Chaeyoung jisoonun evine gitmişti.
"Al sana kahve getirdim iyi gelir"
Chaeyoung usulca aldı kahveyi eline aldı ve ufak bir yudum içti.
"Lisayla o kızın bir ilişkisi olduğuna emin misin?"
"Sanırım öyle"
Chaeyoungun sesi titriyordu konuşurken.Gece boyu konuştular chaeyoung bazen kendini tutamayıp ağladı jisoo ise sadece teselli edebildi.
Chaeyoung en sonunda yorulup terastaki koltukta uyuyakaldı.
Jisoo ise terasta oturmaya devam etti hem işlerini yapıyor hemde chaeyoungu kontrol ediyordu.
Yaklaşık bir saat geçmisti ki chaeyoungun telefonu çaldı.
"Alo"
"Jisoo?"
"Chaeyoung yanımda uyuyor"
"Ah şey yemekteyken bir anda gitti işi olduğunu söyledi ama içim rahat etmedi iyi mi?"
"hasta sadece"
"Jisoo emin misin? Bak bir şey olduysa söyle yemekte kötü görünüyordu"
"Dedim ya sadece hasta"
"Peki iyi geceler"
Jisoo telefonu kapattı ve işine geri döndü.
***
Ertesi gün
Chaeyoung ve jisoo kahvaltı yaptıktan sonra chaeyoung evine gitti.
Pek iyi değildi kırılmıştı. Lisayı Momo ile gördüğünde hayal kırıklığına uğramıştı.
Elindeki anahtar ile kapıyı açtı. Kapıda onu bekleyen ve ayağına sürten kedisini Sevdi, ayakkabılarını çıkarıp kenara koydu ve kendini koltuğa bıraktı.
Çok yorgun hissediyordu uyumak istiyordu herşeyi unutmak hiç olamamış gibi davranmak ama kalbi izin vermiyordu sürekli aklındaydı Lisa bir türlü çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister /chaelisa
Fiksi Penggemarbabaları evlenen iki kız babalarının evlenmesi ile artık kardeş olmuşlardı ancak sadece sözde "Ben sadece üvey kardeşinim Lisa" "Fazlası olmanı istiyorum chaeyoung"