Chaeyoung kapının çalmasıyla yerinden kalktı ve kapıya yöneldi
Ve açtı."Ne işin var burda?"
"Seni merak ettim chaeyoung iyi misin?"
"Seni neden ilgilendirsin ki?"
"Chaeyoung ne oldu anlatır mısın sakince?"
"Neyi anlatayım lisa"chaeyoung yutkundu ve devam etti "daha ne kadar kıracaksın beni daha ne kadar devam edeceksin duygularımla oynamaya ben... Ben sana aşıktım Lisa sen ise gözümün içine baka baka o kızla sevgili oldun bı kere bile umursamadın beni,hislerimi. Öpüştüğümüz gün hiç mi bir şey hissetmedin lisa bu kadar mı basit senin için herşey New Yorka giderken bana haber bile verme gereği duymadın bencil birisin Lisa keşke seninle hiç tanışmış olmasaydım"
Chaeyoung göz yaşlarını bırakarak ceketini alıp çıktı evden Lisa ise donup kalmıştı öylece kapanan kapının sesi ile irkilip kendine geldi. Hemen dışarı çıktı etrafa bakıyordu bomboş sokaklarda chaeyoungu arıyordu gözleri.
Sonunda kaldırımın kenarına oturup ağlayan kızı gördüğünde koşarak yanına gitti ve oturdu.
Ağlayan kıza sarıldı ve saçını okşadı.Chaeyoung kafasını kaldırdı ve lisaya döndü "neden yapıyorsun? Şuan bile neden duygularımla oynuyorsun"
"Duygularınla oynamıyorum chaeyoung"
"Oynuyorsun yine bana o gözlerle bakıyorsun Lisa"
"Hangi gözlerle?"
"Parıldayan"
"Seninle oynamıyorum chaeyoung seni seviyorum gözlerim yalan değil. Seni gördüğümde kalbim parlıyor"
"Ne"
"Seni seviyorum chaeyoung"
Lisa chaeyoungun kırmızı dudaklarına yaklaştı ve kendini kimlerle birleştirdi.
"İlk öpüşmemizde anlamsız değildi chaeyoung. O kız sevgilim değildi kuzenim momoydu"
Lisa chaeyoungun yanağındaki göz yaşlarını sildi.
"sevgilin olabilir miyim park chaeyoung?"
"Memnuniyetle LaLisa Manoban"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister /chaelisa
Fanfictionbabaları evlenen iki kız babalarının evlenmesi ile artık kardeş olmuşlardı ancak sadece sözde "Ben sadece üvey kardeşinim Lisa" "Fazlası olmanı istiyorum chaeyoung"