüftü 2 çiftin boşanıp birbirlerine bu kadar yakın olmaları... Bu nasıl bir tesadüf silsilesi . Lisa İse bu durumdan oldukça memuniyetsizdi."Niye bu kadar endişelisin" dedim şaşkın şaşkın.
"Babamgilin evlenmeleri ve bizim sözde üvey kardeş olmamız yeterince kötüyken bir de annemgil sevgili çıkarsa atarım şu camdan kendimi". Güldüm cidden böyle bişey olsa biraz sinir bozucu olabilirdi ama benim için çok eğlenceliydi.
Lisaya babamgilin yanında sürekli ablam,ablacığım demek,onu sinirlendirmek. Açıkcası bu benim işime geliyordu.Bavulumu kapatırken bu düşüncelerle güldüm. Lisa ise yerinde sinirli sinirli bakıyordu.
"Chaeyoung"dedi bir anda.bu neyin ciddiyeti kraliyet yemeğine falan mı gidiyoruz benim haberim yok "efendim"dedim usulca.
"Beni oradada delirtme sakın" dedi. Ne yaptık sanki kucağına atladık.
"Bir şey yapmıyorum ki" dedim masum masum sanki gerçekten hiç bir şey yapmıyormuşum gibi.
Derin bir iç çekti ve kaldırmaya çalıştığım 2 bavulu tek hamlede alıp kapıya yöneldi.
"Hadi çıkalım"dedi. Sonunda yüzünde o güzel gülümsemesi belirdiğinde bende gülümseyip peşine gittim. O önde ben peşinde koşuyordum. Lisa hep hızlı yürürdü çita sanki birazdan ayaklarından alev falan çıkacak bu ne hız.
"Ya beklesene yavaş at mı koşuyo peşinde"dedim. Gerçekten bu kadar hızlı olmaya gerek var mıydı? Lisa arkasını döndü ve bana baktı "üzgünüm" dedi tatlı tatlı daha sonra yürüyüşünü yavaşlattı. Nihayet arabaya geldiğimizde elindeki bavulları bagaja koydu. Bende arabanın ön koltuğuna oturup onu bekledim.
Çok uzak değildi yaklaşık yarım saatlik bir mesafeydi. Yolculuk sohbet ve gülüşmeler ile geçmişti. Ne ara geldiğimizi bile anlamadan evin öne gelmiştik.
Lisa ile birlikteyken zamanın nasıl ilerlediğini bile anlamıyordum. kapının önünde duran annemi görünce ona koştum.
Gülüşmeler ve selamlaşmalarla birlikte içeri girdik. Annem ve lisanın annesi Amerikan mutfakta bişiler hazırlıyordu biz ise lisayla birlikte salonda oturuyorduk. Ben lisanın bacaklarının üzerine bacaklarımı uzatmış koltukta uzanıyordum.
Lisa saçlarımla oynarken ona döndüm ve sessizce konuştum.
"Sence annemlere söylemeli miyiz?"
"Bilmiyorum annemgili kötü karşılacağını sanmıyorum"
"En azından yakalanma riskimiz olmaz ama"
"İstersen söyleyebiliriz"
"Yapalım"
"Ne zaman peki şimdi mi?"
Bir kaç saniye durup düşündüm şuan bir şeylerle uğraşıyorlardu.
"Evet şimdi hadi kalk"
Lisayı elinden tutup koltuktan kalktım. Birlikte mutfağın ortasındaki ada'nın önündeki sandalyelere oturduk. Annem yemek pişiriyor,lisanın anneside salata yapıyordu.
"Anne" dedim ama sesim titriyordu heyecandan.
"Biz bir şey söyleyeceğiz size" ben zorlanırken Lisa girdi araya. Böyle şeylerde hiç çekinmesi yoktu. Bir şey açıklarken bile çok rahattı.
Annelerimiz bir anda kafalarını bize çevirdiğinde Lisa pat diye söyledi.
"Biz sevgiliyiz"
"Ne" annelerimiz mükemmel bir senkronizasyon ile aynı anda konuştular. Birkaç dakikalık sessizliğin ardından.
Lisanın annesi sessizliği bozdu."Ne zamandır?"yüzündeki şaşkınlık hala vardı ancak kızgın değildi hatta gülümsüyordu.
Utanarak konuştum "yaklaşık 3 aydır"
Annemde yanımıza geldi. İkiside karşımızdaki sandalyelere oturdular. Ben hala gerginken Lisa oldukça rahattı.
"Lisa tek kaşını kaldırdı kızmadınız mı?"
Önce benim annem ardından lisanın annesi konuştu.
"Niye kızalım birbirinizi seviyorsanız sorun yok"
Ara girdim "ama üvey kardeşiz"
"Sorun değil sonuçta İkinizde artık yetişkinsiniz zaten hiç bir zaman birbirinize kardeş gözüyle bakmıyordunuz"
İkiside gayet keyifli duruyordu. Annem meraklı bı şekilde bana yaklaştı.
"Boynunu bı göstersene" şaşırmıştım. Açıkçası annemden bunu beklemiyordum. Yavaşça tişörtümün boynunu hafifçe aşağı çektim. Lisanın izleriyle doluydu. Utanarak lisanın annesine ve lisaya gitti gözüm. Lisanın annesi lisaya bakmış ve şaşırmış şekilde duruyordu. Lisada gülümsüyor hiç bir şey yapmamış gibi duruyordu bu kız niye bu kadar rahat?
Biraz konuştuktan ve ilişkimizden bahsettikten sonra annemler mutfaktaki yemek işlerine döndüler. Lisa ise oturduğu yerden kulağıma eğilerek konuştu
"Şu izleri bı tazelesek mi?"
***
Lisa ve chaeyoung'un annesi birlikte olsun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister /chaelisa
Fanfictionbabaları evlenen iki kız babalarının evlenmesi ile artık kardeş olmuşlardı ancak sadece sözde "Ben sadece üvey kardeşinim Lisa" "Fazlası olmanı istiyorum chaeyoung"