<23>

97 7 1
                                    

Ben fice bir yan çift daha ekledimmmm

Hyunlix

Biraz uzun sürecek bu arada umarım sıkılmamışsınızdır

Umarım beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

İyi okumalarrrr

***

Jennie ve Lisa Kore'ye geri dönmüştü. Biraz dinlenmiş ve ardından hyunjinin evinde buluşmuşlardı. Bahçeye oturdular ve sohbet etmeye başladılar.

Felix tuvalete gitmek için çıkmıştı. Hyunjin ise mutfakta yemek hazırlamaya gitmişti.
Chaeyoung Onların gitmesini fırsat bilip meraklı meraklı changbin ve chana yöneldi ve hafif kısık bir sesle konuştu.

"Bişey sorucam. Hyunjin ve Felix arasında önceden tam olarak ne oldu?"

Chaeyoungun sorusunun ardından Chan ve changbin birbirlerine baktı. Chan aynı kısık ses tonuyla cevap verdi.

"Sakın onlara belirtme ve söz etme. İkisi 1 yıl kadar önce sevgililerdi. Aslında çokda mutlulardı birbirlerine aşıklardı.
Bir gün büyük kavga edip ayrıldılar nedenini tam bilmiyoruz hyunjin felixin onu aldattığını söylüyor. Felix ise hyunjinin onu aldattığını. Bundan hiç bahsetmiyoruz."

Ardından changbin devam etti."onları barıştırmayı denedik ama başaramadık"

Chaeyoung sessizce geriye yaslandı.

"Benim bir fikrim var?"

Chan umutsuzca karşılık verdi.
"Bu imkansız boşuna uğrasma"

Chaeyoung kendinden emin adımlarla konuşmasına devam etti.

"Belki işe yaramaz ama denemem lazım" ardından kalkıp mutfağa gitti. Hyunjin durgun durgun yemek yapıyordu. Arkada ise müzik çalıyordu kalben-insanlar.

Chaeyoungda aynı durgunlukla tezgaha yaslandı.

"Neden bu kadar durgunsun?"

"Hiç sadece yorgunum sanırım"
Hyunjin bara gittikleri geceden beri böyle durgundu.

"Hyunjin iyi olduğuna emin misin?"

Hyunjin yemeği bırakıp chaeyounga döndü. Chaeyoung ile araları iyiydi. O hep iyi bir dinleyiciydi. Genelde herkes chaeyounga anlatırlardı. Belkide bunda annesinin psikolog olmasınında katkısı vardı.

Hyunjin iç çekti ve konuşmaya başladı.
"O gün bardaki gün-"

Chaeyoung sözünü kesti ve konuşmaya daldı.

"O gün felixin konusmasını duydun değil mi?"

Hyunjin bir şey söylemek yerine susmayı tercih etti. Chaeyoung da konuşmasına devam etti.

"Biliyorum çünkü seni gördüm"

"Ondan nefret ediyorum"
Hyunjin ciddi bir ses tonuyla konuşmuştu.

Chaeyoung felixe olan öfkesinin farkındaydı.

"Felixle konuştun mu hiç?"

"Hayır"

"Hyunjin ondan nefret ettiğini sanmıyorum o gün felixle konuşurken köşede durup kulak misafiri olduğunu fark ettim akan göz yaşın ve sınırlı suratının sebebi gerçekten nefret mi?"

Hyunjin sessiz kalmayı sürdürmüştü. Gözlerinden sinir belli oluyordu. Hyunjin işinde esen rüzgarlara engel olamıyordu. Dinlemeyi denedi ama korkuyordu. Duyacağı şeylerden,yüzleşmesi gereken gerçeklerden. Felixin onu aldattığına inanmak istemiyordu. Ama inanıyordu işte.

***

Diğer bölümüde hyunlix yapmayı düşünüyorum

Oy vermeyi unutmayınnnn


My Sister /chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin