<31(m)>

140 5 0
                                    

Bu çifte bı smut yazmazsam olmazdı

Umarım seversiniz

İyi okumalarrrr🦭

***

Kapıdan içeri girdiklerinde hyunjin kucağındaki Felixle birlikte yukarıya çıkmaya başladı. Hyunjinin gözlerindeki açlık belli oluyordu karşı konulmaz bir arzu.
Nihayet üst kata çıkıp yatak odasına geldiklerinde hyunjin felixi kucağından indirmeden kapıyı kapattı. Felix ise sadece sımsıkı tutunuyordu hyunjinin boynuna. Hyunjin felixi yatağa bıraktığında bedenini iyice süzdü. İnce gömleği yağmurdan dolayı ıslanmış ve vücudunu adeta sarmaşık gibi sarmıştı. Hyunjin dayanamıyordu Ona duyduğu arzu haddinden fazlaydı. Vücudunu süzdükten sonra gözleri yavaşca felixin dudaklarını ve gözlerini buldu.
Gözleri buluştuğunda ikisininde içindeki ateş iyice kızışıyordu.

"Neden böylece duruyorsun karşımda?"

"Nasıl duruyorum?" arsız bir gülümseme ve tavırla cevapladı felix

Hyunjin iyice felixe yaklaştı artık nefesleri birbirlerine değiyordu.
"Beni delirtecek gibi" dedi hyunjin ve Felixin pembe dudaklarını kendininkiler arasına aldı. Bunca zamandır birbirlerine duydukları nefret yerini sakladıkları azrulara bırakmıştı. Hyunjin dudaklarını dahada hızlı hareket ettiriyordu. felixin dudakları kendininkiler arasında adeta eriyordu. Öpüşme sürerken hyunjin ellerini beline sardığı felixi yatağa yatırıyordu.

Nefesleri artık tükendiğinde birbirlerine baktılar. İkisindede pişmanlık yoktu sadece birbirlerini istiyorlardı. Bunca zamandır birbirlerine olan kırgınlıkları yoktu artık bu saçma hataları yok etmişlerdi sanki. Koyu duvarlarla kaplı odada ikiside birbirlerinin nefesini hissediyordu.

Hyunjin felixin ve kendinin üstündeki ıslak gömlekleri çıkardı. Felixin ıslak vücudunu seyrediyordu. Yavaşca eğildi ve felixin boynundan başlayarak bütün vücudunu dudaklarıyla doldurdu. Kafasını kaldırıp Felixin kızaran yüzüne baktı yanakları kıpkırmızı olmuş dudakları kızarmış ve şişmeye başlamıştı. Hyunjin ileri gideceklerini biliyordu kafasını tekrar eğdi ve felixin göğüs uçlarından birini dudaklarının arasına aldı. Felixten birkaç minik inilti çıktığında hafifçe dişlerini geçirdi. Felix acıyla ve bu anı hareketle odayı dolduran bir çığlık attı. Hyunjin  felixin çığlıklarını göz ardı ederek devam etti. Islak öpücükleri yavaşça felixin kasıklarına iniyordu. Hyunjin bir çırpıda felixin altındaki herşeyi çıkartıp bir kenara fırlattı ve tekrar dudaklarına yapıştı.

Felix bütün cazibesini kullanıyordu. Bazen hyunjinin dudaklarının arasına bir şarkı edasıyla minik iniltiler bırakıyordu.
Nefesleri daha fazlasına izin vermediğinde ayrıldılar.
Birbirlerine bakıyorlardı daha fazlasını arzuluyorladı. Hyunjin izin istercesine bakıyordu Felixe. Felix hyunjinin dudağına kısa bir öpücük kondurup kendisininde aynı şeyi istediğini belirtti.

Hyunjinin dudaklarındaki gülümseme daha da büyümüştü.
Karşısında duran pembe deliğe baktı. Felixle olmak için yanıp tutuşuyordu. Felixin bacalarını açıp minik öpücükler kondurmaya başladı.
Yavaşça deliğine geldiğinde beklenmedik şekilde dilini felixin deliğine soktu.
Felix hissettiği şeyle odayı dolduran bir inleme bıraktı.
Hyunjin bu inlemeleri umursamadan felixin dudaklarına kapandı.

Arzudan ikiside yamıyordu artık,
Bu yüzden saha da sert davranıyordu hyunjin.
Felixin hyunjinin ağzına bıraktığı
Kısık ve boğuk inlemelerle hyunjin diliyle felixin ağzını uzun bir keşfe başladı.

Hyunjin dilini felixinkine doladı. Ardından dilini çıkartıp önce dudaklarını yaladı daha sonra felixin dudaklarından başlayarak boynuna kadar ıslak bir yol çizdi.

Bir tablo gibi davranıyordu felixin vücuduna. Küçük izler ve yollar. Adeta bir ressam gibi.

***

Üzgünüm çok yazamadım belki sonra güncellerim.
Uzun süredir hastayım ve çok iyi hissediyordum.
Bölüm geciktiği için üzgünüm.



My Sister /chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin