Önceki bölümlerde biraz değişiklik yaptım lütfen bakmadan geçmeyin!!!!💖💖💖🦭🦭🦭
***
Lisa geçe evden gelen tıkırtılarla uyandı etrafına baktı yanı başındaki lambayı açtı ve gözlerini buruşturarak odadan çıktı.
Etrafa göz gezdirdi ve ayrdından aşağı kata indi.
"Gecenin bı göründe napıyorsun sen?"
"Şss sessiz ol da gel buraya"
Lisa sessiz adımlar atarak chaeyoungun yanına gitti.
"Neden hala uyanıksın?"
"Evdeki ilk günümüz Uyku tutmadı"
"Ne yapıyorsun?"
"Browni"
"Bu saatte mi?"
"Evet canım çekti"
Lisa birkaç adım daha attı ve browni yapan chaeyoungun yanında ne yaptığını izlemeye başladı.
Chaeyoung önce malzemeleri çıptı sonrada birleştirip fırına verdi.
"Ne kadar sürer pişmesi?"
"Yarım saat"
Ada mutfaktaki sandalyelerde davlumbaz ışığı eşliğinde oturuyordu Lisa. Üstündeki gri dizlerinin üstündeki bol şortu,hafif bol gelen kısa kollu siyah tişörtü,şeffaf gözlükleri,dudağındaki piercingi,siyah uzun saçları.
İşleri bittiğinde chaeyoungda oturmuştu lisanın yanına. Üstündeki krem rengi kısa şortu,krem rengi hafif bol tişörtü,at kuyruğu sarı uzun saçları ve saçındaki minik beyaz kurdelesi.
Lisa bilgisayarını almak için odasına geri gittiğinde chaeyoung hazırladığı birkaç atıştırmalığı yerleştirdi.
Lisa elinde bilgisayarı ile mutfağa girdiğinde gördüğü manzarayla şaşırdı. Masada çeşit çeşit şey vardı salata,içecekler, browni,cipsler ve aburcuburlar."Bunları sen mi yaptın?"
"Evet uyanmadan önce yapmıştım"
Lisa gülümsedi ve chaeyoungun yanına oturdu bisiyler izlemeden önce sohbet etmek istediler.
"Evlilik işleri bittiğinde artık sen de bende kendi evlerimize gidicez."
"Evet"
Lisa bilgisayardan bir film açtı ve birlikte atıştırmalıkları yemeğe başladılar.
***
Biraz kısa oldu ama yeni bölüm atıcam bu gün💖
Lütfen yorum yapıp oylayın🦭🦫🐹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister /chaelisa
Fanfictionbabaları evlenen iki kız babalarının evlenmesi ile artık kardeş olmuşlardı ancak sadece sözde "Ben sadece üvey kardeşinim Lisa" "Fazlası olmanı istiyorum chaeyoung"